Hampshire Hotel - 's Gravenhof Zutphen
US$ 62*
  • Gratis internet
  • Restaurant
23 mei 2017 beoordeeld

Was voor 1 overnachting . Een klein hotel , kleine badkamer met hoge instap van bad..dus niet zo geschikt voor senioren of mensen die slecht ter been zijn.
Parkeerplaats beperkt, moesten tijdje wachten tot iemand wegging.
Goed hotel voor 2 personen. Wij waren met zessen, konden bij de Brasserie niet voor dezelfde avond reserveren. Bij ontbijt alleen tafeltjes van 2.
Personeel wel vriendelijk, we mochten ontbijten in het leescafé aan een lange leestafel.
Heel goede ligging in centrum , leuk stadje.

• Verbleef: mei 2017, reisde met een partner
HampshireZutphen, Front Office Manager van Hampshire Hotel - 's Gravenhof Zutphen, reageerde op deze beoordelingGereageerd 24 mei 2017

Beste Sylvia,

Bedankt voor het plaatsen van je feedback.
Onze ontbijtruimte heeft ook tafels van 4 personen, deze waren misschien al in gebruik, indien gewenst kunnen we altijd 2 of 3 tafels aan elkaar schuiven voor 6 personen.
Het klopt dat ons hotel niet heel erg geschikt is voor gasten die moeilijker te been zijn, op basis van beschikbaarheid hebben we wel badkamers met alleen een douche in plaats van douchen in bad.
Fijn om te lezen dat u positief bent over onze medewerkers en de locatie!

22 mei 2017 beoordeeld

Is prima bevallen, zeer vriendelijk behulpzaam personeel, zelfs toen we ruim te laat waren voor het ontbijt, werd het buiten op het terras nog geregeld ! Lokatie zo midden in het centrum was perfect !

• Verbleef: mei 2017, reisde met vrienden
Beoordeling verzameld in samenwerking met Hampshire Hotels

Beste heer Wouters,

Bij deze willen we u hartelijk danken voor uw mooie reactie op Tripadvisor.
Heel graag tot een volgende keer!

27 april 2017 beoordeeld

weekend in een kamer in de zijvleugel met uitzicht op de st. Walburgiskerk. Lamimaat op de vloer, boxspring bedden, kleine maar mooie badkamer. klein halletje met deur waardoor je geen last hebt van ganggeluiden. Ontbijt was goed, voor mij werden glutenvrije broodjes gebakken. Tapasbar was helaas afgehuurd door een gezelschap. zondags elektrische fietsen van het hotel gehuurd. voor parkeren op de parkeerplaats moet wel 14 euro/dag worden betaald, zondags is vrij parkeren.

• Verbleef: april 2017, reisde met een partner
HampshireZutphen, Front Office Manager van Hampshire Hotel - 's Gravenhof Zutphen, reageerde op deze beoordelingGereageerd 15 mei 2017

Beste Else,

Graag willen we hierbij van de gelegenheid gebruik u hartelijk danken voor uw reactie op Tripadvisor naar aanleiding van uw bezoek aan ons hotel.
We hopen u in de toekomst graag weer terug te zien bij Hampshire Hotel 's Gravenhof Zutphen.
U bent More Than Welcome.

10 april 2017 beoordeeld

De kamers waren mooi, modern ingericht en schoon.
De bedden waren erg goed.
Het ontbijt was heerlijk met veel soorten verse producten.
Het personeel was uitermate vriendelijk.
De locatie was perfect, in het centrum.

• Verbleef: april 2017, reisde met een partner
HampshireZutphen, Front Office Manager van Hampshire Hotel - 's Gravenhof Zutphen, reageerde op deze beoordelingGereageerd 12 april 2017

Beste heer/mevrouw,

Bij deze willen we u hartelijk danken voor uw mooie reactie op deze site naar aanleiding van uw bezoek aan ons hotel.
Heel graag tot een volgende keer!

5 april 2017 beoordeeld

Zakelijk, een aantal nachten in dit hotel verbleven.
Prima kamers, historisch pand, geweldige locatie, goedkoop parkeren (voor een centrum locatie), mooie stijlkamers om te vergaderen en werkelijk uitstekend gegeten.
Maar wat het meeste indruk om mij maakte waren de mensen in het hotel. Vriendelijk, behulpzaam, gedreven, pro-actief. Dat zie je helaas niet vaak meer. Mensen met hart voor hospitality. Fijn om dat te mogen ervaren. Alleen al daarom kom ik graag weer terug in dit hotel.

• Verbleef: april 2017, reisde voor zaken

Beste Tineke,

Bij deze willen we u hartelijk danken voor uw mooie woorden.
Hier worden we heel erg blij van!
We hopen u graag een volgende keer weer als onze gast te ontvangen.
U bent More Than Welcome!