Beoordeeld op 8 augustus 2017

Kamer verouderd en muf ruikend. Lokatie van onze cabana zit direct aan grote doorgaande weg. Enorme herrie van passerende vrachtwagens. Is absoluut niet wat je verwacht van een lodge/reserve in het regenwoud. Hebben geprobeerd te kamer te wijzigen naar iets vergelijkbaars maar zonder herrie, niet mogelijk.

Kamertip: Kijk goed voordat je dit boekt. Cabana is duur maar lokatie is echt superslecht en geeft totaal geen eco of regenwoud ervaring.
Datum van verblijf: augustus 2017
Beoordeeld op 1 augustus 2017 via mobiele applicatie

We verbleven hier twee nachten en vonden het een zeer mooie lodge met twee(kortere en langere) self guided trails die ook de moeite waren! Ook de guided tours in het primary forest zijn aan te raden! Zeer vriendelijk personeel, ook goede hulp bij het boeken van andere activiteiten pen een héél lekker Italiaans restaurant: voordeliger en lekkerder dan het buffet! Je moet wel op voorhand reserveren.

Datum van verblijf: augustus 2017
Beoordeeld op 31 juli 2017 via mobiele applicatie

Mooie locatie gelegen in stukje beschermd oerwoud. Prima kamers en best wel groot. Geen airco en pikdonker s nachts met brulaap geluiden op achtergrond. Ontbijt beetje saai alsmede het diner. Verder echte aanrader als je van vogels, reptielen en amfibieën houdt. Je komt ze tegen als je naar je kamer loopt!

Datum van verblijf: juli 2017
Beoordeeld op 6 juli 2017

Hele mooie locatie, kamers waren gedateerd, wel leuk de manier van opstelling.
Het restaurant is in buffet vorm , dit vonden wij een beetje matig. weinig keus maar wel lekker van smaak. Het Italiaanse restaurant was niet open dit was jammer.
Het is een goede plek om activiteiten te doen, zijn er genoeg in de omgeving'.
ook zijn er voederplaatsen voor de vogels waar je ze makkelijk kan zien.
Het enige min puntje was het verkeersgeluid.

Datum van verblijf: juni 2017
SelvaVerdeLodge, Director Comercial van Selva Verde Lodge, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 8 juli 2017

Dear Sir / Madam: We appreciate your comments, it is very important that you help us improve our services.

We hope that, the next time you visit us, will be a new and better experience for you.

regards

Beoordeeld op 14 juni 2017 via mobiele applicatie

Wat een prachtig opgezet complex midden in de jungle met z'n flora en fauna. Helaas was mijn man niet fit en hebben hierdoor veel de kamer gezeten. De hut zonder ramen met s'nachts de jungle geluiden maakte me erg blij! En we hebben wat dieren gezien! Het eten (buffet) is van goede kwaliteit alleen vonden we het behoorlijk prijzig... We hadden een reservering gemaakt voor de pizzeria en toen we aankwamen werd ons verteld dat ze gesloten waren... Erg jammer.

Datum van verblijf: april 2017