“Nooit meer weg!”

De beste prijzen voor -
Inchecken dd/mm/jjjj Uitchecken dd/mm/jjjj
Prijzen zijn voor 1 kamer, 2 volwassenen
Prijzen weergeven
Vergelijk de beste prijzen van de beste reiswebsites
en nog 13 websites!
Shangri-La’s Rasa Ria Resort & Spa
Beoordeeld als nr. 1 van 4 hotels in Tuaran
4 mei 2014 beoordeeld

De faciliteiten zijn geweldig en je komt helemaal tot rust op dit prachtige resort. Je wordt verwelkomt met een muziekje, gespeeld op een soort kommetjes met echo. De canopy walk door de top van de bomen is heel mooi en de nocturnal animal watch is heel leuk om te zien. Wij zagen 8 herten en een soort grote kat. De zee is lekker warm en je kan er ongeveer alles, surfen, zwemmen, kanoen, met de waterscooter varen, en zelfs met een parachute achter een boot hangen. Niks is te gek. Het eten is fantastisch en ik heb eigenlijk nergens iets op aan te merken.

Kamertip: Een dubbele kamer met deur ertussen is de ideale oplossing voor gezinnen met kinderen. De kinderen i ...
  • Verbleef: December, 2013, reisde met familie
Schrijf een beoordeling

29 maart 2014 beoordeeld

Dit hotel is helemaal niks op aan te merken, van aankomst met welkomst muziek , tot afscheid met foto.
Het is een groot resort waar je heerlijk kunt rond lopen, vooral de jungle-walk...wel zwaar!
Het is op dit moment alleen een nadeel dat ze aan het verbouwen zijn, wij zaten precies tegenover de bouwput...de garden wings, de overlast viel wel mee , maar omdat dit hotel verder super is dit toch een minpuntje.

• Verbleef: Maart, 2014, reisde met een partner
5 januari 2014 beoordeeld via mobiele applicatie

Van kerstavond tm 4 januari met 2 volwassenen, 2 volwassen kinderen en 2 kinderen van 10 hebben we elk moment van de dag genoten van het resort. Wat zijn deze mensen vriendelijk en servicegericht! Als je je bord laat vallen zeggen zij sorry! . Kerstavond wordt er niet groots gevierd, oud en nieuw wordt er groot uitgepakt met een podium en band op het strand. Helaas doen niet alle gasten enthousiast mee maar dat komt dor de vele nationaliteiten. Veel Japanners, maar ook Bolivianen, Australiërs ed. Er zitten 4 goede restaurants op het resort, waarvan het enige nadeel is de stevige prijzen (mn de wijn). Dit resort is een aanrader! Mede door de excursie mogelijk heden van gem.2 uur.

Verbleef: December, 2013
18 juli 2013 beoordeeld

3 volle dagen na afloop van een trip door Sabah even bijkomen in dit geweldige hotel.
We hebben ter plekke de oceaanwing geboekt, dat kun je het beste ter plekke doen omdat dit altijd voordeliger is.
Wat een luxe! Overal vriendelijke personeel, riante kamer met groot balkon met 2 persoonsligbad. Alles erop en eraan.
De Ocean wing heeft een eigen ontbijtrestaurant en zwembad. Water wordt de hele dag gebracht, je kunt lekker aan het zwembad lunchen en er zijn plenty excursies.
Wij hebben alleen de orang utan excursie geboekt maar die viel wat tegen hetgeen we wisten van tevoren. We hadden al 6 orang utans in het wild gezien waarvan 1 groot mannetje.
Het lijkt een massaal hotel maar mensen verspreiden zich. Eten in Tapilaut , 1 van de restaurants is ontzettend lekker en leuk!

Kamertip: Als je het geld er voor over hebt, boek de Ocean Wing!
  • Verbleef: Juli, 2013, reisde met een partner
11 juli 2013 beoordeeld

