“Heerlijk vlees en vis van de gril”
Beoordeling van Sa Terrassa

Sa Terrassa
Geclassificeerd als nr. 2 van 9 Restaurants in Cala Pi
Keukens: Spaans
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
23 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Na wat speurwerk ontdekten we dat Sa Terrassa een restaurant was dat zich dichtbij onze locatie bevond en een aantal goede kritieken had.
We kunnen bevestigen dat dit niet gelogen is. Het eten was voortreffelijk!
Als vooraf hadden we carpaccio, gegrilde geitenkaas salade en stokbrood met verse allioli. Het stokbrood was vers maar smakeloos, maar de rest goed.
Als hoofdgerechten gegrilde zalm, gegrilde kalfsfilet en een entrecote van de gril voor 2 personen. Een van onze dochters had al snel spijt van haar keuze voor de zalm nadat ze een stuk van de kalfsfilet had geproefd. Deze was echt fantastisch, net als de entrecote.
Twee flessen Faustino V erbij en fris voor de kids en de avond was perfect.
We gaan er komende week zeker nog een keer eten.
En dan weet ik zeker dat er nogmaals kalfsfilet steak zal worden besteld.
Probeer een beetje Spaans te spreken en de bediening wordt nog enthousiaster. Kortom: aanrader!

25 juli 2016 beoordeeld

een goed restaurant in Cala Pi, leuk terras, heel lekker eten
er zijn niet zoveel restaurants in de buurt, maar dit is een aanrader !

Saterrassa2016, Propietario van Sa Terrassa, reageerde op deze beoordelingGereageerd 18 augustus 2016

Thank you very much for your opinion, We hope that we will see you again soon !

Best Regards Eva & Jose

19 juni 2016 beoordeeld

Je wordt hier vriendelijk ontvangen en krijgt hier lekker eten voor een schappelijke prijs, nadien krijg je ook nog een likeurtje aangeboden van het huis.
Je kan hier ook een dagschotel eten vanaf 9 €

Saterrassa2016, Propietario van Sa Terrassa, reageerde op deze beoordelingGereageerd 20 juni 2016

Vielen Dank für Ihre Meinung, Wir hoffen dass wir uns bald wieder sehen!

Liebe Grüße Eva & Jose

19 april 2016 beoordeeld

lekkere gerechten - voldoende keuze (dagmenu en à la carte)
gezellige sfeer in een rustige omgeving - strandje vlakbij

Saterrassa2016, Propietario van Sa Terrassa, reageerde op deze beoordelingGereageerd 28 april 2016

Vielen Dank für Ihre Meinung, Wir hoffen dass wir uns bald wieder sehen!

Liebe Grüße Eva & Jose

4 september 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Sa Terrassa is het beste restaurant van Cala Pi!! De bediening is zeer goed en er is altijd een top sfeer dankzij de live band en de joviale gastheer!! Zeer zeker de paella proberen!!!

Saterrassa2016, Propietario van Sa Terrassa, reageerde op deze beoordelingGereageerd 13 april 2016

Thank you very much for your opinion.

Best regards,
Eva & Jose,

Reizigers die Sa Terrassa bekeken, bekeken ook

In Sa Terrassa geweest? Deel je ervaringen!