Hotel Yaho(Kota Kinabalu)
TripAdvisor
  • Restaurant
  • Gratis internet
Besparingsmelding! 14% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 14% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 145 per nacht.

Tang Dynasty Bay Hotel(Kota Kinabalu)
Agoda.com
Tuaran Hotel(Tuaran)
TripAdvisor
Zie aanbieding
Op deze sites is geen beschikbaarheid voor de ingevoerde data
5 augustus 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Wat een feest is het om hier te mogen vertoeven. Het complex is enorm groot, maar geeft toch het gevoel van thuis zijn. De staff is niet alleen goed getraind, ze zijn ook oprecht met de klant bezig. Ze weten wie je bent, je hoeft niet twee keer iets te vragen, echt geweldig. Een plek om samen met je gezin een week te genieten.

Verbleef: augustus 2016, reisde met familie
29 maart 2016 beoordeeld

Shangri La heeft een goede naam. En daar betaal je voor. Prijs/kwaliteits-verhouding was niet altijd in balans. Enorm groot resort met de bijkomende nadeligheden van dien. Onze voorkeur gaat uit naar een kleinschalig persoonlijke accommodatie, dat moet ik erbij zeggen. Drukke overvolle restaurants. En voor alles wat je wilt, hangt er een dikke prijskaart aan, die aardig boven de norm ligt voor de rest van Maleisië, naar mijn idee. Personeel is vriendelijk, maar commercieel opgeleid, wat je in alles merkt. De kamers zijn netjes en schoon. Mooi strand en zwembad. Diverse restaurants, voor ieder wat wils. Voor gezinnen is dit perfect. Maar voor stellen die willen genieten van puur Maleisië en rust, is dit niet echt aan te raden.

• Verbleef: maart 2016, reisde met een partner
23 januari 2016 beoordeeld

15 dagen verbleven in dit super resort. Personeel is supervriendelijk en zorgt ervoor dat je je er echt welkom voelt. Verbleven in de Ocean wing in een hele mooie kamer met een prive bad op je balkon. Mocht je uberhaupt al tegen problemen aanlopen dan volgen er duizend maal excuses.....het enige wat we misten was een restaurant op niveau zoals in de meeste shangri la hotels wel aanwezig zijn. Dit hebben we aangegeven bij Brendan, de director food and beverages, als we volgende keer terug komen zijn we benieuwd of hij dit al heeft kunnen realiseren.

• Verbleef: januari 2016, reisde met een partner
8 september 2015 beoordeeld

Na de hotels in Singapore en Kualalumpur ook deze Shangri-La is weer top. Je hebt in dit hotel een apart gedeelte wat wat rustiger is met een apart zwembad die alleen voor de gasten is die ook daar hun kamers hebben. Je hebt op je balcon een jacuzzi, leuk maar niet gebruikt. Hier zou je `s avonds wel in willen zitten, overdag is het te warm, maar je wordt opgegeten door de muskieten ´s avonds. De verschillende restaurants in het Hotel zijn ook allen zeer goed verzorgd. Ook de kamers met allen uitzicht op zee zijn ruim en voorzien van een mooie grote badkamer.

• Verbleef: augustus 2015, reisde met familie
Shangri-LaRasaRia, Resident Manager van Shangri-La’s Rasa Ria Resort & Spa, reageerde op deze beoordelingGereageerd 14 september 2015

Dear Greetje92…

Thank you for your review of your recent stay with us, I am glad to hear that you have visited may of our sister properties and that you have enjoyed the seaview rooms at Rasa Ria. The resort has a pest management system in place and I have shared your comment with the team.

Yours sincerely,
Alfons Olim

7 september 2014 beoordeeld

Super hotel met oerwoud naast het hotel waar 2 keer per dag de orang oetangs verzorgd worden.
Een belevenis die je niet wil missen.
Het contact met de bosmensen is onvergetelijk.
Ook het hotel ligt op een schitterende locatie aan het strand,vanwaaruit trips langs de kust van Borneo ondernomen kunnen worden bijvoorbeeld met een zeer oude boemeltrein.
Een super aanrader.

• Verbleef: oktober 2013, reisde met een partner