17 juni 2017 beoordeeld

Perfecte tweedaagse gehad. mooi hotel / mooie locatie. Fietsen bij fietarrangement zijn slecht onderhouden of helemaal niet. Warme kamer maar gelukkig kon schuifpui open maar dan vindt niet iedereen prettig om te slapen met open schuifpui.

• Verbleef: juni 2017, reisde met een partner
Beoordeling verzameld in samenwerking met Hampshire Hotels
HampshireZutphen, Front Office Manager van Hampshire Hotel - 's Gravenhof Zutphen, reageerde op deze beoordelingGereageerd 3 juli 2017

Beste heer/mevrouw,

Bedankt voor uw terugkoppeling, we nemen uw punten over het onderhoud van de fietsen serieus en gaan kijken wat we daar aan kunnen doen!

11 juni 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Het hotel heeft potentieel, is uitermate charmant, de kamers goed maar de badkamers behoeven een make-over!
Voorts een heerlijk terras en uitstekende arrangementen! Daarbij biedt Zutphen alles voor een aangename vakantie!

Verbleef: juni 2017, reisde met vrienden

Beste Cees,

Bedankt voor je reactie op Tripadvisor.

Wat fijn dat heeft genoten van uw arrangement en het terras.

Graag tot ziens bij Hampshire Hotel 's Gravenhof Zutphen

29 mei 2017 beoordeeld

Het restaurant bij dit hotel heeft een kleine wijn en diner kaart. Door het prachtige zomerse weer hebben we heerlijk op het terras gegeten. Van de heerlijke Dorade en Kalfsrib eye hebben we genoten. Goede Vacqueras wijn gedronken.

• Verbleef: mei 2017, reisde met een partner
HampshireZutphen, Front Office Manager van Hampshire Hotel - 's Gravenhof Zutphen, reageerde op deze beoordelingGereageerd 12 juni 2017

Beste Henk,

Wat leuk dat u een reactie heeft geplaatst op Tripadvisor en wat fijn om te lezen dat u op een zomerse avond heerlijk heeft kunnen dineren bij ons!.
Heel graag tot een volgende keer bij Hampshire Hotel Zutphen en Brasserie 6.

25 mei 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Voordeel is dat het hotel in het centrum ligt, met parkeren ( betaald ) voor de deur. Vriendelijke ontvangst. Lounge niet erg gezellig, maar bij mooi weer kun je heerlijk op het voorplein zitten.Kamer netjes, maar er zou beter met de plumeau gezwaaid moeten worden. Badkamer waardeloos, na de douche is alles kletsnat. Verlichting niet optimaal. De winterschilder zou hier nuttig werk kunnen doen.

Verbleef: mei 2017, reisde met een partner

Beste Anne,

Bedankt voor je terugkoppeling naar aanleiding van je bezoek aan ons hotel.
Je tips nemen we zeker mee!

23 mei 2017 beoordeeld

Was voor 1 overnachting . Een klein hotel , kleine badkamer met hoge instap van bad..dus niet zo geschikt voor senioren of mensen die slecht ter been zijn.
Parkeerplaats beperkt, moesten tijdje wachten tot iemand wegging.
Goed hotel voor 2 personen. Wij waren met zessen, konden bij de Brasserie niet voor dezelfde avond reserveren. Bij ontbijt alleen tafeltjes van 2.
Personeel wel vriendelijk, we mochten ontbijten in het leescafé aan een lange leestafel.
Heel goede ligging in centrum , leuk stadje.

• Verbleef: mei 2017, reisde met een partner
HampshireZutphen, Front Office Manager van Hampshire Hotel - 's Gravenhof Zutphen, reageerde op deze beoordelingGereageerd 24 mei 2017

Beste Sylvia,

Bedankt voor het plaatsen van je feedback.
Onze ontbijtruimte heeft ook tafels van 4 personen, deze waren misschien al in gebruik, indien gewenst kunnen we altijd 2 of 3 tafels aan elkaar schuiven voor 6 personen.
Het klopt dat ons hotel niet heel erg geschikt is voor gasten die moeilijker te been zijn, op basis van beschikbaarheid hebben we wel badkamers met alleen een douche in plaats van douchen in bad.
Fijn om te lezen dat u positief bent over onze medewerkers en de locatie!