“Het totaalplaatje”
Beoordeling van Finca Tres Roques

Finca Tres Roques
Geclassificeerd als nr. 1 van 1 Restaurants in La Escalona
4 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Het eten, personeel en de omgeving is fantastisch. Ga vooral laat op de avond zodat je ook de zonsondergang mee kan maken

Datum van bezoek: augustus 2021

4 weken geleden beoordeeld

Adembenemende uitzichten , gezellige sfeer , obers Marcos en Diego verwennen hun gasten en zijn supervriendelijk.
Eten was van super kwaliteit!
Mijn vrouw de zalm en ik de lamsschouder als hoofdgerecht, grote porties en verfijnde smaken.
Hier komen we zeker terug !

Datum van bezoek: augustus 2021
17 januari 2021 beoordeeld via mobiele applicatie

We hebben hier bijzonder lekker gegeten en wat specialiteiten geproefd die we nog niet kenden. Veel wordt bereidt in de houtoven wat een lekkere smaak geeft aan het eten. Vooraf hadden we diverse kroketjes. Om ons heen aten mensen eten van een dakpan en kregen ze hiervoor een slabbetje om. Het bleek te gaan om groene ui die je eet met rode saus. Een typisch Catalaans gerecht. Wij mochten er 2 proeven en je eet ze net als haring dus gewoon je mond in laten glijden :). Hoofdgerechten waren lam en kip en als dessert mousse van 3 chocolade. Alles heel erg lekker/smaakvol. Zeer vriendelijke bediening die het geheel compleet maakte. Uiteindelijk nog limoncello toe die zelf gemaakt was. Zeer zeker een aanrader.

Datum van bezoek: januari 2021
7 december 2020 beoordeeld

Kennissen brachten ons bij Finca Tres Roques. Prachtig uitzicht in een rustige omgeving. We werden hier zeer vriendelijk ontvangen door twee obers, één van hen was Sasha, ze was super vriendelijk. We genoten hier eveneens van een lekker 4 gangen menu inclusief water en lekkere wijn van hun wijngaard . Dit alles voor slechts 24€ per persoon. We gaan zeker nog terug!

Datum van bezoek: november 2020
22 augustus 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Tripadvisor bracht ons bij deze prachtige plaats. Onverwacht bezochten we Finca tres roques! Onze dag was meteen goed, toen we hier een plaats konden nemen. Het prachtige uitzicht geeft je meteen rust. We werden hier zeer vriendelijk ontvangen door twee obers, één van hen was Sasha, ze was super vriendelijk. We genoten hier van een lekker 4 gangen menu inclusief water, wijn en voor mijn dochters huisgemaakte limonade. Dit alles voor slechts 24€ per persoon. Na onze maaltijd mochten we een wandeling maken door de boomgaard van citroenen en wijngaard. Hiervan mochten we zelfs citroenen plukken. We gaan zeker nog terug! ☀️

Datum van bezoek: augustus 2020

In Finca Tres Roques geweest? Deel je ervaringen!

© 2021 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.