“Anton en Aneta you're holiday-neijbers.”
Beoordeling van Sa Terrassa

Sa Terrassa
Geclassificeerd als nr. 2 van 9 Restaurants in Cala Pi
Keukens: Spaans
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
23 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Fijne gezellige avonden gehad bij José en Eva. En de vriendelijke bediende Lars. Eten was voortreffelijk en betaalbaar. Klasse

Datum van bezoek: september 2017

9 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Spaanse keuken op zijn best. Mijn echtgenote at er gegrilde inktvis, gewoon top. Mijn dochter en ikzelf genoten van een heerlijke paella (eigenlijk de beste die ik ooit gegeten heb). De wijn aanbevolen door de uitbater was eveneens super.

Datum van bezoek: augustus 2017
23 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Na wat speurwerk ontdekten we dat Sa Terrassa een restaurant was dat zich dichtbij onze locatie bevond en een aantal goede kritieken had.
We kunnen bevestigen dat dit niet gelogen is. Het eten was voortreffelijk!
Als vooraf hadden we carpaccio, gegrilde geitenkaas salade en stokbrood met verse allioli. Het stokbrood was vers maar smakeloos, maar de rest goed.
Als hoofdgerechten gegrilde zalm, gegrilde kalfsfilet en een entrecote van de gril voor 2 personen. Een van onze dochters had al snel spijt van haar keuze voor de zalm nadat ze een stuk van de kalfsfilet had geproefd. Deze was echt fantastisch, net als de entrecote.
Twee flessen Faustino V erbij en fris voor de kids en de avond was perfect.
We gaan er komende week zeker nog een keer eten.
En dan weet ik zeker dat er nogmaals kalfsfilet steak zal worden besteld.
Probeer een beetje Spaans te spreken en de bediening wordt nog enthousiaster. Kortom: aanrader!

Datum van bezoek: juli 2017
25 juli 2016 beoordeeld

een goed restaurant in Cala Pi, leuk terras, heel lekker eten
er zijn niet zoveel restaurants in de buurt, maar dit is een aanrader !

Datum van bezoek: juli 2016
Saterrassa2016, Propietario van Sa Terrassa, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 18 augustus 2016

Thank you very much for your opinion, We hope that we will see you again soon !

Best Regards Eva & Jose

19 juni 2016 beoordeeld

Je wordt hier vriendelijk ontvangen en krijgt hier lekker eten voor een schappelijke prijs, nadien krijg je ook nog een likeurtje aangeboden van het huis.
Je kan hier ook een dagschotel eten vanaf 9 €

Datum van bezoek: juni 2016
Saterrassa2016, Propietario van Sa Terrassa, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 20 juni 2016

Vielen Dank für Ihre Meinung, Wir hoffen dass wir uns bald wieder sehen!

Liebe Grüße Eva & Jose

Reizigers die Sa Terrassa bekeken, bekeken ook

In Sa Terrassa geweest? Deel je ervaringen!