Parkhotel Cochem
US$ 127*
US$ 115*
US$ 159*
  • Inclusief ontbijt
Hotel Noss(Cochem)(Heel veel waar voor je geld!)
US$ 134*
  • Restaurant
US$ 122*
  • Gratis parkeren
Moselromantik Hotel Panorama(Cochem)(Heel veel waar voor je geld!)
US$ 99*
US$ 134*
TripAdvisor
TripAdvisor
17 oktober 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Peter en zijn team staan voor je klaar in het recent gerenoveerde hotel. supergemotiveerd en vriendelijk personeel in een mooi hotel buiten de drukte van Cochem. Verzorge kamers, prima restaurant en bar maken dit hotel tot een van de betere van Cochem.

Verbleef: oktober 2017, reisde met familie
2 oktober 2017 beoordeeld

Dit is een fijn hotel op 15 minuten loopafstand van het centrum van Cochem. Je zit dus net buiten de drukte en je kunt je auto bij het hotel laten staan wanneer je het dorp in wilt. De kamers zijn netjes. Wij hadden en drie persoons kamer en dat was fijn met alle spullen die wij bij ons hadden. De badkamer is aan de kleine kant maar de regendouche is erg fijn. Wij hadden vanuit onze kamer uitzicht op de Moezel en het kasteel maar niet alle kamers hebben dat.
Het ontbijt heeft voldoende keus alleen vind ik de kwaliteit tegenvallen. Het lijkt alsof er veel bij de supermarkt vandaan komt. Het is niet slecht maar zeker niet speciaal.
Het personeel is vriendelijk en behulpzaam en altijd aanwezig als je wat nodig hebt.
Het restaurant biedt een goede kwaliteit diner wat ik enigszins aan de dure kant vind.

• Verbleef: september 2017, reisde met een partner
13 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Cochem is een leuk stadje aan de moesel. De mooie reichsburcht is meer dan de moeite waard om te bezoeken. Samen met een wandeling door de oude stad zorgt een wandeling langs de meanderende moezel voor een leuke dag. Zeker doen.....

Verbleef: augustus 2017, reisde met een partner
8 augustus 2017 beoordeeld

zeer mooi terras met uitzicht op de moezel
2 avonden gegeten met vrienden
de chefkok (italiaan) maakt heerlijke Italiaanse gerechten
m.n. de vitello tonnato is super, we waren met 5 pers. en allen waren zeer tevreden over het gevarieerde aanbod
de bediening is zeer vriendelijk en deskundig top !
zeker een aanrader in alle opzichten. wij wensen Peter en zijn brigade veel succes

• Verbleef: augustus 2017, reisde met vrienden
20 mei 2017 beoordeeld

Voor de tweede keer waren we te gast in het Parkhotel. Twee jaar geleden de eerste keer gast geweest en nu na twee jaar zagen we veranderingen. Het restaurant was anders gesitueerd en mooi ingericht. Er was een wijnbak gemaakt die heel sfeervol is. Het hotel heeft een nieuwe eigenaar gekregen en die heeft behoorlijk geïnvesteerd. We sliepen in het "bij"-gebouw op de 2e etage. Een prachtige kamer die helaas geen airco heeft en dat was wel nodig, het was er bloedheet. Voor het overige was alles prachtig en heel schoon. Het ontbijt was compleet en niet duur. Een aanrader als je een mooi hotel in Cochem zoekt en het niet erg vindt om langs de Moezel 1,3 km te lopen naar het centrum.

• Verbleef: mei 2017, reisde met een partner