13 augustus 2017 beoordeeld

Twee nachten in dit hotel geboekt. Een week van te voren kregen we een mail of we voor 12,50 pp pn wilden upgraden naar een luxe kamer met allerlei extra's. We kregen een kamer in het oude gedeelte, weliswaar gerenoveerd maar de ruimte is zoals hij was, vrij klein. Vrienden van ons hadden dit hotel ook geboekt maar niet de upgrade genomen. Al vrij snel kwamen we er achter dat zij ook gewoon de "luxe" kamer hadden gekregen, in het nieuwe gedeelte, een stuk ruimer dan de onze maar zonder enige bijbetaling. Toen ik eens ging kijken wat die luxe eigenlijk inhield bleken er badjassen, slippers en vers fruit op de kamer aanwezig te horen zijn. Omdat wij dit niet hadden, inmiddels was ruim de helft om van ons weekend, naar de receptie getogen waar men ons vertelde dat "het geregeld" ging worden. De avond voor vertrek lagen de spullen op de kamer, maar wat hadden we daar nog aan. De kamer was verder netjes maar klein, de badkamer gerenoveerd maar klein, de ramen kregen wij na veel wrikken in de nacht een stukje open(!) na een klacht deed men van de toeslag 1 nacht af, dus moesten we 25 euro extra betalen voor in onze ogen geen enkele toevoeging! Onze vrienden, die hadden pas mazzel, zonder 75 euro toeslag in een mooie ruime kamer, wel zonder badjassen en slippers, maar die hadden wij ook graag laten zitten als we alles van te voren hadden geweten.
Personeel overigens eerder wat arrogant dan echt vriendelijk (bar, receptie, ontbijt, overal dus) toen we om 10 uur nog even koffie namen bij het ontbijt werd ons verzocht in de lounge plaats te nemen met de koffie, want het ontbijt duurde tot 10 uur...nog nooit meegemaakt!

Kamertip: Ik zou gaan voor het nieuwe gedeelte
  • Verbleef: augustus 2017, reisde met een partner
HampshireZutphen, Front Office Manager van Hampshire Hotel - 's Gravenhof Zutphen, reageerde op deze beoordelingGereageerd 15 augustus 2017

Beste mevrouw Hollander,

Bedankt voor uw terugkoppeling, we kunnen daar ons voordeel mee doen.
Het klopt dat we een week voor aankomst een groot gedeelte van onze gasten een brief per mail sturen met extra mogelijkheden, door deze mail hebben uw interesse gewekt voor een upgrade pakket t.w.v. Euro 12.50 per persoon per nacht. Hiervoor heeft u een kamer op de 2e etage met Nespresso, badjassen + badslippers en vers fruit.
Toen u op zaterdag de melding maakte bij de receptie dat er geen vers fruit, badjassen en badslippers voor u klaar lagen heeft de dienstdoende receptionist in samenwerking met de hoofd huishouding dit direct geregeld met als extra 2 Rituals kokers en hebben we de 1e nacht de toeslag van Euro 12.50 per persoon van de rekening gehaald. Tevens hebben we bij vertrek de parkeerkosten t.w.v. Euro 21.50 niet in rekening gebracht.
Soms kunnen gasten een gelukje hebben door een gratis upgrade te krijgen, dit kan gebeuren doordat de vorige gasten plotseling toch nog een dag langer gebruik willen maken van de kamer en dan moet er a la minute wat worden aangepast.
Ons ontbijt wordt geserveerd tot 10.00 uur, dit omdat de ruimte waar het ontbijt geserveerd wordt ook vanaf 11.00 uur in gebruik is als Museumcafé voor de museumgasten van de Musea Zutphen (onze buren), de bediening en de huishouding heeft de tijd dan echt nodig om dit om te bouwen en schoon te maken, vandaar het verzoek om de koffie dan in de lounge te gebruiken.
We hopen uw opmerkingen hiermee naar wens te hebben beantwoord.

6 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Een lunch.
Werkelijk het had nog slechter kunnen zijn. Toch komen wij hier niet meer terug. Onvriendelijk personeel. Een flamkuche die nergens op leek.
Je verwacht toch iets van deze lokaties. Maar het ziet er ook niet meer uit. Vervallen, slecht onderhouden en en tuin vol met onkruid. De parasols en de prijzen zijn modern. Maar dat was het wel. Wij rijden volgende echt voorbij.

