Hampshire Hotel - 's Gravenhof Zutphen
US$ 62*
US$ 106*
  • Restaurant
23 januari 2012 beoordeeld

Hotel ziet er van buiten erg goed uit. Maar kregen vervolgens een claustrofobisch kleine kamer met een 1.40 bed dat niet eens in de breedte paste. Vervolgens upgrade naar grotere kamer voor 20 euro gedaan. Deze had 2 eenpersoonsbedden met smalle dekentjes en een klein beetje ruimte extra. Mini badkamer. Allemaal zeker geen 4 sterren waard. Ontbijt was wel redelijk.

• Verbleef: januari 2012, reisde met vrienden
7 januari 2012 beoordeeld

Ontvangst prima, BG kamer OK, niet al te groot maar we kwamen om te slapen ! TV functioneert ! Bed wat zacht naar onze smaak, maar schoon, kamer ook schoon, badkamer ruim en voldoende schoon, douchesteun kapot.
Ontbijt goed en gevarieerd.

• Verbleef: januari 2012, reisde met een partner
24 november 2011 beoordeeld

Ontvangst redelijk! Nog nooit zo´n kleine rotkamer gehad!
Tv deed het niet, het was er steenkoud!
Lamp bij bed deed het niet, niet opgeladen, daardoor maar 1 klein bureaulampje als `sfeerlicht`! Het rook er naar lang niet gebruikt, dus kranen poos laten lopen ivm angst voor legionella. Veel kalkaanslag overal ook op het raam! Om 22.30 uur nergens meer gelegenheid om samen gezellig wat te drinken! Bedden prima en ontbijtbuffet perfekt, dat maakte het nog een beetje goed!
Wat is het nu? Eden of Hampshire? I.i.g. men moet zich hier schamen voor de kamers!!

• Verbleef: november 2011, reisde met een partner
21 november 2011 beoordeeld

Ik heb nog nooit zo'n kleine kamer gehad, het lijkt wel een bezemkast. Ligging is geweldig maar door de veel te kleine kamers nooit meer.

• Verbleef: november 2011
12 november 2011 beoordeeld

Wij waanden ons in de 2 persoonskamer in een bezemkast. Goed voor 1 persoon, absoluut ongeschikt voor 2.
Bekertjes in de badkamer waren op volgens de schoonmaaksters, dus mond aan de kraan bij tanden poetsen.
Douchen zonder zeep. Deze was leeg. Hiervoor moest je uit de douche naar de wastafel.
Verlichting in de kamer was aan vervanging toe zoals wel meer in de kamer een opknapbeurt kan gebruiken.
Ontbijt was prima maar helaas geen plek om het op te eten.Achteraf wel een excuus brief met o.a. daarin dat ze het nooit meer zo doen.
Wat blijkt nu uit vorige reviews? Dit gebeurt wel vaker.??????
Kortom, never ever meer en zeker niet voor die prijs

Kamertip: Enige tip is dat het in de brasserie prima eten is
  • Verbleef: oktober 2011, reisde met een partner