Beoordeeld op 20 mei 2017

Voor de tweede keer waren we te gast in het Parkhotel. Twee jaar geleden de eerste keer gast geweest en nu na twee jaar zagen we veranderingen. Het restaurant was anders gesitueerd en mooi ingericht. Er was een wijnbak gemaakt die heel sfeervol is. Het hotel heeft een nieuwe eigenaar gekregen en die heeft behoorlijk geïnvesteerd. We sliepen in het "bij"-gebouw op de 2e etage. Een prachtige kamer die helaas geen airco heeft en dat was wel nodig, het was er bloedheet. Voor het overige was alles prachtig en heel schoon. Het ontbijt was compleet en niet duur. Een aanrader als je een mooi hotel in Cochem zoekt en het niet erg vindt om langs de Moezel 1,3 km te lopen naar het centrum.

Datum van verblijf: mei 2017
Beoordeeld op 25 augustus 2016

Parkhotel is een gedeeltelijk gerenoveerd hotel met mooie kamers (balkons en schrijnwerkerij moeten nog onder handen genomen worden) en een zeer mooie ligging aan de Moezel. Ruime parking. Ontbijt is uitgebreid en lekker.
Bistro was een heuse tegenvaller : zeer matige kwaliteit en dus zeker geen teaser om het restaurant te proberen (dat volgens de foto's en het prijskaartje wel zeker de moeite waard zou zijn).

Datum van verblijf: juli 2016
Beoordeeld op 24 juni 2016 via mobiele applicatie

We hadden 4 dagen geboekt. De eerste nacht in een comfort kamer en 3 dagen Suite. Het hotel is schoon en ligt op 20 minuten lopen naar het centrum. Mooie kamers en zeker de suite is bijzonder. Echter .... Het werd 30 graden en voelden wij op de kamer. Tegen en onder het dak voelde het ruim 40 graden en het was niet vol te houden. Ondanks 2 openslaande deuren omdat de zon op deze zijde scheen. Slapen was derhalve onmogelijk. Er is geen Airco en dat voor die prijs. We wilden daarom de laatste nacht niet afwachten en zijn voortijdig vertrokken. Bij de receptie weinig begrip ' dat is altijd als het buiten warm is '. Er werd 20 % korting gegeven op die laatste nacht. Wat ons betreft, teleurstellend. Je kunt dus goed verblijven in dit hotel, alleen niet zomers. Ontbijt prima en bediening aardige mensen.

Datum van verblijf: juni 2016
Beoordeeld op 17 mei 2016

Veel van de informatie in de beoordeling klopt; schone kamers, mooie badkamer, goed gelegen t.o.v. centrum van Cochem; ujitstekende Wi-fi (i.t.t. andere plekken rond de Moezel). Niks aan te merken op het ontbijt

Maar toch; vrij warm in de kamers en in het hotel, onderaardse kerker als fietsenstalling; beetje gedateerd, erg beperkt zenderpakket op TV ; niet erg veel gemerkt van de hospitality

Goed hotel, maar niet uitzonderlijk en wel een beetje aan de prijs ( € 130 p.n.) vonden wij

Datum van verblijf: mei 2016
Beoordeeld op 8 mei 2016 via mobiele applicatie

Het hotel is gelegen op ongeveer 1,5 km van cochem centrum.
Dus 10 a 15 minuten wandelen.
Je hebt van hieruit een goede basis om de moeselstreek te verkennen.
Voldoende parking is voorzien.
Vriendelijke ontvangst in een ruime kamer met uitstekende WiFi.
's Morgens kan je tellen op een supervriendelijke dame die het ontbijtbuffet verzorgt.
Je komt er zeker niets tekort.
Een nadeeltje is de drukke baan als het mooi weer is. Een massa motoren vinden dat ze hier de baan eens moeten uitproberen ( maar heeft niets met het hotel te maken;@)
Echt een aanrader.

Datum van verblijf: mei 2016