Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de TripAdvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Hotels in de buurt
Beoordelingen (379)
Beoordelingen filteren
379 resultaten
Waardering van reizigers
46
131
124
59
19
Type reiziger
Tijd van het jaar
TaalAlle talen
Meer talen
46
131
124
59
19
Bekijk wat reizigers erover zeggen:
Filteren
Lijst wordt bijgewerkt...
38 - 43 van 379 beoordelingen
11 juli 2017 beoordeeld

Wie ooit dit hotel kende als 'museum hotel' en genoten heeft van de prachtige kamers ziet nu wat ervan wordt als een hotelgast de boel overneemt. Gastvrijheid wordt zakelijke koelheid, een mooie kelder als restaurant wordt een smakeloze (!) tapasbar en de grandeur wordt vervangen door 'dagelijkse netheidssleur ' Wie dat geen probleem vindt kan terecht in een prachtig gebouw dat helaas een liefdeloze inhoud heeft gekregen. Voorbeeld? Het ontbijt duurt tot 10.00 uur . Dan komt precies om 10.00 uur de trolley binnen en haalt binnen 2 minuten alles weg. De gasten (wij) die nog een kopje koffie drinken worden verzocht weg te gaan. Liefdeloos dus....

f

Kamertip: Vraag naar een suite, maar niet in de zomer want er is geen airco
  • Verbleef: juli 2017, reisde met familie
    • Locatie
    • Slaapkwaliteit
    • Service
Bedank Nicolas43
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
HampshireZutphen, Front Office Manager van Hampshire Hotel - 's Gravenhof Zutphen, reageerde op deze beoordelingGereageerd 12 juli 2017

Beste Nicolas,

Bedankt voor uw feedback, ik ben het volledig met u eens dat het niet gastvrij overkomt als om 10.02 het complete buffet wordt afgeruimd, dit zal zeker worden besproken met de desbetreffende afdeling/persoon. Helaas kan ik uw opmerking over de boel overnemen van een hotelgast niet plaatsen, in 2014 zijn we overgenomen door de eigenaren van hotel Avenarius te Ruurlo (ook Hampshire), deze directie heeft grondig gerenoveerd en er worden nog steeds nieuwe plannen gemaakt. Beneden in onze gewelvenkelder is tapascafé Caramba!, vroeger was dit SH & friends (maar dit is al gestopt voor de overname)
Ik hoop u hiermee een passende uitleg te hebben gegeven.

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
3 juli 2017 beoordeeld

Goed verzorgd hotel, in een erg mooi pand.
Kamers vrij standaard, niet heel erg ruim, maar voldoende.
Ontbijt buffet is voldoende, drukke kleine zaal met een overloop naar de serre.
Weinig ruimte om in privacy te werken.

Goede bar in de kelder met vriendelijk personeel.

Geen uitschieters naar boven, maar zeker ook niet naar beneden.

Bistro next door (onderdeel van het hotel) is een aanrader.

  • Verbleef: maart 2017, reisde voor zaken
    • Locatie
    • Kamers
    • Service
1  Bedank JeanLeFox
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
HampshireZutphen, Front Office Manager van Hampshire Hotel - 's Gravenhof Zutphen, reageerde op deze beoordelingGereageerd 12 juli 2017

Beste heer,

Bij deze maken we graag van de gelegenheid gebruik u te danken voor uw terugkoppeling naar aanleiding van uw overnachting in ons hotel.
Wellicht tot een volgende keer in mooie Hanzestad Zutphen!

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
28 juni 2017 beoordeeld

Met vrienden een rondleiding gekregen van mijn broer die gids is. Vooraf moesten we nog lunchen en dat deden we in het Hampshire hotel. Het was goed weer dus konden mooi buiten zitten onder de parasol. We namen de Dobbe kroketten, gevuld met kalsvlees en kaas.

Verbleef: juni 2017
Bedank Janny K
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
HampshireZutphen, Front Office Manager van Hampshire Hotel - 's Gravenhof Zutphen, reageerde op deze beoordelingGereageerd 3 juli 2017

Beste Janny,

Wat leuk dat u een reactie op Tripadvisor heeft gezet naar aanleiding van uw bezoek aan ons terras.
We hopen dat u lekker heeft geluncht en uiteraard zouden we het leuk vinden om u nog weer een keer te mogen begroeten op ons terras!

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
17 juni 2017 beoordeeld

Perfecte tweedaagse gehad. mooi hotel / mooie locatie. Fietsen bij fietarrangement zijn slecht onderhouden of helemaal niet. Warme kamer maar gelukkig kon schuifpui open maar dan vindt niet iedereen prettig om te slapen met open schuifpui.

  • Verbleef: juni 2017, reisde met een partner
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Slaapkwaliteit
    • Kamers
    • Hygiëne
    • Service
Beoordeling verzameld in samenwerking met Hampshire Hotels
Bedank vakantieganger990
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
HampshireZutphen, Front Office Manager van Hampshire Hotel - 's Gravenhof Zutphen, reageerde op deze beoordelingGereageerd 3 juli 2017

Beste heer/mevrouw,

Bedankt voor uw terugkoppeling, we nemen uw punten over het onderhoud van de fietsen serieus en gaan kijken wat we daar aan kunnen doen!

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
11 juni 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Het hotel heeft potentieel, is uitermate charmant, de kamers goed maar de badkamers behoeven een make-over!
Voorts een heerlijk terras en uitstekende arrangementen! Daarbij biedt Zutphen alles voor een aangename vakantie!

Verbleef: juni 2017, reisde met vrienden
Bedank Cees d
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
HampshireZutphen, Front Office Manager van Hampshire Hotel - 's Gravenhof Zutphen, reageerde op deze beoordelingGereageerd 3 juli 2017

Beste Cees,

Bedankt voor je reactie op Tripadvisor.

Wat fijn dat heeft genoten van uw arrangement en het terras.

Graag tot ziens bij Hampshire Hotel 's Gravenhof Zutphen

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Meer beoordelingen bekijken