1 mei 2012 beoordeeld

Entree geweldig via een oud huis met veel historie, belooft veel. Kamer in nieuwbouw gedeelte valt echter tegen. Inrichting hopeloos achterhaald en slordig (waarom 2 verschillende nachtlampjes?). Kamer wel ruim en ondanks dat we recht tegenover de lift zaten geen geluidsoverlast. Helaas niet al te schoon en slecht onderhouden. Badkamer slecht. Douchen in bad, ik paste met 1.82m amper onder douche. Nog erger bijna geen waterdruk en water werd niet voldoende warm. Thermostaat kraan op 50 graden gedraaid en had het nog koud. Dit op de avond na de eerste nacht pas bij de receptie gemeld (dom, gelijk 's ochtends moeten doen) excuses werden aangeboden en kregen een drankje voor het ongemak. De volgende dag heb ik nadat de douche na tien minuten nog niet warm was het badderen opgegeven. Bij het uitchecken werd ik vriendelijk bedankt voor het melden en dat was dat. Achteraf slechte zaak want in een viersterrenhotel moet je op z'n minst warm kunnen douchen. Ontbijt was prima en diner in brasserie 6 ook dik in orde. Oude gebouw erg sfeervol, lounge in aangebouwde serre ook prima. Nadat we hadden geinformeerd naar thee/koffie faciliteiten op kamer stond binnen vijf minuten de receptioniste met een waterkoker voor onze kamerdeur.Dat was prima service.

Ligging in centrum Zutphen is perfect. Bij het hotel alleen betaald parkeren, maar op tien minuten wandelafstand ligt een grote gratis parkeerplaats.

Overigens hadden wij achteraf gezien een kamer met 1.40 bed geboekt, maar wel direct een grotere kamer met twee aparte bedden gekregen.

Al mel al: gemengde gevoelens over dit hotel.

• Verbleef: april 2012, reisde met vrienden
29 april 2012 beoordeeld

Het hotel is gevestigd in een prachtig pand in het mooie plaatsje Zutphen. Onze kamer was niet groot, maar wel netjes. Het ontbijt was goed en heel prettig is, dat er gratis wifi is.
Doordat er volop gewerkt werd aan een feesttent voor Koninginnedag op het plein voor het hotel, was het wat onrustig.
Wel was het attent, dat wij enkele dagen voor ons verblijf een email kregen van de hotelreceptie over de gewijzigde parkeersituatie rond het hotel.
Zutphen is een prachtig oud stadje met veel leuke straatjes en pleintjes met mooie gevels.

• Verbleef: april 2012, reisde met een partner
MDooren, General Manager van Hampshire Hotel - 's Gravenhof Zutphen, reageerde op deze beoordelingGereageerd 10 mei 2012

Geachte gast,
Hartelijk dank voor uw feedback naar aanleiding van uw verblijf bij ons in het hotel. Fijn te lezen dat u een prettig verblijf heeft gehad bij ons. We hopen u bij een volgend bezoek aan Zutphen wederom te mogen ontvangen!
Met vriendelijke groet, Marieke Dooren

9 april 2012 beoordeeld

Weliswaar een redelijk goedkope aanbieding, mar dit betekent niet dat je als gast een vieze, kleine kamer, met een nog kleinere douche moet krijgen. De schoonmakers moeten worm ontslagen want het is niet schoon in het hotel. De badkamer had een granieten vloer die voor de helft door kalk van water was bedekt. Een fles schoonmaakdienst kon ik niet kopen, want met Pasen zijn alle winkels helaas gesloten. Spinnenwebben bij het raam, vlekken op de vloerbedekking, ga maar door. Wat een antireclame! Ons zien ze nooit weer en mijn vrienden zullen evenmin gebruik maken van dit hotel. Internet dat niet werkt in de kamer. Het leek wel 50 jaar terug in de tijd. Het eten in de Brasserie was niet echt slecht, maar zeker niet goed te noemen. De bediening was daarentegen bijzonder vriendelijk. Jammer van ons paasweekend.

Kamertip: Andere gasten die we spraken waren ook niet te spreken over de hygiëne in t hotel. Ka,ers waren redelijk.

Geachte gast,

Wat ontzettend vervelend dat u zo'n teleurstellend verblijf heeft gehad bij ons hotel. Ik wil u mijn excuses aanbieden voor de geleden ongemakken. Een schone kamer is natuurlijk het minste dat u mag verwachten van een 4sterren hotel. Ik heb uw punten besproken met de huishoudelijke dienst, zodat ervaringen als de uwe voorkomen kunnen worden.
Spijtig dat we ter plekke niets voor u hebben kunnen betekenen!

Met vriendelijke groet Marieke Dooren

7 april 2012 beoordeeld

Klein kamertje, muren waren vuil en en smal 2-persoons bed dat tegen de muur was geschoven. Was overigens ook geen plek om het bed van de muur af te plaatsen. Smalle badkamer met minimale voorzieningen. Natte vloer na het douchen. Veel te duur voor het gebodene.

Prachtig hotel aan de buitenkant, maar de binnenkomst is rommelig en niet representatief voor een 4-sterren hotel. Personeel aan de receptie was wel erg vriendelijk en gaf goede tips voor ons verblijf in Zutphen.

Zutphen en omgeving is voor herhaling vatbaar, maar voor die prijs, kies ik een volgende keer een ander hotel.

• Verbleef: april 2012, reisde met een partner
MDooren, Manager van Hampshire Hotel - 's Gravenhof Zutphen, reageerde op deze beoordelingGereageerd 12 april 2012

Geachte gast,
Hartelijk dank voor het delen van uw ervaringen met ons hotel op Tripadvisor. Spijtig te lezen dat u een teleurstellende ervaring heeft gehad. U had een Economic Double kamer gereserveerd welke inderdaad een kleinere kamer is met een tweepersoonsbed van 140x200. Graag hadden we uw teleurstelling ter plekke weggenomen, want voor een kleine toeslag hadden we u waarschijnlijk kunnen omboeken naar een ruimere kamer. Graag zou ik van u vernemen op welke wijze u gereserveerd heeft, want dan kunnen we eventueel op de betreffende site de kamerbeschrijvingen aanpassen om verwachtingen en realiteit beter op elkaar te laten aansluiten. Nogmaals dank voor uw recensie en mijn excuses voor de geleden ongemakken! Met vriendelijke groet Marieke Dooren

7 april 2012 beoordeeld

Hotel 's Gravenhof ligt op een mooie locatie direct in het oude stadscentrum. Onze kamer was in orde. Schoon en alles werkte naar behoren. Het ontbijt was perfect en zeer uitgebreid. De kamer kon wel een opknapbeurt gebruiken maar afgezet tegen de relatief lage prijs welke we ervoor betaalden zijn wij tevreden geweest. De ontvangst en het vertrek bij de receptie was kort maar we zijn door verschillende medewerkers vriendelijk te woord gestaan.
Je moet alleen niet een te hoge verwachting van de kamers hebben gezien de mooie voorkant van het gebouw en enkele mooi ingerichte vergaderzalen met als wandversiering enkele grote oude schilderijen en oud nostalgisch interieur.

Geachte gast,

Hartelijk dank voor uw recensie naar aanleiding van uw verblijf bij Hampshire Hotel - 's Gravenhof Zutphen. Fijn te lezen dat u een prettig verblijf heeft gehad, ik zal uw ervaringen delen met mijn medewerkers! Mocht u nog een keer terug komen vraag dan eens naar onze Superior Kamers of suites, deze zijn mooi en ruim opgezet.

Graag tot ziens!
Marieke Dooren