15 oktober 2017 beoordeeld

Dit hotel ligt langs de snelweg ten noorden van Luzern, op ca. 15 min. afstand tot het centrum.
Bij de receptie zijn ze zeer vlot en vriendelijk. De kamer is ruim en heel netjes, precies zoals je mag verwachten bij een Holiday Inn. De badkamer is netjes en er valt niets op aan te merken.
Het ontbijt is vrij standaard, en daarmee goed. Internet op de kamer werkt goed.
Parkeren kan meteen voor de deur en is gratis.
Als je Luzern in gaat vanaf het hotel, is Parkhaus Altstadt een goede locatie om de auto neer te zetten - meteen bij de eerste afrit.

• Verbleef: oktober 2017, reisde met een partner
15 augustus 2017 beoordeeld

Prima prijs/kwaliteit verhouding. Zeer schone kamers, vriendelijk en correct personeel, en een goed ontbijt. Verwacht echter geen 5-sterren voor deze prijs.
Ruime gratis parkeergelegenheid, betaalbare supermarkt naast de deur.
Mooie Zwitserse boederijen in de omgeving met paarden en koeien.
Onze kamer zat boven het resaurant, met wat laad & los geluiden 's ochtends.
Beter is om een kamer niet aan de snelweg te kiezen.
Wel luxaflex en een ventilator, maar geen airconditioning.
Een beetje warm, maar wij waren zeer tevreden.

Kamertip: kies de boederijkant, en niet de snelwegkant
  • Verbleef: augustus 2017, reisde met familie
7 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Prima en netjes verzorgd hotel!
Gunstige ligging, enige nadeel het is warm en benauwd op de slaapkamers.
Supermarkt in de buurt en klein speelplaats voor de kinderen......
Personeel is vriendelijk en behulpzaam ontbijt is goed verzorgd

Verbleef: juli 2017, reisde met familie
30 juli 2017 beoordeeld

Ideaal hotel op weg baar Italië. Ligt direct op de snelweg wat handig is als je niks anders wenst te bezoeken. Indien je naar Italië rijdt ligt het wel aan de overkant maar je kan via de stopplaats gewoon over de brug naar het hotel. Kamers ok en ruim genoeg en zeer netjes.
Een grote tip die ik kan meegeven. Het plaatselijke wegrestaurant vinden wij super duur. Indien je gewoon iets wenst te eten kan je beter terug oversteken naar de burger King of even doorrijden naar Luzern om daar iets te eten. Wij betaalden voor 3 59€, in een wegrestaurant nota bene.

• Verbleef: juli 2017, reisde met familie
28 september 2016 beoordeeld

We dachten dat we bij Holliday Inn wel konden rekenen op het vertrouwde luxe gevoel, helaas. We vonden dit hotel ontzettend basic. Enkel goed genoeg voor een snelle overnachting. Zwitserland is duur, ok, maar de badkamer is zéér dringend aan een renovatie toe. Ook het ontbijt was een teleurstelling. Een goedkoper Comfort hotel dat we later in Colmar bezochten, bewees dat het veel beter kan. Nee we gaan nooit meer terug naar de Holliday Inn. Zeker niet in Luzern.

Kamertip: Vraag een kamer aan de zijkant met zicht op de wei. Dan heb je ook minder het lawaai van de autosnelweg
  • Verbleef: september 2016, reisde met een partner