TripAdvisor
Plaatsen
Inbox
Zoeken
Beoordeeld op 31 augustus 2019 via mobiele applicatie

Dit hotel zelf is niet bijzonder en ligt aan een weg maar de gastheer maakt dit een perfecte overnachting. Hij staat zelf ook in de keuken en het eten is heerlijk! Hij weet ook ontzettend veel van wijnen waar hij je graag veel over verteld. Zijn passie voor zijn werk voel je terug in het verblijf en proef je in de gerechten. Echt een aanrader.

Tevens zit je vlakbij de ruïne van Winneburg en dat is een plek waar vandaag je een mooi en goed uitzicht hebt.

Datum van verblijf: augustus 2019
Beoordeeld op 25 juli 2019 via mobiele applicatie

Afgelopen week hebben we hier 2 overnachtingen gehad. Door een overboeking kregen we ipv een 2 pwrsoonskamer met balkon een ferienwohnung met eigen terras in het souterrain. Dit was enorm boffen want hier bleef het binnen heerlijk koel bij een buitentemperatuur van 38°. Aanvankelijk twijfelden we of we halfpension zouden boeken, omdat dit soms heel erg kan tegenvallen. Het bleek een uitstekende keus. Twee avonden een 3 gangen menu van zeer goede kwaliteit, met als hoofdgerecht heerlijk vlees. Het ontbijt was eveneens goed. Niet overdreven uitgebreid maar de gebruikelijke ingrediënten waren aanwezig, zoals oa eitje, verse broodjes, yoghurt, kwark verschillende heerlijke soorten huisgemaakte jam. De eigenaar is heel vriendelijk en heeft ook bij die hitte voor iedereen een praatje en een grap. Hoewel de weg er naar toe klimt is het ook voor fietsers wel te doen. Met ebike is het zeker geen probleem. Kortom, een absolute aanrader en ga gewoon voor het halfpension!

Datum van verblijf: juli 2019
Beoordeeld op 28 september 2017

Gezellig hotel met een erg goede keuken. 's Ochtends vers gebakken brood met eigengemaakte marmalade: gewoon super. Ook 's avonds kan je er uitstekend eten. Of je nu de verse forel eet, of de andere gerechten: super.
Personeel is zeer vriendelijke en behulpzaam.
Het ligt net buiten Cochem, tegen de bosrand aan. Van hieruit kun je prachtig wandelen. Een aanrader !

Datum van verblijf: september 2017
Beoordeeld op 21 september 2017

Fijn verlengd weekend gehad, de kamer die wij hadden was klein zeker de badkamer die dringend aan renovatie toe is. Maar het avondeten maakt veel goed.
Het ontbijt is goed ik miste wel klein gesneden fruit.
Frank de gastheer en de kok is een zeer vriendelijke en behulpzame man.

Kamertip: Rechtstreeks boeken dan krijg je misschien een betere kamer
Datum van verblijf: september 2017
Beoordeeld op 26 augustus 2017

Dit hotel is niet groot ligt perfect net buiten Cochem, is mooi en aangenaam vertoeven. heel vriendelijk personeel. Het ontbijt is lekker en de prijs is ook iets lager dan in het centrum. Fietsen stalling is er ook voorzien.

Kamertip: Als je met de fiets naar Cochem wilt moet je hier zijn
Datum van verblijf: juli 2017