6 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Een lunch.
Werkelijk het had nog slechter kunnen zijn. Toch komen wij hier niet meer terug. Onvriendelijk personeel. Een flamkuche die nergens op leek.
Je verwacht toch iets van deze lokaties. Maar het ziet er ook niet meer uit. Vervallen, slecht onderhouden en en tuin vol met onkruid. De parasols en de prijzen zijn modern. Maar dat was het wel. Wij rijden volgende echt voorbij.

Verbleef: augustus 2017, reisde met vrienden
HampshireZutphen, Front Office Manager van Hampshire Hotel - 's Gravenhof Zutphen, reageerde op deze beoordelingGereageerd 17 september 2017

Beste heer,

Graag wil ik gelijk bij deze review onze welgemeende excuses aanbieden voor de onvriendelijkheid. We weten helaas niet wat er mis is gegaan bij de flamkuchen, juist de flamkuchen is 1 van de populairste gerechten van de kaart.
Onze huidige directie heeft dit hotel in medio 2014 overgenomen en zijn nog steeds druk bezig met de renovatie/restauratie van het hotel, wij hebben er voor gekozen om eerst de binnenkant op orde te maken. De buitenkant (luiken + terras) staat voor 2018 gepland.
Misschien kunt u mij een mail sturen zodat we dit verder kunnen bespreken?
Mijn mailadres is randy@hotelsgravenhof.nl

21 juli 2017 beoordeeld

Hotel en restaurant in een gerenoverd historich gebouw. Uitstraling en charme.
Mooie situatie in stad (dichtbij centrum maar rustig). Jammer dat er geen gratis parking is (parking naast hotel kost 14€ per dag).
Kamers in oude deel zijn ruim en charmant. Kamers in recent aangebouwde deel zijn echter functioneel maar zonder uitstraling. In beide is het heel proper en zijn de bedden confortabel. Minpunt is het ontwerp van de badkamers, klein en te weinig besherming om te douchen.
Uitgebreid en lekker ontbijt.
Heel mooie terras in binnenplein om te genieten van een aperitief.
Avondmaal was telkens genieten. Interieur heel mooi ingericht, combinatie van oud en nieuw. Lekkere combinaties, perfect klaargemaakt en mooi gepresenteerd. De chef kent zijn vak! Kleine selectie van wijnen maar goed gekozen.
Vriendelijk personeel, Speciale melding voor de brasserie restaurant.

Kamertip: Vraag voor een kamer in oude gedeelte
  • Verbleef: juli 2017, reisde met een partner
HampshireZutphen, Front Office Manager van Hampshire Hotel - 's Gravenhof Zutphen, reageerde op deze beoordelingGereageerd 21 juli 2017

Beste Fabrice,

Bij deze maken we graag van de gelegenheid gebruik u te bedanken voor uw mooie woorden naar aanleiding van uw overnachtingen en diner in ons hotel en restaurant.
In de stad zelf is inderdaad geen gratis parking, dan moet u uw auto echt in 1 van de woonwijken moeten parkeren en dan nog op letten voor blauwe zones.
Graag tot een volgende keer in Zutphen!
U bent More Than Welcome.

16 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Samen met met mijn vriendin met de auto naar het Hotel. Voor het hotel is er kort parkeren (max 4 uur), maar op loopafstand is er lang parkeren voor 2,- pe dag.

Ligging
Het hotel is gunstig gelegen, vlakbij de restaurants/krowgen/winkels en loopafstand van station.

Kamers
De kamers zij netjes afgewerkt en functioneel ingericht. Bedden zijn lekker en tv is prima.

Ontbijt
De ontbijtruimte is wat krap opgezet maar het ontbijt is prima. Lekkere koffie/brood/beleg.

Een heerlijk in een mooi hotel.

Verbleef: juli 2017, reisde met een partner

Beste Mark,

Bedankt voor je tijd en moeite om je ervaring hier te delen, we kunnen daar ons voordeel mee doen.
Tegenover het hotel ligt een openbare parkeerplaats,je mag daar in principe zo lang staan als je wilt, je kunt bij de automaat voor maximaal 4 uur een kaartje kopen, je kunt na 4 uur weer een nieuw kaartje kopen, of bij de receptie een dagkaart à Euro 14.00. Of als je het niet erg vind om een stukje te lopen bij het politiebureau voor Euro 2.00 per dag.
Fijn dat u heeft genoten verder van uw verblijf.

11 juli 2017 beoordeeld

Wie ooit dit hotel kende als 'museum hotel' en genoten heeft van de prachtige kamers ziet nu wat ervan wordt als een hotelgast de boel overneemt. Gastvrijheid wordt zakelijke koelheid, een mooie kelder als restaurant wordt een smakeloze (!) tapasbar en de grandeur wordt vervangen door 'dagelijkse netheidssleur ' Wie dat geen probleem vindt kan terecht in een prachtig gebouw dat helaas een liefdeloze inhoud heeft gekregen. Voorbeeld? Het ontbijt duurt tot 10.00 uur . Dan komt precies om 10.00 uur de trolley binnen en haalt binnen 2 minuten alles weg. De gasten (wij) die nog een kopje koffie drinken worden verzocht weg te gaan. Liefdeloos dus....

f

Kamertip: Vraag naar een suite, maar niet in de zomer want er is geen airco
  • Verbleef: juli 2017, reisde met familie
HampshireZutphen, Front Office Manager van Hampshire Hotel - 's Gravenhof Zutphen, reageerde op deze beoordelingGereageerd 12 juli 2017

Beste Nicolas,

Bedankt voor uw feedback, ik ben het volledig met u eens dat het niet gastvrij overkomt als om 10.02 het complete buffet wordt afgeruimd, dit zal zeker worden besproken met de desbetreffende afdeling/persoon. Helaas kan ik uw opmerking over de boel overnemen van een hotelgast niet plaatsen, in 2014 zijn we overgenomen door de eigenaren van hotel Avenarius te Ruurlo (ook Hampshire), deze directie heeft grondig gerenoveerd en er worden nog steeds nieuwe plannen gemaakt. Beneden in onze gewelvenkelder is tapascafé Caramba!, vroeger was dit SH & friends (maar dit is al gestopt voor de overname)
Ik hoop u hiermee een passende uitleg te hebben gegeven.

3 juli 2017 beoordeeld

Goed verzorgd hotel, in een erg mooi pand.
Kamers vrij standaard, niet heel erg ruim, maar voldoende.
Ontbijt buffet is voldoende, drukke kleine zaal met een overloop naar de serre.
Weinig ruimte om in privacy te werken.

Goede bar in de kelder met vriendelijk personeel.

Geen uitschieters naar boven, maar zeker ook niet naar beneden.

Bistro next door (onderdeel van het hotel) is een aanrader.

• Verbleef: maart 2017, reisde voor zaken

Beste heer,

Bij deze maken we graag van de gelegenheid gebruik u te danken voor uw terugkoppeling naar aanleiding van uw overnachting in ons hotel.
Wellicht tot een volgende keer in mooie Hanzestad Zutphen!