Beoordeeld op 11 mei 2017 via mobiele applicatie

Net als in de vele andere Shangri-la hotels een heerlijk verblijf gehad in het Rasa Ria Resort. Goede en vriendelijke service, leuke sunset bar, goed onderhouden tuinen met meer dan genoeg ligbedden op zowel het strand als bij het zwembad. Mooie strandrit te paard gemaakt voor een zeer schappelijke prijs. Ook is er een natuurpark aanwezig waar je verschillende tours kunt volgen. Heerlijke dagen gehad!

Verbleef: mei 2017, reisde met een partner
Beoordeeld op 20 april 2017

Zeer groot resort met dito golfcourse. Mooie en ruime kamers . Keuze uit diverse goede restaurants(italiaans,indisch, europees,maleisisch) Drank wel aan de prijzige kant.
Zwembadzone OK,al verwacht je wel een exclusiever zwembad in een Shangri-la; Groot privéstrand met één nadeel: er zitten zandvlooien en dat zul je geweten hebben.
Af en toe ontmoet je een exotisch dier in de tuinen (slangen, papegaaien, leguanen...) en dat is wel leuk.
Buiten het hotel is er wel niets te beleven:geen plaatselijke resto's , noch enig winkeltje. Is rondgefietst en buiten de natuur valt er niet veel te zien. Top, maar er zijn voor die prijs betere hotels te vinden.

Kamertip: zeezicht is aanrader,tuinzicht moet je geluk hebben waar ze je zetten
  • Verbleef: april 2017, reisde met familie
Beoordeeld op 5 augustus 2016 via mobiele applicatie

Wat een feest is het om hier te mogen vertoeven. Het complex is enorm groot, maar geeft toch het gevoel van thuis zijn. De staff is niet alleen goed getraind, ze zijn ook oprecht met de klant bezig. Ze weten wie je bent, je hoeft niet twee keer iets te vragen, echt geweldig. Een plek om samen met je gezin een week te genieten.

Verbleef: augustus 2016, reisde met familie
Beoordeeld op 29 maart 2016

Shangri La heeft een goede naam. En daar betaal je voor. Prijs/kwaliteits-verhouding was niet altijd in balans. Enorm groot resort met de bijkomende nadeligheden van dien. Onze voorkeur gaat uit naar een kleinschalig persoonlijke accommodatie, dat moet ik erbij zeggen. Drukke overvolle restaurants. En voor alles wat je wilt, hangt er een dikke prijskaart aan, die aardig boven de norm ligt voor de rest van Maleisië, naar mijn idee. Personeel is vriendelijk, maar commercieel opgeleid, wat je in alles merkt. De kamers zijn netjes en schoon. Mooi strand en zwembad. Diverse restaurants, voor ieder wat wils. Voor gezinnen is dit perfect. Maar voor stellen die willen genieten van puur Maleisië en rust, is dit niet echt aan te raden.

• Verbleef: maart 2016, reisde met een partner
Beoordeeld op 23 januari 2016

15 dagen verbleven in dit super resort. Personeel is supervriendelijk en zorgt ervoor dat je je er echt welkom voelt. Verbleven in de Ocean wing in een hele mooie kamer met een prive bad op je balkon. Mocht je uberhaupt al tegen problemen aanlopen dan volgen er duizend maal excuses.....het enige wat we misten was een restaurant op niveau zoals in de meeste shangri la hotels wel aanwezig zijn. Dit hebben we aangegeven bij Brendan, de director food and beverages, als we volgende keer terug komen zijn we benieuwd of hij dit al heeft kunnen realiseren.

• Verbleef: januari 2016, reisde met een partner