Beoordeeld op 12 september 2015

Wij hebben twee nachten doorgebracht in het Parkhotel en zijn daar zeer tevreden over. De kamers zijn nieuw, ruim en van alle gemakken voorzien. Het ontbijt is heel uitgebreid met een super vriendelijke bediening. Lekker rustig ontbijten zonder dat je opgejaagd wordt. Wij hebben in de bistro gedineerd en dat was ook van grote klasse. Heerlijk!

Kamertip: Vraag een kamer in het bijgebouw, daar zijn de geheel gerenoveerde kamers.
  • Verbleef: september 2015, reisde met een partner
Beoordeeld op 27 juli 2015

We hebben er niet gelogeerd, maar we zijn wel een paar keer gaan eten in het bijbehorende Divino restaurant. Zeer professionele bediening, dat erg voorkomend is. Uitstekende keuken met heerlijke gerechten. Prachtig opgemaakt borden.
Een volgende keer gaan we de overnachting proberen.

Verbleef: juli 2015, reisde met een partner
Beoordeeld op 2 september 2014

Het Parkhotel is een prima hotel als uitvalsbasis voor een verkenning van de moezel. Het ligt 10 minuten lopen van het centrum van Cochem, dus net iets buiten het centrum. Alles ziet er zeer nieuw en schoon uit. Wij hebben er niet 's avonds gegeten maar het ontbijt was prima. Het ontbijt was wel in een ander gebouw dan onze kamer (ongeveer 25 meter lopen). Er zijn gratis parkeerplaatsen maar als het hotel vol zit is het een beetje zoeken naar een vrij plekje. Er zijn heerlijke hoge bedden en een grote tv met veel (duitse) zenders. Er is een prima Wifi bereik door het hele hotel. Er is een heerlijke stort douche en geen bad. Prijzen restaurant waren aan de hoge kant.

• Verbleef: september 2014, reisde met een partner
Beoordeeld op 23 juni 2014

We zijn op de bonnefooi naar Cochem gereden, want we vinden altijd wel een hotel. Meestal zoeken we wel een ons bekend hotel op. Helaas hadden we op die afschuwelijke vrijdag vervelende autopech met een zeer kostbaar staartje. We kwamen uren later aan dan de bedoeling was en dit hotel was het enige dat nog enkele kamers vrij had. Het stopte maar niet met regenen. We zijn hier een nacht gebleven. Onze ervaringen in dit hotel en het bijbehorende restaurant veranderden mijn verpeste humeur in zeer positieve zin.
Mooie, pas gerenoveerde kamers en een heerlijk gastvrij diner deden mij weer geloven dat het leven ook nog wel eens wat goeds te bieden heeft. We hebben van ons verblijf genoten.

• Verbleef: mei 2014, reisde met familie
Beoordeeld op 14 december 2013

Op zoek naar andere kerstmarkten dan Keulen of Aken, gingen we dit jaar het iets verder zoeken en zouden we naar de Moezel gaan om daar de kerstsfeer op te snuiven met een overnachting in Cochem. Via het magische internet kwamen we uit op Parkhotel in Cochem. Nu moeten we zeggen dat de kerstmarkten aan de Moezel niet veel voorstellen! Maar het verblijf in het hotel, daar was niks op aan te merken. Wij hadden een kamer voor drie personen. De dochter, van 14 jaar, had haar eigen kamertje dat met een klein gangetje (waar de badkamer op uitkomt) verbonden was met onze kamer. De dochter dolgelukkig dat ze niet naar mijn gesnurk moest luisteren. Blijkbaar zijn de kamers onlangs gerenoveerd en ontbreekt er dus niks op deze mooi verzorgde kamers. Ook het ontbijt was net zoals de kamer, superverzorgd in een stijlvol restaurant.
Als we in de zomer nog naar de Moezel zouden gaan komen we zeker naar dit hotel terug.

• Verbleef: december 2013, reisde met familie