Beoordeeld op 9 april 2012

Weliswaar een redelijk goedkope aanbieding, mar dit betekent niet dat je als gast een vieze, kleine kamer, met een nog kleinere douche moet krijgen. De schoonmakers moeten worm ontslagen want het is niet schoon in het hotel. De badkamer had een granieten vloer die voor de helft door kalk van water was bedekt. Een fles schoonmaakdienst kon ik niet kopen, want met Pasen zijn alle winkels helaas gesloten. Spinnenwebben bij het raam, vlekken op de vloerbedekking, ga maar door. Wat een antireclame! Ons zien ze nooit weer en mijn vrienden zullen evenmin gebruik maken van dit hotel. Internet dat niet werkt in de kamer. Het leek wel 50 jaar terug in de tijd. Het eten in de Brasserie was niet echt slecht, maar zeker niet goed te noemen. De bediening was daarentegen bijzonder vriendelijk. Jammer van ons paasweekend.

Kamertip: Andere gasten die we spraken waren ook niet te spreken over de hygiëne in t hotel. Ka,ers waren redelijk.
  • Verbleef: april 2012, reisde met een partner
MDooren, General Manager van Hampshire Hotel - 's Gravenhof Zutphen, reageerde op deze beoordelingGereageerd 10 mei 2012

Geachte gast,

Wat ontzettend vervelend dat u zo'n teleurstellend verblijf heeft gehad bij ons hotel. Ik wil u mijn excuses aanbieden voor de geleden ongemakken. Een schone kamer is natuurlijk het minste dat u mag verwachten van een 4sterren hotel. Ik heb uw punten besproken met de huishoudelijke dienst, zodat ervaringen als de uwe voorkomen kunnen worden.
Spijtig dat we ter plekke niets voor u hebben kunnen betekenen!

Met vriendelijke groet Marieke Dooren

Beoordeeld op 7 april 2012

Klein kamertje, muren waren vuil en en smal 2-persoons bed dat tegen de muur was geschoven. Was overigens ook geen plek om het bed van de muur af te plaatsen. Smalle badkamer met minimale voorzieningen. Natte vloer na het douchen. Veel te duur voor het gebodene.

Prachtig hotel aan de buitenkant, maar de binnenkomst is rommelig en niet representatief voor een 4-sterren hotel. Personeel aan de receptie was wel erg vriendelijk en gaf goede tips voor ons verblijf in Zutphen.

Zutphen en omgeving is voor herhaling vatbaar, maar voor die prijs, kies ik een volgende keer een ander hotel.

• Verbleef: april 2012, reisde met een partner
MDooren, Manager van Hampshire Hotel - 's Gravenhof Zutphen, reageerde op deze beoordelingGereageerd 12 april 2012

Geachte gast,
Hartelijk dank voor het delen van uw ervaringen met ons hotel op Tripadvisor. Spijtig te lezen dat u een teleurstellende ervaring heeft gehad. U had een Economic Double kamer gereserveerd welke inderdaad een kleinere kamer is met een tweepersoonsbed van 140x200. Graag hadden we uw teleurstelling ter plekke weggenomen, want voor een kleine toeslag hadden we u waarschijnlijk kunnen omboeken naar een ruimere kamer. Graag zou ik van u vernemen op welke wijze u gereserveerd heeft, want dan kunnen we eventueel op de betreffende site de kamerbeschrijvingen aanpassen om verwachtingen en realiteit beter op elkaar te laten aansluiten. Nogmaals dank voor uw recensie en mijn excuses voor de geleden ongemakken! Met vriendelijke groet Marieke Dooren

Beoordeeld op 7 april 2012

Hotel 's Gravenhof ligt op een mooie locatie direct in het oude stadscentrum. Onze kamer was in orde. Schoon en alles werkte naar behoren. Het ontbijt was perfect en zeer uitgebreid. De kamer kon wel een opknapbeurt gebruiken maar afgezet tegen de relatief lage prijs welke we ervoor betaalden zijn wij tevreden geweest. De ontvangst en het vertrek bij de receptie was kort maar we zijn door verschillende medewerkers vriendelijk te woord gestaan.
Je moet alleen niet een te hoge verwachting van de kamers hebben gezien de mooie voorkant van het gebouw en enkele mooi ingerichte vergaderzalen met als wandversiering enkele grote oude schilderijen en oud nostalgisch interieur.

