“lekkere maaltijd met zicht op de wijngaarden van de Barolo streek”
Beoordeling van Ristorante le Torri

Ristorante le Torri
Geclassificeerd als nr. 1 van 11 Restaurants in Castiglione Falletto
Keukens: Italiaans
Geschikt voor: Mooi uitzicht
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
20 augustus 2018 beoordeeld

zeer lekker gegeten met zicht op de wijngaarden van de Barolo streek
heel grote wijnkaart
zeer vriendelijke bediening

19 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

We werden heel vriendelijk verwelkomd door het personeel, die ons en onze 3 kinderen een plaatsje gaven op het schitterende terras. Heerlijke wijn gekozen uit het dikke album. Werkelijk alle wijnen waren mogelijk. Heerlijke antipasti geproefd en ook hoofdgerecht was overheerlijk. Voor het ganse gezin verdiende dit restaurant een dikke 5. Zeker na het heerlijke dessert!

20 juni 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Leuk restaurant maar wel chic. Konden helaas niet meer op terras zitten dus moesten met heel mooi weer binnen zitten. Bediening wel erg vriendelijk maar wij voelden ons een beetje underdressed. ( korte broek en T-shirt) eten was heerlijk en er was genoeg keuze.

17 juni 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Lekker culinair eten op een mooie locatie. We namen de tasting menu en dat was prijs kwaliteit echt in orde. Mooie porties die mooi gepresenteerd op het bord lagen. Bediening kan ook prima Engels en verloopt uiterst correct en vriendelijk.

20 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Chique en uitstekend is het hier. Romantisch uitzicht over de vallei vanaf het terras. We waren na amuse, voorgerecht en pasta al zo goed gevuld dat de secondo piatto eigenlijk overbodig was. We werden door de kok persoonlijk terug gereden naar ons B&B, topservice!

Reizigers die Ristorante le Torri bekeken, bekeken ook

Castiglione Falletto, Province of Cuneo
Barolo, Province of Cuneo

La Morra, Province of Cuneo

La Morra, Province of Cuneo
Castiglione Falletto, Province of Cuneo

In Ristorante le Torri geweest? Deel je ervaringen!