Op zich geen slecht hotel, maar geen 5 sterren waard (eerder 4).
Het resort ligt aan een prachtig zandstrand.
Het personeel is heel vriendelijk.
De kamers zijn ruim, badkamer is OK.
Het poetsen van de kamer kan beter. Het beddengoed werd maar deels vervangen (het hoeslaken werd gedurende ons verblijf (5 nachten) niet verschoond). Het scheerschuim hing de dag nadien ook nog in de lavabo.
De kwaliteit van het eten was goed.
Het ontbijt was lekker en uitgebreid, maar het was er steeds veel te druk. Had je graag een omelet dan waren er meestal een tiental wachtenden voor jou. Mensen moesten soms wachten op een zitplaats. Rustig ontbijten was er dus niet bij tenzij je om 7 uur 's ochtends of om 09.30 uur ging ontbijten. 's middags kon het er ook vrij druk zijn.
's Avonds is het restaurant Coffee Terrace een hel. Ook weer veel te druk. De tafels werden ook nooit met tafellakens gedekt (tenzij in het à la carte restaurant Coast). Er werden steeds placematjes gebruikt en voor zover ik gezien heb werden deze niet vervangen. Dus als er een smospot voor jou aan de tafel had gezeten, had je pech. Wij zijn dan een aantal keer in de à la carte restaurants gaan eten daar was het veel rustiger. Het eten was goed, maar prijs/kwaliteit te duur.
Wij hebben ondertussen al in een aantal hotels in Azië verbleven en dit was voor mij persoonlijk geen topper. Zoek je rust, dan moet je hier niet zijn.

• Verbleef: Juni, 2013, reisde met een partner
14 mei 2013 beoordeeld

Heerlijk hotel midden in Maleisisch Borneo
Waar je wakker wordt tussen de inheemse geluiden, geweldige mooie kamers, verzorging buitengewoon, zo ook de gasten. Mooie club, aan te raden, met hapjes en drankjes en prachtig uitzicht over zee.
Als u echt nog de geur wilt opsnuiven van de oude tradities, met longhouses, en een Orang Oetang opvangcentrum, nog opgericht in samenwerking met Prins Bernard en het WNF

Kamertip: Clubkamer aan te raden, uiteindelijk haal je het makkelijk terug, omdat de drankjes normaliter duur ...
  • Verbleef: Juni, 2012, reisde met familie
15 maart 2013 beoordeeld

Een prachtig hotel op een nog mooiere locatie.
Er is zoveel te zien en te doen. Echt een top hotel ook voor kinderen!!
Er zijn quads aanwezig waar je mee door de jungle kan rijden en over het gigantische prive strand, super leuk. Lekker raften op een rivier in de buurt. Het hotel heeft een prachtig zwembad met glijbaan voor de kids alles ziet er top uit en past perfect tussen de natuur!
Top vakantie gehad en super service!!

• Verbleef: Februari, 2013, reisde met familie
Hotels die je misschien ook aanspreken ...
Neem ook deze accommodaties in of in de buurt van Tuaran in overweging
op 6.2 km afstand
Nexus Resort & Spa Karambunai
Nexus Resort & Spa Karambunai
nr. 11 van 92 in Kota Kinabalu
1.393 beoordelingen
op 22.9 km afstand
Sutera Harbour Resort (The Pacific Sutera & The Magellan Sutera)
op 21.1 km afstand
Gayana Eco Resort
nr. 3 van 3 in Pulau Gaya
471 beoordelingen
Prijzen weergeven

In Shangri-La’s Rasa Ria Resort & Spa geweest? Deel je ervaringen!

Aanvullende informatie over Shangri-La’s Rasa Ria Resort & Spa

Adres: Pantai Dalit Beach, Tuaran 89208, Maleisië
Locatie: Maleisië > Sabah > Tuaran
Voorzieningen:
Bar/lounge Strand Zakencentrum met internettoegang Fitnesscentrum / sportruimte Gratis ontbijt Gratis snelle internetverbinding (wifi) Gratis parkeren Kinderactiviteiten (kind-/gezinsvriendelijk) Restaurant Roomservice Shuttlebusservice Spa Suites Zwembad Rolstoeltoegang Vervoer van/naar luchthaven
Stijl hotel:
Beoordeeld als nr. 1 van 4 hotels in Tuaran
Prijsklasse: € 161 - € 337 (Op basis van de gemiddelde tarieven voor een standaardkamer)
Hotelcategorie:5 ster(ren) — Shangri-La’s Rasa Ria Resort & Spa 5*
Aantal kamers: 499
Reserveringsmogelijkheden:
TripAdvisor is een trotse partner van Booking.com, Agoda, Expedia, Hotels.com, TripOnline SA, HotelQuickly en 5viajes2012 S.L., dus je kunt je reserveringen bij Shangri-La’s Rasa Ria Resort & Spa met vertrouwen boeken. We helpen maandelijks miljoenen reizigers het perfecte hotel te vinden voor vakantie- en zakenreizen, altijd met de beste kortingen en speciale aanbiedingen.
Ook bekend als:
Shangri-La`s Rasa Ria Hotel Kota Kinabalu
Shangri Las Rasa Ria Hotel
Shangri La Rasa Ria Resort
Rasa Ria Resort
Shangri Las Rasa Ria Resort

Is dit uw TripAdvisor-vermelding?