Verbleef: augustus 2017, reisde met vrienden
HampshireZutphen, Front Office Manager van Hampshire Hotel - 's Gravenhof Zutphen, reageerde op deze beoordelingGereageerd 17 september 2017

Beste heer,

Graag wil ik gelijk bij deze review onze welgemeende excuses aanbieden voor de onvriendelijkheid. We weten helaas niet wat er mis is gegaan bij de flamkuchen, juist de flamkuchen is 1 van de populairste gerechten van de kaart.
Onze huidige directie heeft dit hotel in medio 2014 overgenomen en zijn nog steeds druk bezig met de renovatie/restauratie van het hotel, wij hebben er voor gekozen om eerst de binnenkant op orde te maken. De buitenkant (luiken + terras) staat voor 2018 gepland.
Misschien kunt u mij een mail sturen zodat we dit verder kunnen bespreken?
Mijn mailadres is randy@hotelsgravenhof.nl

21 juli 2017 beoordeeld

Hotel en restaurant in een gerenoverd historich gebouw. Uitstraling en charme.
Mooie situatie in stad (dichtbij centrum maar rustig). Jammer dat er geen gratis parking is (parking naast hotel kost 14€ per dag).
Kamers in oude deel zijn ruim en charmant. Kamers in recent aangebouwde deel zijn echter functioneel maar zonder uitstraling. In beide is het heel proper en zijn de bedden confortabel. Minpunt is het ontwerp van de badkamers, klein en te weinig besherming om te douchen.
Uitgebreid en lekker ontbijt.
Heel mooie terras in binnenplein om te genieten van een aperitief.
Avondmaal was telkens genieten. Interieur heel mooi ingericht, combinatie van oud en nieuw. Lekkere combinaties, perfect klaargemaakt en mooi gepresenteerd. De chef kent zijn vak! Kleine selectie van wijnen maar goed gekozen.
Vriendelijk personeel, Speciale melding voor de brasserie restaurant.

Kamertip: Vraag voor een kamer in oude gedeelte
  • Verbleef: juli 2017, reisde met een partner
HampshireZutphen, Front Office Manager van Hampshire Hotel - 's Gravenhof Zutphen, reageerde op deze beoordelingGereageerd 21 juli 2017

Beste Fabrice,

Bij deze maken we graag van de gelegenheid gebruik u te bedanken voor uw mooie woorden naar aanleiding van uw overnachtingen en diner in ons hotel en restaurant.
In de stad zelf is inderdaad geen gratis parking, dan moet u uw auto echt in 1 van de woonwijken moeten parkeren en dan nog op letten voor blauwe zones.
Graag tot een volgende keer in Zutphen!
U bent More Than Welcome.

16 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Samen met met mijn vriendin met de auto naar het Hotel. Voor het hotel is er kort parkeren (max 4 uur), maar op loopafstand is er lang parkeren voor 2,- pe dag.

Ligging
Het hotel is gunstig gelegen, vlakbij de restaurants/krowgen/winkels en loopafstand van station.

Kamers
De kamers zij netjes afgewerkt en functioneel ingericht. Bedden zijn lekker en tv is prima.

Ontbijt
De ontbijtruimte is wat krap opgezet maar het ontbijt is prima. Lekkere koffie/brood/beleg.

Een heerlijk in een mooi hotel.

Verbleef: juli 2017, reisde met een partner

Beste Mark,

Bedankt voor je tijd en moeite om je ervaring hier te delen, we kunnen daar ons voordeel mee doen.
Tegenover het hotel ligt een openbare parkeerplaats,je mag daar in principe zo lang staan als je wilt, je kunt bij de automaat voor maximaal 4 uur een kaartje kopen, je kunt na 4 uur weer een nieuw kaartje kopen, of bij de receptie een dagkaart à Euro 14.00. Of als je het niet erg vind om een stukje te lopen bij het politiebureau voor Euro 2.00 per dag.
Fijn dat u heeft genoten verder van uw verblijf.

11 juli 2017 beoordeeld

Wie ooit dit hotel kende als 'museum hotel' en genoten heeft van de prachtige kamers ziet nu wat ervan wordt als een hotelgast de boel overneemt. Gastvrijheid wordt zakelijke koelheid, een mooie kelder als restaurant wordt een smakeloze (!) tapasbar en de grandeur wordt vervangen door 'dagelijkse netheidssleur ' Wie dat geen probleem vindt kan terecht in een prachtig gebouw dat helaas een liefdeloze inhoud heeft gekregen. Voorbeeld? Het ontbijt duurt tot 10.00 uur . Dan komt precies om 10.00 uur de trolley binnen en haalt binnen 2 minuten alles weg. De gasten (wij) die nog een kopje koffie drinken worden verzocht weg te gaan. Liefdeloos dus....

f

Kamertip: Vraag naar een suite, maar niet in de zomer want er is geen airco
  • Verbleef: juli 2017, reisde met familie
HampshireZutphen, Front Office Manager van Hampshire Hotel - 's Gravenhof Zutphen, reageerde op deze beoordelingGereageerd 12 juli 2017

Beste Nicolas,

Bedankt voor uw feedback, ik ben het volledig met u eens dat het niet gastvrij overkomt als om 10.02 het complete buffet wordt afgeruimd, dit zal zeker worden besproken met de desbetreffende afdeling/persoon. Helaas kan ik uw opmerking over de boel overnemen van een hotelgast niet plaatsen, in 2014 zijn we overgenomen door de eigenaren van hotel Avenarius te Ruurlo (ook Hampshire), deze directie heeft grondig gerenoveerd en er worden nog steeds nieuwe plannen gemaakt. Beneden in onze gewelvenkelder is tapascafé Caramba!, vroeger was dit SH & friends (maar dit is al gestopt voor de overname)
Ik hoop u hiermee een passende uitleg te hebben gegeven.