“Alles draait om fantastisch eten!”
Beoordeling van La Coccinella

La Coccinella
Geclassificeerd als nr. 1 van 3 Restaurants in Serravalle Langhe
Keukens: Italiaans
Geschikt voor: Lokale keuken
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Reserveringen
1 oktober 2017 beoordeeld

De ontvangst is prettig en laagdrempelig. De gerechten zijn van top niveau met een sfeer van een dorpsrestaurant. Het ziet er binnen ook goed uit. Hier moet je echt een keer langs gaan!

1 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Mooie locale gerechten. Wel in de wat hogere prijsklasse maar meer dan waard. Vriendelijke bediening die goed advies gaf over de wijnen. Hier komen wij terug

25 juli 2017 beoordeeld

Mooie gerechten van antipasti tot en met de dolci. Zeer lekker klaargemaakt met zeer veel smaken. Zeer mooie wijnkaart. Gastheer (1 van de 3 broers) zorgde voor een zeer vriendelijke ontvangst. Hier komen we zeker terug. Enig minpuntje is dat de kaart niet veel aangepast wordt. Al een aantal jaar hier gegeten en toch zien we weinig verandering aan de menu kaart. Anders topadresje.

12 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Hier moet je zeker gaan eten. De gerechten zijn zeer lekker en gemaakt met vers verse producten! Gerund door drie broers. Zeer vriendelijk, correcte prijzen en verrukkelijke gerechten.
Die man kan koken !!!
Top adresje in Piemonte !!!!

11 juni 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Je rijdt er voorbij voor je het in de gaten hebt, maar eenmaal binnen wil je graag blijven! Een vriendelijke ontvangst door twee broers die de tent runnen en hun talen prima spreken. Zeer goede lunchmenu's met opmerkelijk veel vis (garnalen, inktvisjes, langoustine en voor ons onbekendere soorten. Alles zeer betaalbaar en met heerlijke passende glaasjes wijn. En de dolce tradizione is echt ook een echte aanrader. Wel reserveren!

Reizigers die La Coccinella bekeken, bekeken ook

Cerretto Langhe, Province of Cuneo
Roddino, Province of Cuneo

Roddino, Province of Cuneo

In La Coccinella geweest? Deel je ervaringen!