TripAdvisor
Zutphen
Plaatsen
Inbox
Zoeken

“Heerlijke dagschotel als lunch”
Beoordeling van Sesam

Sesam
Geclassificeerd als nr. 47 van 80 Restaurants in Zutphen
14 september 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Goede sfeer en heerlijk en eerlijke (vega) dagschotel voor de lunch. Het eten is met liefde door de gezellige kok klaargemaakt, die ook trots is op zijn restaurant. Wat mij betreft zijn trots meer dan waard.

Datum van bezoek: september 2019
15 augustus 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Erg leuk plekkie om dagschotel te eten. Alles vers gemaakt en wordt met liefde op tafel gezet.
Eten wat de pot schaft met persoonlijke uitleg van de eigenaar. Mooi pandje, erg prettige sfeer.

7 augustus 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Een kleine zaak waar een dagmenu wordt geserveerd. De gerechten zijn biologisch en vegatarisch. We werden verrast door heerlijke smaken, mooi opgemaakte bordjes, hier wordt echt aandacht aan het eten geschonken. Laat je verrassen en je zult niet teleurgesteld worden!

5 augustus 2019 beoordeeld

Via een kennis uitgenodigd voor een lunch.
Biologisch dynamisch en zeker goed smakelijk. Lekkere burgers in 3 varianten; ik had de bonenburger. Goed van smaak; leuk aangekleed met frietsnippers van zoete aardappel (goed gefrituurd en niet zompig zoals zo vaak) en gebakken courgette. Goede sausjes.
Trouwens ook lekkere pittige koffie.
Het is vrij klein (ik schat 20 zitplaatsen) maar men doet ook catering.

Datum van bezoek: augustus 2019

Reizigers die Sesam bekeken, bekeken ook

Zutphen, Gelderland

In Sesam geweest? Deel je ervaringen!