28 januari 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Ruime, verzorgde kamers met goede bedden, muggengaas en prachtig uitzicht.
Gelegen tenmiddan van wondermooi regenwoud.
Wij hadden een kamer aan de rand van de rivier, met uitzicht op de aapjes aan de overkant.
De mogelijkheid om tijdens het ontbijt de vogels te spotten was magnifiek.
Het enige minpunt: om 19u30 sluit de keuken.
Een absolute aanrader! Unieke ervaring!

Verbleef: januari 2017
18 januari 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij zijn hier eind april met het gezin (6 pers) geweest. Onze lodges lag bij de rivier, mooi uitzicht.
Vriendelijke eigenaar, die graag een praatje met je komt maken bij het ontbijt. Ontbijt erg uitgebreid.
In omgeving veel vogeltjes, toekans, ara's, kikkers etc te zien. Tijdens ons verblijf was de brug ivm werkzaamheden dicht.
Wij hebben een wandeling gemaakt bij La Selva Biological Station, een chocolade tour bij Tirimbina en we zijn gaan raften.

Verbleef: april 2016, reisde met familie
29 november 2016 beoordeeld

Wij kwamen van het mooie Tortuguero, waardoor het even omschakelen was, maar dit is een heel mooie plek om te verblijven. Hele ruime kamers (paalwoningen), goed ontbijt met prachtig uitzicht op een vogelplaats en als je geluk hebt zie je een leguaan zichzelf opwarmen in de zon. Het personeel is heel vriendelijk. Wij hebben hier ook vlakbij een Canopytour gedaan en een leuke chocoladetour (tip: doe dichte schoenen aan). Deze Lodge is echt een aanrader. We hebben allerlei amfibieën gespot, van de bluejeansfrog tot een slangetje en een bidsprinkhaan. Supertijd gehad.

• Verbleef: september 2016, reisde met een partner
27 november 2016 beoordeeld

Aan het eind van onze fly drive zijn we hier 5 dagen blijven hangen. Waarom? De ruin opgezette bungalows (we hadden eentje direct aan de rivier) ,
Met de typische costa rica schommelstoel en hangmat, de overweldigende natuur met tig toekans, spechten, ara's, motmots, lizzards en gifkikker, het lekkere zwembad en het vriendelijke personeel. Tijdens ons verblijf waren er weinig toeristen maar wel een US college op schoolreis. Jammer genoeg was a la carte restaurant dicht.Lodge ligt langs doorgaande weg maar daar hadden we geen last van. Links en rechts van lodge grotere dorpen met voorzieningen en soda's voor eenvoudige, goedkope maar absoluut lekkere gerechten. Echt een aanrader en als we nog eens in de buurt zijn dan weten we het wel.

Kamertip: Kamers met uitzicht op rivier (ik meen 44/45)
  • Verbleef: mei 2016, reisde met een partner
31 augustus 2016 beoordeeld

Zeer mooi aangelegd midden in de natuur. Volledig overdekte walkways in de jungle, grote paalwoningen gegroepeerd per 4 zeer ruime kamers. Gepassioneerd en enorm behulpzaam personeel (special thanks aan Gustavo), die je kikkers, slangen, toekans en andere dieren op het domein zelf laten ontdekken. Ontbijt met zicht op (door eten gelokte) dieren. Mooie wandelpaden binnen het domein.
Minpunt : amper verlicht zwembad 's avonds, ligging aan grote weg, geen afgesloten ramen in de kamers (maar rustgevende natuurgeluiden in de plaats).

• Verbleef: augustus 2016, reisde met familie