“Veel modellen en boeiende fabriekstour”
Beoordeling van Lamborghini Museum

Lamborghini Museum
Van tevoren boeken
Meer info
US$ 335,29*
Vanaf
Ferrari, Pagani, and Lamborghini Tour from Milan ...
Geclassificeerd als nr. 1 van 5 dingen om te doen in Sant'Agata Bolognese
Meer gegevens van de attractie
Attractiegegevens
Aanbevolen duur van bezoek: 1-2 uur
1 juni 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Veel Lamborghini modellen gezien. Beter en meer dan bij Ferrari en Pagani.

Fabriekstour is een must. Zeer interessant om de productielijnen van Hurucan en Aventador te zien. Wel weken van te voren boeken!

23 oktober 2017 beoordeeld

Les 1, boek van te voren een tijd voor het bezoek anders kon het wel eens lastig worden... Museum stelt op zich niet heel veel voor. Zal ongetwijfeld buitengewoon interessant zijn voor de echte Lamborghini liefhebber. Tour door de fabriek is dat zeker! Zeker, het is niet goedkoop (€ 75), maar toch is het het waard....

6 oktober 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Met hoge verwachtingen bezocht, maar na Alfa Romeo en Ferrari viel het me tegen, door de Expositie van Senna heb ik toch 4 sterren gegeven, anders waren het er 3 geweest....
Ik mis verhaal met historie, er stond geen Countach.... jammer en in verhouding duur.

9 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Als echte Lamborghini fan voor de tweede keer geweest. Tja entree is prijzig maar je moet dit dan ook niet zien als een normaal museum. Het vertelt iets over de historie van Lamborghini en in inde geval bij het tweede bezoek een hele expositie over Ayrton Senna.
Het museum heeft twee etages en de belangrijkste wapenfeiten van Lamborghini staan er wel.
Nogmaals als een fan bent dan zeker de moeite waard, ga je alleen maar omdat auto's leuk zijn dan wordt je misschien teleurgesteld.

Bekijk meer beoordelingen
7 november 2016 beoordeeld

ziet er gelikt uit. Lamborghini's in de showroom met bordjes uit welk jaar en wie de ontwerper was en nog wat details. Verder in het museum geen uitleg. Wij hebben nog een rondleiding door de fabriek gedaan met een gids en was heel erg leuk.

Reizigers die Lamborghini Museum bekeken, bekeken ook

Maranello, Province of Modena

Maranello, Province of Modena
San Cesario sul Panaro, Province of Modena

In Lamborghini Museum geweest? Deel je ervaringen!