23 augustus 2017 beoordeeld

Mooi hotel in een zichtbaar historisch dorpje met leuke wandelingen en toch voldoende shopping en eetgelegenheden. Mooie kamer, goede bedden, goed ontbijt, mooi terras voor de maaltijden Een aanrader!

• Verbleef: augustus 2017, reisde met een partner
Beoordeling verzameld in samenwerking met Hampshire Hotels
HampshireZutphen, Front Office Manager van Hampshire Hotel - 's Gravenhof Zutphen, reageerde op deze beoordelingGereageerd 6 september 2017

Beste Christine,

Hierbij willen we graag van de gelegenheid gebruik maken u hartelijk te danken voor uw tijd en moeite om een reactie te zetten op Tripadvisor.
Graag tot ziens in mooie Hanzestad Zutphen.

20 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Vriend van mij, man in zéér goede doen, nodigt een vriend uit, uit een ver land, als gast te verblijven in dit hotel.
Na een verblijf van een aantal weken (vier) werd deze gast gevraagd, van het ene op het andere moment, zijn hotelrekening te betalen. De buitenlandse gast probeert hen te vergeefs te overtuigen dat zijn vriend de rekening zal betalen, domweg omdat hij op zijn uitnodiging hier verblijft.
Vriend wordt 's avonds gebeld dat hij die avond de rekening van zijn buitenlandse gast moet komen betalen. "Nu!" Vriend weigert, omdat ze hem kennen, vanwege meerdere gasten die op zijn uitnodiging in hun hotel verbleven, en het dus absurd 'nu', 's avonds' te komen betalen.
De volgende morgen wordt er dus betaald, voor een gast die nog weken daar zal verblijven....
Dit wordt dan ook de laatste gast die op zijn kosten daar ooit zal verblijven.

Dom en gebrekkig. De man die zijn vriend hier liet verblijven, zal n.l. in de toekomst -door alle nieuwe succesvolle ontwikkelingen- heel veel buitenlandse gasten hier naar toe (moeten) halen.
Heb hem geadviseerd voortaan niet een gedeelte, maar ál zijn gasten, onder te brengen in de Engelenburg in Brummen. Daar is een management dat z'n vak verstaat en niet schrikt van een onbetaalde rekening van vier weken. Omdat ze mijn vriend kennen en weten dat hij altijd al zijn rekeningen netjes heeft voldaan.

Ik, als Zutphenaar was degene die hem dit hotel had aangeraden. Ik schaam me nu hiervoor en baal tegelijkertijd van het amateurisme van het enige hotel in het centrum van onze oh zo mooie stad.

Anjo Lodewijks

Verbleef: augustus 2017, reisde met vrienden
HampshireZutphen, Front Office Manager van Hampshire Hotel - 's Gravenhof Zutphen, reageerde op deze beoordelingGereageerd 15 september 2017

Beste heer Lodewijks,

Wat spijtig dat u deze reactie heeft geplaatst op deze site, juist omdat we met de persoon die de boeking heeft gemaakt helemaal geen onduidelijkheden hebben gehad over de reservering van zijn gast, de gast is dan ook nooit gevraagd om een betaling te doen.
Van onze kant gezien is het heel normaal als iemand ruim 6 weken in het hotel verblijft als onze gast een tussentijdse betaling te vragen aan het bedrijf die de reservering heeft gemaakt.

13 augustus 2017 beoordeeld

Twee nachten in dit hotel geboekt. Een week van te voren kregen we een mail of we voor 12,50 pp pn wilden upgraden naar een luxe kamer met allerlei extra's. We kregen een kamer in het oude gedeelte, weliswaar gerenoveerd maar de ruimte is zoals hij was, vrij klein. Vrienden van ons hadden dit hotel ook geboekt maar niet de upgrade genomen. Al vrij snel kwamen we er achter dat zij ook gewoon de "luxe" kamer hadden gekregen, in het nieuwe gedeelte, een stuk ruimer dan de onze maar zonder enige bijbetaling. Toen ik eens ging kijken wat die luxe eigenlijk inhield bleken er badjassen, slippers en vers fruit op de kamer aanwezig te horen zijn. Omdat wij dit niet hadden, inmiddels was ruim de helft om van ons weekend, naar de receptie getogen waar men ons vertelde dat "het geregeld" ging worden. De avond voor vertrek lagen de spullen op de kamer, maar wat hadden we daar nog aan. De kamer was verder netjes maar klein, de badkamer gerenoveerd maar klein, de ramen kregen wij na veel wrikken in de nacht een stukje open(!) na een klacht deed men van de toeslag 1 nacht af, dus moesten we 25 euro extra betalen voor in onze ogen geen enkele toevoeging! Onze vrienden, die hadden pas mazzel, zonder 75 euro toeslag in een mooie ruime kamer, wel zonder badjassen en slippers, maar die hadden wij ook graag laten zitten als we alles van te voren hadden geweten.
Personeel overigens eerder wat arrogant dan echt vriendelijk (bar, receptie, ontbijt, overal dus) toen we om 10 uur nog even koffie namen bij het ontbijt werd ons verzocht in de lounge plaats te nemen met de koffie, want het ontbijt duurde tot 10 uur...nog nooit meegemaakt!

