27 april 2017 beoordeeld

weekend in een kamer in de zijvleugel met uitzicht op de st. Walburgiskerk. Lamimaat op de vloer, boxspring bedden, kleine maar mooie badkamer. klein halletje met deur waardoor je geen last hebt van ganggeluiden. Ontbijt was goed, voor mij werden glutenvrije broodjes gebakken. Tapasbar was helaas afgehuurd door een gezelschap. zondags elektrische fietsen van het hotel gehuurd. voor parkeren op de parkeerplaats moet wel 14 euro/dag worden betaald, zondags is vrij parkeren.

• Verbleef: april 2017, reisde met een partner
HampshireZutphen, Front Office Manager van Hampshire Hotel - 's Gravenhof Zutphen, reageerde op deze beoordelingGereageerd 15 mei 2017

Beste Else,

Graag willen we hierbij van de gelegenheid gebruik u hartelijk danken voor uw reactie op Tripadvisor naar aanleiding van uw bezoek aan ons hotel.
We hopen u in de toekomst graag weer terug te zien bij Hampshire Hotel 's Gravenhof Zutphen.
U bent More Than Welcome.

10 april 2017 beoordeeld

De kamers waren mooi, modern ingericht en schoon.
De bedden waren erg goed.
Het ontbijt was heerlijk met veel soorten verse producten.
Het personeel was uitermate vriendelijk.
De locatie was perfect, in het centrum.

• Verbleef: april 2017, reisde met een partner
HampshireZutphen, Front Office Manager van Hampshire Hotel - 's Gravenhof Zutphen, reageerde op deze beoordelingGereageerd 12 april 2017

Beste heer/mevrouw,

Bij deze willen we u hartelijk danken voor uw mooie reactie op deze site naar aanleiding van uw bezoek aan ons hotel.
Heel graag tot een volgende keer!

5 april 2017 beoordeeld

Zakelijk, een aantal nachten in dit hotel verbleven.
Prima kamers, historisch pand, geweldige locatie, goedkoop parkeren (voor een centrum locatie), mooie stijlkamers om te vergaderen en werkelijk uitstekend gegeten.
Maar wat het meeste indruk om mij maakte waren de mensen in het hotel. Vriendelijk, behulpzaam, gedreven, pro-actief. Dat zie je helaas niet vaak meer. Mensen met hart voor hospitality. Fijn om dat te mogen ervaren. Alleen al daarom kom ik graag weer terug in dit hotel.

• Verbleef: april 2017, reisde voor zaken

Beste Tineke,

Bij deze willen we u hartelijk danken voor uw mooie woorden.
Hier worden we heel erg blij van!
We hopen u graag een volgende keer weer als onze gast te ontvangen.
U bent More Than Welcome!

21 maart 2017 beoordeeld

Leuk hotel, in een leuke stad, Zutphen is zeker een leuk stadje om rond e lopen, op zaterdag en leuke markt.
Wij hebben er 1 nachtje geslapen, maar ontbijt wn service waren goed (alleen zaten wij op spitsuur in de ontbijtzaal, het personeel/kok konden de schalen niet aangevuld krijgen.

Kamertip: geen idee we waren er maar 1 nacht
  • Verbleef: december 2016, reisde met een partner
HampshireZutphen, Front Office Manager van Hampshire Hotel - 's Gravenhof Zutphen, reageerde op deze beoordelingGereageerd 27 maart 2017

Beste Peter en Brigitte,

Hartelijk dank voor jullie tijd en moeite om jullie ervaring hier te delen op Tripadvisor.
Prettig om te lezen dat u de service en het ontbijt (zelfs tijdens spitsuur) als goed heeft ervaren.
Heel graag tot een volgende keer!

19 maart 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Mooi hotel gelegen in het hartje van Zutphen. Parking voldoende voor het hotel. Zeer vriendelijk personeel. Ontbijt was zeer lekker en voldoende keuze. Kamers waren ruim en netjes. Het is er zeer stil op de kamers. Het is juist of je alleen bent in het hotel.

Verbleef: maart 2017, reisde met een partner
HampshireZutphen, Front Office Manager van Hampshire Hotel - 's Gravenhof Zutphen, reageerde op deze beoordelingGereageerd 21 maart 2017

Beste Luc,

Bij deze willen we u hartelijk danken voor uw mooie recensie op Tripadvisor.
Wij zien er naar uit om u nog weer een keer als onze gast te mogen ontvangen.
U bent More Than Welcome!