“Vind ik leuk 👍”
Beoordeling van De Gelaarsde Kat

De Gelaarsde Kat
Geclassificeerd als nr. 3 van 73 Restaurants in Zutphen
8 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Dikke duim voor dit kleine gezellige restaurant Na het lezen van goede recensies gereserveerd voor de zaterdagavond. Was inderdaad nodig, alle tafeltjes bezet en mensen zonder reservering keerden rechtsomkeer met de jas aan. Genoten van een voor-, hoofd-, en na gerecht. Alles heerlijk klaargemaakt en veel ingrediënten afkomstig van locale ondernemers. We werden bediend door een prettig gebekte dame.
Heerlijke avond gehad die absoluut voor herhaling vatbaar is.

25 maart 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Ik heb er super gegeten,
 heerlijk mals vlees,
personeel zeer Vriendelijk
Wel raad ik aan Ruim optijd te bespreken..

22 maart 2018 beoordeeld

Ik heb hier ten eerste heerlijke gegeten. Ze hadden een veganistische optie voor mij op de kaart en het voorgerecht zelfs iets aangepast om het veganistisch te maken. Het personeel is echt ontzettend vriendelijk en er hangt een fijne sfeer. Daarnaast vind ik het belangrijk dat er weinig afval wordt geproduceerd. Geen rietjes en wasbare servetten. Het is top!

19 oktober 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk gegeten leuk personeel goede kok kom zeker weer één ding je moet zeker reserveren het is er altijd druk.

5 oktober 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Klein restaurant, maar excellent eten(diner). Redelijke wachttijd, attente bediening. Kan ik aanbevelen.

Reizigers die De Gelaarsde Kat bekeken, bekeken ook

Zutphen, Gelderland
Zutphen, Gelderland

In De Gelaarsde Kat geweest? Deel je ervaringen!