Parkhotel Cochem
US$ 125*
US$ 122*
US$ 122*
  • Gratis parkeren
Moselromantik Hotel Panorama(Cochem)(Heel veel waar voor je geld!)
US$ 99*
US$ 118*
  • Restaurant
US$ 134*
13 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Cochem is een leuk stadje aan de moesel. De mooie reichsburcht is meer dan de moeite waard om te bezoeken. Samen met een wandeling door de oude stad zorgt een wandeling langs de meanderende moezel voor een leuke dag. Zeker doen.....

Verbleef: augustus 2017, reisde met een partner
8 augustus 2017 beoordeeld

zeer mooi terras met uitzicht op de moezel
2 avonden gegeten met vrienden
de chefkok (italiaan) maakt heerlijke Italiaanse gerechten
m.n. de vitello tonnato is super, we waren met 5 pers. en allen waren zeer tevreden over het gevarieerde aanbod
de bediening is zeer vriendelijk en deskundig top !
zeker een aanrader in alle opzichten. wij wensen Peter en zijn brigade veel succes

• Verbleef: augustus 2017, reisde met vrienden
20 mei 2017 beoordeeld

Voor de tweede keer waren we te gast in het Parkhotel. Twee jaar geleden de eerste keer gast geweest en nu na twee jaar zagen we veranderingen. Het restaurant was anders gesitueerd en mooi ingericht. Er was een wijnbak gemaakt die heel sfeervol is. Het hotel heeft een nieuwe eigenaar gekregen en die heeft behoorlijk geïnvesteerd. We sliepen in het "bij"-gebouw op de 2e etage. Een prachtige kamer die helaas geen airco heeft en dat was wel nodig, het was er bloedheet. Voor het overige was alles prachtig en heel schoon. Het ontbijt was compleet en niet duur. Een aanrader als je een mooi hotel in Cochem zoekt en het niet erg vindt om langs de Moezel 1,3 km te lopen naar het centrum.

• Verbleef: mei 2017, reisde met een partner
25 augustus 2016 beoordeeld

Parkhotel is een gedeeltelijk gerenoveerd hotel met mooie kamers (balkons en schrijnwerkerij moeten nog onder handen genomen worden) en een zeer mooie ligging aan de Moezel. Ruime parking. Ontbijt is uitgebreid en lekker.
Bistro was een heuse tegenvaller : zeer matige kwaliteit en dus zeker geen teaser om het restaurant te proberen (dat volgens de foto's en het prijskaartje wel zeker de moeite waard zou zijn).

• Verbleef: juli 2016, reisde met een partner
24 juni 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

We hadden 4 dagen geboekt. De eerste nacht in een comfort kamer en 3 dagen Suite. Het hotel is schoon en ligt op 20 minuten lopen naar het centrum. Mooie kamers en zeker de suite is bijzonder. Echter .... Het werd 30 graden en voelden wij op de kamer. Tegen en onder het dak voelde het ruim 40 graden en het was niet vol te houden. Ondanks 2 openslaande deuren omdat de zon op deze zijde scheen. Slapen was derhalve onmogelijk. Er is geen Airco en dat voor die prijs. We wilden daarom de laatste nacht niet afwachten en zijn voortijdig vertrokken. Bij de receptie weinig begrip ' dat is altijd als het buiten warm is '. Er werd 20 % korting gegeven op die laatste nacht. Wat ons betreft, teleurstellend. Je kunt dus goed verblijven in dit hotel, alleen niet zomers. Ontbijt prima en bediening aardige mensen.

Verbleef: juni 2016, reisde met een partner