“Mooie locatie”

20:00
Geclassificeerd als nr. 1 van 74 Restaurants in Zutphen
Keukens: Marokkaans, Spaans
30 september 2020 beoordeeld

Tijdens een dagje Zutphen hier een terrasje gepakt. Koffie/Thee en gebak. Heerlijk in het zonnetje en recht tegenover het (oude) stadhuis. Mooi stek voor een uitbatihng.
Aardige bediening met zorg voor Corona-maatregelen.

23 september 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Afgelopen week waren wij te gast bij Sultani. En goed dat we voor een doordeweekse avond gereserveerd hadden. Na advies van de chef besloten we een 2-gangenmenu vlees te kiezen. Stuk of wat smakelijke voorgerechtjes zodat kiezen van de kaart niet nodig was. Deze werden geserveerd met heerlijke verse warme broodjes, muntsaus en humus. Het hoofdgerecht bestond uit goed gevulde tajin met diverse soorten vlees met luchtige couscous. Wij vonden het jammer dat de verschillende soorten vlees bij elkaar in de tajin zaten en niet apart geserveerd werden in kleinere tajins. Misschien iets ter verbetering? Top van de chef dat hij aangaf dat een 2-gangenmenu (zeer waarschijnlijk) meer dan genoeg zou zijn. De rest van de avond inderfaad nodig gehad om uit te buiken op de bank!

19 september 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Een goed en gezellig restaurant in het hart van Zutphen. De bediening is erg vriendelijk en de eigenaar maakt tijd voor een praatje. De keuken is top en alles is vers bereid. Een absolute aanrader!

18 september 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Gelukkig was er nog 1 tafeltje vrij.
We hebben heerlijk gegeten. Als voorgerecht een mezze tapas en als hoofdgerecht een tajine lamsvlees met pruimen. De bediening was top!
Gezellig restaurant!

3 september 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Voor de 2e keer bij dit restaurant gegeten.
De eerste keer aan het einde van een koude dag. Toen met een heerlijke tajine en goede rode huiswijn heerlijk gegeten.
Nu gereserveerd en met de familie, waarvan 1 persoon veganistisch eet en een ander een pinda /noten allergie heeft, heerlijk gegeten.
Aardige vlotte bediening die goed meedenkt wat er kan en niet kan.
Gezellige drukte.
Grote porties. Aanrader!

Datum van bezoek: augustus 2020

Reizigers die Restaurant Sultani bekeken, bekeken ook

In Restaurant Sultani geweest? Deel je ervaringen!

US$USD
Nederland
© 2020 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.