Geachte gast,

Hartelijk dank voor uw recensie naar aanleiding van uw verblijf bij Hampshire Hotel - 's Gravenhof Zutphen. Fijn te lezen dat u een prettig verblijf heeft gehad, ik zal uw ervaringen delen met mijn medewerkers! Mocht u nog een keer terug komen vraag dan eens naar onze Superior Kamers of suites, deze zijn mooi en ruim opgezet.

Graag tot ziens!
Marieke Dooren

Beoordeeld op 19 maart 2012

Het hotel is mooi gelegen in het historische centrum van Zutphen. Zowel de Brasserie als het restaurant in de gewelvenkelder serveren smaakvolle gerechten die met zorg worden gepresenteerd. De bediening van het hotel kan echter beter. Ik zou sorry zeggen als ik mijn gasten verkeerd heb geïnformeerd. Ook qua ontbijtbuffet kan veel gewonnen worden. Weinig smaakvol, zonder enige passie tegen een te hoge prijs. Je mag in elk geval heet water verwachten voor thee ipv lauw, heet water uit de kraan is heter. Wij hadden een grote zolderkamer aan de voorzijde, maar let op: er zijn ook vreselijk kleine kamers. De grote kamer heeft veel potentie: halfopen zolder met sfeervolle balken met leuk uitzicht, groot lekker bed en badkamer met Rituals. Maar bij alles voel ik toch het gemis van een goede interieur adviseur. Veel potentie, maar net niet...

• Verbleef: maart 2012
MDooren, Manager van Hampshire Hotel - 's Gravenhof Zutphen, reageerde op deze beoordelingGereageerd 23 maart 2012

Geachte gast,
Dank voor de feedback die u met ons deelt via Tripadvisor. Fijn te lezen dat u in basis een prettig verblijf heeft gehad. Het Hampshire Hotel 's Gravenhof Zutphen heeft inderdaad diverse kamertypes in verschillen stylen, van klein tot groot, met elk kamertype een passende prijs. We proberen dit ook altijd zo transparant mogelijk te uiten op de verschillende internetkanalen. Uiteraard staan we altijd open voor verbeteringen hierin.
Spijtig te lezen dat we het hebben laten afweten op gebied van service in de restaurants. Bij het ontbijt hebben we een koffiemachine staan, waar onze gasten een heerlijke kop koffie, cappuccino, espresso of thee kunnen maken. Ik heb een monteur ingeschakeld voor de vraag hoe het kan dat het theewater lauw is, want dat mag natuurlijk niet kunnen. Mijn excuses voor de ongemakken. Meneer, mevrouw nogmaals dank voor uw feedback en graag tot ziens!
Met vriendelijke groet, Marieke Dooren - Hotel Manager

Beoordeeld op 11 maart 2012

Ik ben afgelopen weekend met mijn vriend 1 nachtje in dit hotel gebleven, het was naar onze mening ver onder de maat.
Van buiten ziet het er wel mooi uit maar van binnen vonden we het tegenvallen, bij het inchecken kregen we al het gevoel dat we niet welkom waren, er werd ons niet verteld over een bruiloft die die avond in het hotel was waar wij last van hadden met geluid overlast en het inladen van spullen om 1 uur in de nacht vlak onder ons raam!
onze badkamer was niet goed schoon ik zag haren in het bad, en het ontbijt de volgende morgen voldeed ook niet aan onze verwachtingen. Wij zullen hier nooit meer komen en we raden andere jonge stellen aan om hier ook niet te komen want het is zonde van je geld.
Het centrum is minimaal 10 minuten lopen en er is verder niks te doen in de buurt.

• Verbleef: maart 2012, reisde met een partner
MDooren, Manager van Hampshire Hotel - 's Gravenhof Zutphen, reageerde op deze beoordelingGereageerd 19 maart 2012

Geachte heer/mevrouw
Hartelijk dank voor uw reactie op Tripadvisor naar aanleiding van uw verblijf bij Hampshire Hotel - 's Gravenhof Zutphen. Wat spijtig te lezen dat uw kennismaking met het hotel en de stad Zutphen zo teleurstellend is geweest. Ik wil u mijn excuses aanbieden voor de ongemakken die u heeft ervaren tijdens uw verblijf. Een schone kamer en een gastvrij ontvangst is het minimale waaraan een hotel zou moeten voldoen, maar daarin hebben we in uw geval heel erg gefaald. Ik heb uw punten besproken met de medewerkers van de receptie en de huishoudelijke dienst,zodat we ervaringen als de uwe in de nabije toekomst zoveel mogelijk kunnen voorkomen. Meneer, mevrouw ik wil u nogmaals mijn excuses aanbieden en hoop dat we ooit de gelegenheid krijgen iets naar u toe goed te maken.