“Eerlijk Spaans eten in familierestaurant”
Beoordeling van Braseria Rosa Mari

Braseria Rosa Mari
Geclassificeerd als nr. 3 van 8 Restaurants in Benifallet
31 augustus 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Het kleine restaurant kent slechts 5 tafels en heeft een authentieke uitstraling. Het dagmenu bestaat uit vier gangen van prima kwaliteit. Wijn en water zijn bij de prijs inbegrepen. De paella, het vlees van de grill, de crema catalana, alles smaakte zoals het hoort. De ontvangst en de bediening waren uiterst vriendelijk. En dit alles voor 10 Euro pp. Een aanrader als je in de buurt bent!

13 mei 2015 beoordeeld

De ontvangst was hartverwarmend. De eigenaresse somde voor ons de keuzes van het menu del dia op. We hadden alle vier een eigen verschillende keuze gemaakt. Elke gang was voor eenieder een bijzonder aangename verrassing.

Dit samen met de geweldige alioli op geroosterd stokbrood, lekkere wijn en de gezellige ambiance, maakten dat wij zo onder de indruk waren, dat wij u adviseren, indien u in de buurt bent, niet aan Rosa Mari voorbij te rijden. Ruud en Karin Otten Holanda

19 april 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Uitmuntende keuken. Super bediening. Echte aanrader. Wij komen hier regelmatig en het is er altijd zeer goed vertoeven.

7 maart 2015 beoordeeld

Op doorreis in Spanje kwamen we in het pittoreske dorp Benifallet bekent om zijn mooie grotten Bezoek waard.
Om 13.00 begon onze maag te knorren en vroegen op straat in ons beste spaans een goed restaurant om de lunch te nuttigen.
Zo kwamen we uit bij Rosa Mari.
We hadden keuzes in ons drie gangen menu.
We kozen salade daarna ham met asperges en daarna cordero(schapenvlees)
We hadden een fles witte wijn besteld met een fles mineraal water.
Geweldig.
Antonio die achter de BBQ stond kwam hem zijn eigenberide aliolie proeven.
Mayonaise met knoflook.
We aten dit op toast als ik er aan terug denk dan loopt het water me weer in de mond.
Tiramisu als toetje en een espresso om het af te ronden.
Al met al hadden we er toen een kleine twee uur op zitten.
Por favor Rosa Mari la cuenta de rekening.
EURO 20,00
Het is niet te begrijpen.
Een adres om terug te keren.
Margarita en Ronaldo

• Sfeer
5 maart 2015 beoordeeld

Tijdens ons bezoek aan vrienden in Spanje lunchten we in Brasseria Rosa Mari.
Heerlijk eten fijne atmosfeer en super vriendelijke bediening.
En dat voor een zeer economische prijs van €10,00 per persoon.
3 gangen plus toetje koffie wijn en water.Geweldig.
Een absolute aanrader voor iedereen.
Margaret.

• Sfeer

Reizigers die Braseria Rosa Mari bekeken, bekeken ook

Benifallet, Province of Tarragona

In Braseria Rosa Mari geweest? Deel je ervaringen!