“Super”

De beste prijzen voor -
Inchecken dd/mm/jjjj Uitchecken dd/mm/jjjj
Prijzen zijn voor 1 kamer, 2 volwassenen
Prijzen weergeven
Vergelijk de beste prijzen van de beste reiswebsites
Hotel Zehnthof
Beoordeeld als nr. 3 van 42 hotels in Cochem
23 september 2017 beoordeeld

Heel gezellig hotelletje,mooie kamer met mooi terras en uitzicht burcht cochem en moezel,was er met mijn ouders en ni vergeten onze kleine chihuhua Duschi,die goed ontvangen wordt en welkom daar is ,het ontbijt ook top ,bij dit niks op aan te merken

Kamertip: Tja wij zaten helemaal boven mooi uitzicht met terras ,alleen is daar geen lift ,maar je doet het ru ...
  • Verbleef: September, 2017, reisde met familie

1 september 2017 beoordeeld

Wij hebben in dit hotel 3 nachten geslapen en zijn erg tevreden. Onze kamer was ruim en schoon. Het uitzicht op de burcht is vooral 's avonds prachtig! Parkeren bij het hotel was niet mogelijk maar dit werd prima opgelost met een gratis parkeerkaart zodat we naast de rivier konden parkeren.
Het ontbijt is goed verzorgt en er is keuze genoeg. De eigenaren van dit hotel zijn erg vriendelijk, voor ons is Hotel Zehnthof een aanrader.

Kamertip: De bovenste verdieping heeft prachtig uitzicht.
  • Verbleef: Augustus, 2017, reisde met een partner
15 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

De inrichting is een beetje verouderd, maar je hebt alle comfort. Wij hadden grote kamer helemaal boven met zicht op de burcht en (stukken van) de Moezel. Ruime kamer, weliswaar met schuin dak, waardoor je heel wat ruimte niet kan gebruiken. Ook geen lift, maar eigenaar stelt vlot voor om koffers te dragen.
Uitgebreid en lekker ontbijt (vlees, kaas, vis, yoghurt, vers fruit, broodjes, taart, groentjes,... En voor wie dat wil zelfs een glaasje sekt).
Vriendelijke uitbaters. Goede etappeplaats voor wie langs de moezel fietst.

Verbleef: Juli, 2017, reisde met een partner
26 juni 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

het beste ontbijt wat we deze week fietsvakantie gehad hebben. Deze week elke dag een ander hotel. Alle hotels waren uitstekend. Dit hotel echter was net iets meer dan de andere. Ontvangst was hartelijk. Kamer 3 hoog met balkon. Prima douche en prima bed. Mooi uitzicht. Tel daarbij op het meer dan uitstekende ontbijt dan zeker weer eens terug. Een absolute 10plus

Verbleef: Juni, 2017, reisde met een partner
2 september 2016 beoordeeld

Prima ontvangst zelfs je koffer boven gebracht erg vriendelijke mensen.
Erg klein kamertje en aan de achterkant langs een doorgaande weg daardoor erg veel herrie ondanks het dubbele glas.
Gedateerd hotel wel gratis WiFi en een minibar in de kamer

Kamertip: Geen kamer aan de achterkant
  • Verbleef: September, 2016, reisde met een partner
4 augustus 2016 beoordeeld

Gezellig, vriendelijk, schoon hotel :) we hadden een kamer met balkon en deze had een heel mooi uitzicht op de burcht. hele vriendelijke mensen, je word vriendelijk welkom geheten en je voelt je gelijk soort thuis daar. Volgende keer Cochem word voor ons weer dit hotel.

• Verbleef: Augustus, 2016, reisde met een partner
19 mei 2016 beoordeeld

We hebben zojuist 3 nachten in hotel Zehnthof verbleven. De kamers zijn basic maar zéér netjes en comfortabel.Wij hadden een familiekamer met terras en uitzicht op de Moezel, een aanrader. De uitbaters zijn uitermate vriendelijke en doen er alles aan om het hun gasten aangenaam te maken . Het ontbijt is uitstekend, voor elk wat wils.

• Verbleef: Mei, 2016, reisde met familie
Hotels die je misschien ook aanspreken ...
Reizigers hebben ook deze hotels in Cochem bekeken
op 0,2 km afstand
129 beoordelingen
op 1,3 km afstand
Moselromantik Hotel Kessler-Meyer
Prijzen weergeven

In Hotel Zehnthof geweest? Deel je ervaringen!

Aanvullende informatie over Hotel Zehnthof

Adres: Zehnthausstr. 9 -11, 56812, Cochem, Rijnland-Palts, Duitsland
Locatie: Duitsland > Rijnland-Palts > Cochem
Voorzieningen:
Bar/lounge Gratis parkeren Kinderactiviteiten (kind-/gezinsvriendelijk) Huisdieren toegestaan (hond-/huisdiervriendelijk) Roomservice Shuttlebusservice
Stijl hotel:
Beoordeeld als nr. 3 van 42 hotels in Cochem
Prijsklasse: € 100 - € 165 (Op basis van de gemiddelde tarieven voor een standaardkamer)
Hotelcategorie:3 ster(ren) — Hotel Zehnthof 3*
Aantal kamers: 24
Reserveringsmogelijkheden:
TripAdvisor is een trotse partner van Booking.com en 5viajes2012 S.L., dus je kunt je reserveringen bij Hotel Zehnthof met vertrouwen boeken. We helpen maandelijks miljoenen reizigers het perfecte hotel te vinden voor vakantie- en zakenreizen, altijd met de beste kortingen en speciale aanbiedingen.

Is dit uw TripAdvisor-vermelding?