11 juli 2016 beoordeeld

• Verbleef: juli 2016, reisde met een partner
Federica D, Proprietario van Villa Colle, reageerde op deze beoordelingGereageerd 12 juli 2016

31 mei 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Verbleef: november 2015
29 maart 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Verbleef: maart 2016, reisde met een partner
3 februari 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Verbleef: februari 2016, reisde met vrienden
5 oktober 2015 beoordeeld

Kamertip: Non fate solo la prenotazione via internet, telefonate e sarete trattati al meglio come me !
  • Verbleef: oktober 2015, reisde voor zaken