Beoordeeld op 16 juli 2017 via mobiele applicatie

Samen met met mijn vriendin met de auto naar het Hotel. Voor het hotel is er kort parkeren (max 4 uur), maar op loopafstand is er lang parkeren voor 2,- pe dag.

Ligging
Het hotel is gunstig gelegen, vlakbij de restaurants/krowgen/winkels en loopafstand van station.

Kamers
De kamers zij netjes afgewerkt en functioneel ingericht. Bedden zijn lekker en tv is prima.

Ontbijt
De ontbijtruimte is wat krap opgezet maar het ontbijt is prima. Lekkere koffie/brood/beleg.

Een heerlijk in een mooi hotel.

Datum van verblijf: juli 2017
HampshireZutphen, Front Office Manager van Hampshire Hotel - 's Gravenhof Zutphen, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 21 juli 2017

Beste Mark,

Bedankt voor je tijd en moeite om je ervaring hier te delen, we kunnen daar ons voordeel mee doen.
Tegenover het hotel ligt een openbare parkeerplaats,je mag daar in principe zo lang staan als je wilt, je kunt bij de automaat voor maximaal 4 uur een kaartje kopen, je kunt na 4 uur weer een nieuw kaartje kopen, of bij de receptie een dagkaart à Euro 14.00. Of als je het niet erg vind om een stukje te lopen bij het politiebureau voor Euro 2.00 per dag.
Fijn dat u heeft genoten verder van uw verblijf.

Beoordeeld op 11 juli 2017

Wie ooit dit hotel kende als 'museum hotel' en genoten heeft van de prachtige kamers ziet nu wat ervan wordt als een hotelgast de boel overneemt. Gastvrijheid wordt zakelijke koelheid, een mooie kelder als restaurant wordt een smakeloze (!) tapasbar en de grandeur wordt vervangen door 'dagelijkse netheidssleur ' Wie dat geen probleem vindt kan terecht in een prachtig gebouw dat helaas een liefdeloze inhoud heeft gekregen. Voorbeeld? Het ontbijt duurt tot 10.00 uur . Dan komt precies om 10.00 uur de trolley binnen en haalt binnen 2 minuten alles weg. De gasten (wij) die nog een kopje koffie drinken worden verzocht weg te gaan. Liefdeloos dus....

f

Kamertip: Vraag naar een suite, maar niet in de zomer want er is geen airco
Datum van verblijf: juli 2017
HampshireZutphen, Front Office Manager van Hampshire Hotel - 's Gravenhof Zutphen, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 12 juli 2017

Beste Nicolas,

Bedankt voor uw feedback, ik ben het volledig met u eens dat het niet gastvrij overkomt als om 10.02 het complete buffet wordt afgeruimd, dit zal zeker worden besproken met de desbetreffende afdeling/persoon. Helaas kan ik uw opmerking over de boel overnemen van een hotelgast niet plaatsen, in 2014 zijn we overgenomen door de eigenaren van hotel Avenarius te Ruurlo (ook Hampshire), deze directie heeft grondig gerenoveerd en er worden nog steeds nieuwe plannen gemaakt. Beneden in onze gewelvenkelder is tapascafé Caramba!, vroeger was dit SH & friends (maar dit is al gestopt voor de overname)
Ik hoop u hiermee een passende uitleg te hebben gegeven.

Beoordeeld op 3 juli 2017

Goed verzorgd hotel, in een erg mooi pand.
Kamers vrij standaard, niet heel erg ruim, maar voldoende.
Ontbijt buffet is voldoende, drukke kleine zaal met een overloop naar de serre.
Weinig ruimte om in privacy te werken.

Goede bar in de kelder met vriendelijk personeel.

Geen uitschieters naar boven, maar zeker ook niet naar beneden.

Bistro next door (onderdeel van het hotel) is een aanrader.

Datum van verblijf: maart 2017
  • Reistype: Reisde voor zaken

Beste heer,

Bij deze maken we graag van de gelegenheid gebruik u te danken voor uw terugkoppeling naar aanleiding van uw overnachting in ons hotel.
Wellicht tot een volgende keer in mooie Hanzestad Zutphen!

Beoordeeld op 28 juni 2017

Met vrienden een rondleiding gekregen van mijn broer die gids is. Vooraf moesten we nog lunchen en dat deden we in het Hampshire hotel. Het was goed weer dus konden mooi buiten zitten onder de parasol. We namen de Dobbe kroketten, gevuld met kalsvlees en kaas.

Datum van verblijf: juni 2017
HampshireZutphen, Front Office Manager van Hampshire Hotel - 's Gravenhof Zutphen, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 3 juli 2017

Beste Janny,

Wat leuk dat u een reactie op Tripadvisor heeft gezet naar aanleiding van uw bezoek aan ons terras.
We hopen dat u lekker heeft geluncht en uiteraard zouden we het leuk vinden om u nog weer een keer te mogen begroeten op ons terras!

Beoordeeld op 17 juni 2017

Perfecte tweedaagse gehad. mooi hotel / mooie locatie. Fietsen bij fietarrangement zijn slecht onderhouden of helemaal niet. Warme kamer maar gelukkig kon schuifpui open maar dan vindt niet iedereen prettig om te slapen met open schuifpui.

Datum van verblijf: juni 2017
Beoordeling verzameld in samenwerking met Hampshire Hotels

Beste heer/mevrouw,

Bedankt voor uw terugkoppeling, we nemen uw punten over het onderhoud van de fietsen serieus en gaan kijken wat we daar aan kunnen doen!