“Super Italian”
Beoordeling van Pizzeria Venezia

Geclassificeerd als nr. 16 van 30 Restaurants in Merelbeke
Keukens: Italiaans
4 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Als je op zoek bent naar autenticiteit in pizza dan ben je hier aan het juiste adres. Reuze en super lekker zijn de pizza’s hier

Datum van bezoek: september 2019

10 augustus 2019 beoordeeld

We kwamen er voor de 1e x, ik vond het niet gezellig (maar dat is elk zijn smaak natuurlijk), ik vond de mevrouw die ons bediende ook niet zo vriendelijk. Het was er klein, ik zat met mijn rug tegen een andere persoon zijn rug. We namen een aperitief met aperitiefbordje. Tegen dat we ons aperitiefbordje kregen was de aperitief bijna op, en neem GEEN aperitiefbordje aub, 3 euro per persoon is veel geld voor wat je krijgt (wat ham, en véél zwarte olijven (met pit)) .. de pizza is lekker, maar valt wel zeer groot uit, eigenlijk iets te groot, want tè is nooit goed, de pasta was ook lekker. Dus conclusie : qua hoofdmaaltijd lekker, maar geen geslaagd aperitiefbordje, niet gezellig, en niet super vriendelijk. voor ons was het de 1e x, er volgt geen 2e x .

Datum van bezoek: augustus 2019
3 juli 2019 beoordeeld

Ze zijn er niet vriendelijk en heb er al meermaals een witte kat zien rondlopen (ook in de keuken). Ik houd zeer veel van dieren (en heb er zelf twee, binnenkatten dan nog) maar in de keuken mogen ze niet. Ben er al een hele tijd niet meer geweest en zal er ook niet meer gaan. Ik ben zelf een Italiaan en ik begrijp wel dat mensen uit bepaalde streken een bepaalde mentaliteit hebben, maar we zitten hier in België. Hier kan je niet onvriendelijk zijn tegen klanten wanneer ze vragen of je hun pasta heel even in de oven wil steken...

Datum van bezoek: september 2018
LucianoR2454, Guest Relations Manager van Pizzeria Venezia, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 23 juli 2019

Beste mevrouw,

WIj werken met een open keuken. Het verbaast ons dan ook zeer om te horen dat er een witte kat in de keuken liep. Bent u zeker dat het niet ging om de witte kokschoenen van de chef?

"Hier" is bovendien sprake van de voedselinspectie, die wij overigens meerdere malen over de vloer hebben gekregen.

Met vriendelijke groeten,

20 juni 2019 beoordeeld

We gaan dikwijls terug vanwege de topkwaliteit van de pizza's, maar de service is soms een ramp. Bij elke andere pizzeria zou het bij 1 bezoek blijven, maar Venezia compenseert de gebrekkige service door de kwaliteit van hun eten waardoor we nog terugkeren.
Al meermaals bij afhalen het probleem gehad dat de bestelling niet genoteerd wordt. Gevolg: bij aankomst in de pizzeria moeten ze nog aan de bestelling beginnen. Daarbovenop nog een totaal gebrek aan klantgerichtheid want ze excuseren zich nooit, en gaan al evenmin een inspanning doen om dan snel de bestelling te bereiden. Integendeel, ze hebben absoluut geen haast dus je kan nog wat langer zitten wachten.
Dus samengevat: absolute aanrader als je ter plaatse eet (en tijd hebt) vanwege de uitmuntende smaak, maar ga er niet afhalen.

Datum van bezoek: mei 2019
LucianoR2454, Director of Sales van Pizzeria Venezia, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 23 juli 2019

Beste Nico,

We vinden het jammer om te horen dat jouw ervaring niet altijd even goed is bij ons.

Dat we echter geen haast zouden hebben om de bestellingen te maken, vinden we echter een onterechte opmerking. Wij hebben maar 1 chef die alles doet en deze is constant in de weer met het maken van de bestellingen (zowel de pizza's als de pasta's en dit zowel voor de zaal, als voor meeneem).

Kan u ons laten weten wanneer uw bestelling niet genoteerd werd? In het weekend kan het immers voorvallen dat de wachttijden oplopen, gezien de grote drukt. WIj excuseren ons hier alvast voor. Maar dat bestellingen gewoonweg niet genoteerd worden, lijkt ons vreemd.

U mag bij een volgende bestelling uw naam telefonisch doorgeven en wij zullen ervoor zorgen dat uw ervaring bij ons op een positieve manier evolueert. Graag trakteren wij u op een drankje van het huis bij uw volgende afhaling.

Alvast bedankt voor jouw review.

Vriendelijke groetjes,

13 april 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Authentiek. Altijd lekkere & gigantische pizza's. Enthousiaste Italianen met hun hart op de tong. Aanrader.

Datum van bezoek: april 2019

Dag Sander,

Bedankt voor jouw fijne review.

Arrivederci,

Reizigers die Pizzeria Venezia bekeken, bekeken ook

Merelbeke, Oost-Vlaanderen

In Pizzeria Venezia geweest? Deel je ervaringen!