“Vreselijk”

Alt-Cochem
Geclassificeerd als nr. 67 van 79 Restaurants in Cochem
Keukens: Duits
2 oktober 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Hier gisteravond gekomen, ik ben al over heel de wereld geweest, van bali tot Mexico en van Spanje tot Mauritius, maar nog nergens heb ik meegemaakt dat ik vanaf de eerste stap bij binnenkomst tot de laatste stap bij weggaan, niet ben aangesproken, geen woord. K heb zelf 3 horecazaken, maar als dat zo bij mij moest zijn, dan zette ik ze allemaal te koop. Hier niet naar binnen gaan, eten was trouwens ook ondermaats.

Datum van bezoek: oktober 2020

1 oktober 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Deze mensen weten totaal niet wat gastvrijheid betekend, nog nooit meegemaakt dit. Overslaan dit restaurant

Datum van bezoek: oktober 2020
27 september 2020 beoordeeld

Lijkt echt de grandprix van Hockenheim wel. Soep nog niet op, hoofdgerecht stond er al. Ook totaal niet klantvriendelijk. Beetje jammer.

12 september 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Plastic in het eten. Je krijgt het allemaal. Het eten komt uit een diepvries. Personeel is erg gehaast en redelijk onvriendelijk.

3 september 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Vreselijk rommelig bij binnenkomst,onvriendelijk personeel,slecht eten(in elkaar geflanst)
Kijken je weg als je bord nog nog niet leeg is.
Ronduit slecht nooit meer

Datum van bezoek: september 2020

Reizigers die Alt-Cochem bekeken, bekeken ook

In Alt-Cochem geweest? Deel je ervaringen!

US$USD
Nederland
© 2020 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.