“Zeer aangenaam verrast !!”
Beoordeling van De Blauwe Artisjok

De Blauwe Artisjok
Geclassificeerd als nr. 1 van 28 Restaurants in Merelbeke
Keukens: Internationaal
31 mei 2018 beoordeeld

Na het jaarlijks bijwonen van een vergadering, gaan we nadien gaan eten. Veel restaurants uit mijn "repertoire" zijn dicht op donderdagmiddag. zodoende viel mijn keuze op dit restaurant. Meteen kan ik het toevoegen in de top van mijn repertoire. Stijlvol kader, mooie kaart met respect voor de producten, aanvaardbare porties en zeer goede verhouding prijs /kwaliteit ! Meer dan een aanrader !!

13 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Onder het motto "schrijf ook een beoordeling bij een goede ervaring", hier enkele indrukken van mijn bezoek deze middag. Hartelijke ontvangst in een traditioneel maar smaakvol en gezellig kader, goede en verrassende smaakcombinaties en lekkere witte wijn. Mijn collega's en ik hadden het naar onze zin. Ook top was het volgende. Een van de collega's is vegetarisch, maar dit was niet op voorhand gemeld. Dit werd echter goed opgevangen en haar gerechtjes zagen er ook heel smakelijk uit! Wij zijn net in de buurt komen wonen en u mag ons zeker binnenkort verwachten voor een volgende bezoek.

3 april 2018 beoordeeld

Het paasmenu genomen, wat een explosie van smaken. Top was bouillon met ravioli.
Gastvrouw Nathalie heeft ons echt in de watten gelegd. Voor herhaling vatbaar.
Enig zeer klein minpuntje is de radiatoren in de toiletruimte zijn aan vervanging toe, alsook deuren van toilet, past niet in het plaatje van het prachtige restaurant.

21 maart 2018 beoordeeld

Ik had een zeer belangrijke afspraak deze week.
Zo één waarvan je weet dat het goed moet zijn.

Je bereid alles minuscuul tot in de puntjes uit, weet wat en hoe je je product moet verkopen en dan hopen dat de locatie en het eten het geheel vervolledigen.
Wat was ik blij dat ik hier heb gereserveerd!

De deur ging nog maar open en ik had al dat ''Ok, dit komt goed'' gevoel in mijn buik.
Het personeel begroet je met een glimlach die me nog heel lang zal bijblijven.
De gerechten kwamen vlot en de bediening was heel vriendelijk, doch professioneel!

De gezellige drukte en positieve flow die je omringt geeft je echt de indruk dat deze mensen hier hun hart en ziel steken, je voelt dat gewoon!

De chef brengt gerechten die technisch en qua smaakt zeer goed zijn uitgevoerd. Niet dat ik een "gastronoom'' ben of zo maar je hoeft echt geen expert te zijn om te weten dat dit net dat tikkeltje meer heeft, die ''little touch of magic" die een gerecht naar dat andere level brengt, dat mondgevoel waarvan je denkt ''ja, dit is goed''.

De combinatie van goed eten, goede service en een goede voorbereiding (het laatste uiteraard van mijn kant uit) zorgden ervoor dat mijn vergadering meer dan geslaagd was!

Bedankt, team "De Blauwe Artisjok"
en tot binnenkort!

18 maart 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Super lekker gedineerd. Zoals vermeld was er ook in werkelijkheid een gluten vrije optie! Dit hebben we vooraf gecommuniceerd en dit was uitstekend! Iedereen kon even veel genieten.
Zeer lekkere gerechten, mooi geserveerd.
Ook was het een vriendelijk ontvangst en een aangename bediening.
Ik kom zeker nog terug!

Reizigers die De Blauwe Artisjok bekeken, bekeken ook

Gent, Oost-Vlaanderen

In De Blauwe Artisjok geweest? Deel je ervaringen!