TripAdvisor
Plaatsen
Inbox
Zoeken
Beoordeeld op 25 juni 2017

Ondanks dat de kamer(suite) mooi was en zowel de bediening als het eten in het restaurant goed was hebben wij hier geen prettig verblijf gehad. Dit kwam doordat het personeel bij de receptie zich uiterst onvriendelijk opstelde. Onze kamerdeur ging niet op slot! Daar werd op gereageerd dat dat onmogelijk was. We werden teruggestuurd om het nog maar eens te proberen. Helaas. De manager die behalve Italiaans geen enkel ander woord sprak ging uiteindelijk mee kijken en ja wij hadden gelijk Het werd gemaakt. De WiFi deed het ook niet. Daar werd soortgelijk op gereageerd dat was ook onmogelijk met wederom een onnodige discussie.Uiteindelijk zouden we een andere kamer krijgen als het niet opgelost werd. U raadt het al. Beiden niet gelukt. Uiteindelijk ons ongenoegen kenbaar gemaakt niet over dat er eens iets mis kan gaan maar over de attitude van het personeel bij de receptie. Daar werd niet naar geluisterd sterker nog midden in ons gesprek ging de telefoon en ook die ging voor. De Italiaanse manager kon je niet aanspreken door het taalprobleem en zei in het restaurant enkel de Italiaanse gasten gedag. Enkel service rond het zwembad in het weekend en in de kleine lettertjes een verbod om zelf iets mee te nemen. En helaas viel de kok toen was het geheel afgelopen met nog een hapje of een drankje. Mooie tent tijd voor wat educatie bij management en receptie!

Kamertip: Suite was groot standaard kamer erg klein
Datum van verblijf: juni 2017
Beoordeeld op 5 november 2016

Heerlijke plek om een paar dagen te vertoeven.
Rustige, prachtige ligging.
Kamer was niet groot maar alle comfort die je wenst.
Prachtig uitzicht.
Heerlijk, uitgebreid ontbijt.
Zeker een aanrader voor mensen die nèt even wat anders willen en uit de drukte willen overnachten

Datum van verblijf: oktober 2016
Beoordeeld op 15 september 2015

Fijne kamer, goed schoongehouden. Lekker eten en drinken. Prachtige omgeving. Genoeg in de buurt om een uitstapje naar toe te maken. Wat wil je nog meer? Je hoeft geen wijnkenner te zijn om hier van te genieten (Barolo e.d.). Ik lees dat er bij het ontbijt te weinig beleg is. Misschien is niet voor iedereen duidelijk dat je wel nog om ham e.d. kunt vragen.

Datum van verblijf: september 2015
Beoordeeld op 9 augustus 2015 via mobiele applicatie

Schitterende locatie, mooie authentieke kamers. Als je er enkele dagen verblijft, wordt het ontbijt wel eentonig. Spijtig dat er geen mogelijkheid is om buiten te ontbijten of te dineren (slechts 1 tafeltje op een klein balkon). Kamers zijn "op maat" en alle comfort is aanwezig. Vertoeven aan het zwembad is zalig omringd door het Toscaanse landschap. Kortweg prijs/kwaliteit een voltreffer!

Datum van verblijf: augustus 2015
Beoordeeld op 24 juli 2013

Antico Borgo is een heel mooi, typisch hotel. Het personeel was heel vriendelijk. Het is wel jammer dat je niet kan eten in het restaurant.

De kamer was groot, mooi van stijl en lekker koel, dankzij de goeie airconditiong!

Het ontbijt kan wel beter. Er is geen vers beleg, en ook het brood kan beter. Er is vooral veel zoetigheid.

Datum van verblijf: juli 2013