Hampshire Hotel - 's Gravenhof Zutphen
  • Gratis internet
  • Restaurant
De Gravin van Vorden(Vorden)(Heel veel waar voor je geld!)
  • Gratis internet
Hotel Landgoed Ehzerwold(Almen)(Heel veel waar voor je geld!)
8 augustus 2011 beoordeeld

Hoewel het weer nou niet bepaald best was, (buien, weinig zon en rond de 20 graden) was het op de 3e etage vies warm en erg benauwd. Dit was zowel op de gang als in de kamer. Raam kon slechts een klein kiertje open. De bureauventilator verplaatst wel wat lucht, maar verkoelt niet. Kortom, niet eens hoog zomer en toch flink liggen zweten die nacht. Ook geen klein koelkastje aanwezig om wat water voor de nacht koud te houden, of om gekochte versproducten voor thuis goed te houden. De bedden waren overigens prima. Toilet schoon, maar een zeer zwak straaltje uit de douche. Gratis internet is ook niet zo makkelijk als gesteld wordt. Even snel je mail checken voor het slapengaan is er niet bij. Eerst weer aankleden en naar beneden bij de receptie een inlogcode halen. Waardeloos systeem.

• Verbleef: augustus 2011, reisde met een partner
3 augustus 2011 beoordeeld

Een mooi hotel aan de buitenkant in een schitterende plaats. Van binnen mocht de kamer wel een opknapbeurt krijgen. Een likje verf, een betere douchekop, maar vooral een betere schoonmaker/schoonmaakster. De stofresten waren overal te zien en er werd duidelijk niet grondig schoongemaakt. Iets wat wel hoort in een hotel en zeker in een 4 sterren hotel. Verder stonk de kamer naar riool omdat het putje droog stond. Dit was op te lossen door het putje met water te vullen, maar dit had natuurlijk al vanuit het hotel zelf moeten gebeuren voordat we incheckten.

De service was overigens wel prima en het personeel heel vriendelijk.

• Verbleef: augustus 2011, reisde met een partner
30 juli 2011 beoordeeld

Op 28 juli hebben we hier voor één nacht verbleven
Het hotel behoeft enig onderhoud.
Het buitenterras is een groot pluspunt
Hotel is rustig gelegen in het mooie Zutphen
Ontbijt zeer goed en uitgebreid
Personeel heel verschillend de één zeer vriendelijk de ander nors

• Verbleef: juli 2011, reisde met een partner
22 juli 2011 beoordeeld

Kregen aanvankelijk een zeer kleine kamer met een smal bed, 1.40 breed, dat in de hoek van het kamertje gepropt stond.
Bij de vraag aan de receptioniste of een kamer met een breder bed beschikbaar was, werd ons zonder enige reserve een betere kamer aangeboden.
Zodoende hebben we het zeer naar ons zin gehad.

• Verbleef: juli 2011, reisde met een partner
16 juli 2011 beoordeeld

Het hotel vond ik er heel mooi uitzien, daarom hadden we het ook geboekt.Kregen jammer genoeg wel gelijk een domper dat we de kamer zagen erg klein en was niet goed schoongemaakt.
Hebben een aantal Eden hotels bezocht altijd erg goed maar deze kamer vonden we heel erg tegen vallen.
Hebben zelfs om een andere kamer gevraagt, wat we echt vreselijk vinden want wij klagen nooit.

• Verbleef: juli 2011, reisde met vrienden