Besparingsmelding! 10% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 10% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 123 per nacht.

• Restaurant
Hotel Winneburg(Cochem)(Heel veel waar voor je geld!)
  • Restaurant
1 september 2017 beoordeeld

Wij hebben in dit hotel 3 nachten geslapen en zijn erg tevreden. Onze kamer was ruim en schoon. Het uitzicht op de burcht is vooral 's avonds prachtig! Parkeren bij het hotel was niet mogelijk maar dit werd prima opgelost met een gratis parkeerkaart zodat we naast de rivier konden parkeren.
Het ontbijt is goed verzorgt en er is keuze genoeg. De eigenaren van dit hotel zijn erg vriendelijk, voor ons is Hotel Zehnthof een aanrader.

Kamertip: De bovenste verdieping heeft prachtig uitzicht.
  • Verbleef: augustus 2017, reisde met een partner
15 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

De inrichting is een beetje verouderd, maar je hebt alle comfort. Wij hadden grote kamer helemaal boven met zicht op de burcht en (stukken van) de Moezel. Ruime kamer, weliswaar met schuin dak, waardoor je heel wat ruimte niet kan gebruiken. Ook geen lift, maar eigenaar stelt vlot voor om koffers te dragen.
Uitgebreid en lekker ontbijt (vlees, kaas, vis, yoghurt, vers fruit, broodjes, taart, groentjes,... En voor wie dat wil zelfs een glaasje sekt).
Vriendelijke uitbaters. Goede etappeplaats voor wie langs de moezel fietst.

Verbleef: juli 2017, reisde met een partner
26 juni 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

het beste ontbijt wat we deze week fietsvakantie gehad hebben. Deze week elke dag een ander hotel. Alle hotels waren uitstekend. Dit hotel echter was net iets meer dan de andere. Ontvangst was hartelijk. Kamer 3 hoog met balkon. Prima douche en prima bed. Mooi uitzicht. Tel daarbij op het meer dan uitstekende ontbijt dan zeker weer eens terug. Een absolute 10plus

Verbleef: juni 2017, reisde met een partner
2 september 2016 beoordeeld

Prima ontvangst zelfs je koffer boven gebracht erg vriendelijke mensen.
Erg klein kamertje en aan de achterkant langs een doorgaande weg daardoor erg veel herrie ondanks het dubbele glas.
Gedateerd hotel wel gratis WiFi en een minibar in de kamer

Kamertip: Geen kamer aan de achterkant
  • Verbleef: september 2016, reisde met een partner
4 augustus 2016 beoordeeld

Gezellig, vriendelijk, schoon hotel :) we hadden een kamer met balkon en deze had een heel mooi uitzicht op de burcht. hele vriendelijke mensen, je word vriendelijk welkom geheten en je voelt je gelijk soort thuis daar. Volgende keer Cochem word voor ons weer dit hotel.

• Verbleef: augustus 2016, reisde met een partner