“Wat wil je nog meer”

Boekingsaanvraag doen
Inlichtingen vragen
Uitstekend
1 beoordeling
Deze accommodatie is niet beschikbaar op deze data.
Alle beschikbare vakantiewoningen weergeven

10 beoordelingen
4 hotelbeoordelingen
“Wat wil je nog meer”
Beoordeeld op 6 mei 2016 voor een verblijf in mei 2016

Week in "The Red villa" verbleven om het 45-jarig huwelijk van onze ouders te vieren. Marina heette ons welkom op het vliegveld van Split en bracht ons naar de villa. Ze leidde ons rond en gaf ons zelfs wat lokale lekkernijen om de eerste trek te stillen. Wat een aardige vrouw en wat een service! Ook de rest van de week was ze goed bereikbaar. Haar broer kwam tussendoor ook nog af en toe vragen of hij iets kon doen voor ons en om het zwembad en de jacuzzi schoon te houden. Het huis? Geweldig! Zo goed als nieuw en voorzien van zwembad, jacuzzi, massagestoel, tafeltennistafel, poolbiljart, poker tafel, zeer goede WIFI etc.... Ik kan het iedereen aanraden.

Hoe was de sleuteloverdracht? Algemene staat van de woning
Beddengoed & matrassen Keuken & keukengerei
Hoe schoon was de badkamer? Overige faciliteiten & voorzieningen
Service
Pluspunten: Nieuw, schoon, luxe
Reisgroep: Uitgebreide familie
Kun je dit hotel aan vrienden aanbevelen?   Ja.
Aanbevolen voor:
Vakantie met vrienden Oudere reizigers
Gezinnen met kleine kinderen
  • Kwam de woning overeen met de beschrijving?
  • Zou u deze woning aanraden op basis van de locatie?
  • Bent u tevreden over de prijs/kwaliteitsverhouding?
  • Was er wifi/internettoegang in de woning?
Was dit een nuttige beoordeling? Ja
Voer reisdata in voor nauwkeurigere prijzen
2 gasten
Volwassenen2
Kinderen0
Pas toe
Bezit je een vakantiewoning? Laat deze hier vermelden.
Extra inkomsten
Eenvoudig te beheren