Kamertip: Ik zou gaan voor het nieuwe gedeelte
  • Verbleef: augustus 2017, reisde met een partner
HampshireZutphen, Front Office Manager van Hampshire Hotel - 's Gravenhof Zutphen, reageerde op deze beoordelingGereageerd 15 augustus 2017

Beste mevrouw Hollander,

Bedankt voor uw terugkoppeling, we kunnen daar ons voordeel mee doen.
Het klopt dat we een week voor aankomst een groot gedeelte van onze gasten een brief per mail sturen met extra mogelijkheden, door deze mail hebben uw interesse gewekt voor een upgrade pakket t.w.v. Euro 12.50 per persoon per nacht. Hiervoor heeft u een kamer op de 2e etage met Nespresso, badjassen + badslippers en vers fruit.
Toen u op zaterdag de melding maakte bij de receptie dat er geen vers fruit, badjassen en badslippers voor u klaar lagen heeft de dienstdoende receptionist in samenwerking met de hoofd huishouding dit direct geregeld met als extra 2 Rituals kokers en hebben we de 1e nacht de toeslag van Euro 12.50 per persoon van de rekening gehaald. Tevens hebben we bij vertrek de parkeerkosten t.w.v. Euro 21.50 niet in rekening gebracht.
Soms kunnen gasten een gelukje hebben door een gratis upgrade te krijgen, dit kan gebeuren doordat de vorige gasten plotseling toch nog een dag langer gebruik willen maken van de kamer en dan moet er a la minute wat worden aangepast.
Ons ontbijt wordt geserveerd tot 10.00 uur, dit omdat de ruimte waar het ontbijt geserveerd wordt ook vanaf 11.00 uur in gebruik is als Museumcafé voor de museumgasten van de Musea Zutphen (onze buren), de bediening en de huishouding heeft de tijd dan echt nodig om dit om te bouwen en schoon te maken, vandaar het verzoek om de koffie dan in de lounge te gebruiken.
We hopen uw opmerkingen hiermee naar wens te hebben beantwoord.

6 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Een lunch.
Werkelijk het had nog slechter kunnen zijn. Toch komen wij hier niet meer terug. Onvriendelijk personeel. Een flamkuche die nergens op leek.
Je verwacht toch iets van deze lokaties. Maar het ziet er ook niet meer uit. Vervallen, slecht onderhouden en en tuin vol met onkruid. De parasols en de prijzen zijn modern. Maar dat was het wel. Wij rijden volgende echt voorbij.

Verbleef: augustus 2017, reisde met vrienden
HampshireZutphen, Front Office Manager van Hampshire Hotel - 's Gravenhof Zutphen, reageerde op deze beoordelingGereageerd 17 september 2017

Beste heer,

Graag wil ik gelijk bij deze review onze welgemeende excuses aanbieden voor de onvriendelijkheid. We weten helaas niet wat er mis is gegaan bij de flamkuchen, juist de flamkuchen is 1 van de populairste gerechten van de kaart.
Onze huidige directie heeft dit hotel in medio 2014 overgenomen en zijn nog steeds druk bezig met de renovatie/restauratie van het hotel, wij hebben er voor gekozen om eerst de binnenkant op orde te maken. De buitenkant (luiken + terras) staat voor 2018 gepland.
Misschien kunt u mij een mail sturen zodat we dit verder kunnen bespreken?
Mijn mailadres is randy@hotelsgravenhof.nl

21 juli 2017 beoordeeld

Hotel en restaurant in een gerenoverd historich gebouw. Uitstraling en charme.
Mooie situatie in stad (dichtbij centrum maar rustig). Jammer dat er geen gratis parking is (parking naast hotel kost 14€ per dag).
Kamers in oude deel zijn ruim en charmant. Kamers in recent aangebouwde deel zijn echter functioneel maar zonder uitstraling. In beide is het heel proper en zijn de bedden confortabel. Minpunt is het ontwerp van de badkamers, klein en te weinig besherming om te douchen.
Uitgebreid en lekker ontbijt.
Heel mooie terras in binnenplein om te genieten van een aperitief.
Avondmaal was telkens genieten. Interieur heel mooi ingericht, combinatie van oud en nieuw. Lekkere combinaties, perfect klaargemaakt en mooi gepresenteerd. De chef kent zijn vak! Kleine selectie van wijnen maar goed gekozen.
Vriendelijk personeel, Speciale melding voor de brasserie restaurant.

Kamertip: Vraag voor een kamer in oude gedeelte
  • Verbleef: juli 2017, reisde met een partner
HampshireZutphen, Front Office Manager van Hampshire Hotel - 's Gravenhof Zutphen, reageerde op deze beoordelingGereageerd 21 juli 2017

Beste Fabrice,

Bij deze maken we graag van de gelegenheid gebruik u te bedanken voor uw mooie woorden naar aanleiding van uw overnachtingen en diner in ons hotel en restaurant.
In de stad zelf is inderdaad geen gratis parking, dan moet u uw auto echt in 1 van de woonwijken moeten parkeren en dan nog op letten voor blauwe zones.
Graag tot een volgende keer in Zutphen!
U bent More Than Welcome.