“Gedateerd? Juist authentiek!”

De beste prijzen voor -
Inchecken dd/mm/jjjj Uitchecken dd/mm/jjjj
Prijzen zijn voor 1 kamer, 2 volwassenen
Prijzen weergeven
Vergelijk de beste prijzen van de beste reiswebsites
en nog 6 websites!
Moselromantik-Hotel Weissmuhle
Beoordeeld als nr. 12 van 42 hotels in Cochem
1 oktober 2017 beoordeeld

De reviews over dit hotel zijn overwegend positief maar toch lazen we ook over gedateerde kamers (of juist in Ikea-stijl), onaardig personeel, kleine porties bij het eten enzovoort. Wij hebben hier een week verbleven en niet één puntje van kritiek kunnen vinden. Integendeel. Wij gaan hier zeker terugkomen.
Wij hadden kamer 107, comfortabel, ruim en fris, in landelijke sfeer ingericht maar beslist niet gedateerd, uitstekende springboxbedden, zitje en schrijftafel, tv, bar/koelkastje, ruim balkon. Geen mogelijkheid tot het zelf zetten van koffie/thee. Enige minpuntje misschien, met de belabberde wifi.
Personeel was altijd super aardig. Speciaal voor ons vieren werd op een avond bijvoorbeeld de Wunderbar geopend, ook al was het maar voor 1 'afzakkertje.' Eten meer dan voortreffelijk. Halfpension betekent dineren in vier gangen. Voorgerecht, soep, hoofdgerecht (keuze uit vlees of vis) en nagerecht. Als wij hier zo'n restaurant in de buurt hadden dan was ik daar stamgast. Passend wijnarrangement bij de gerechten voor een schappelijke prijs. Forel uit eigen beek. Mooie borden, mooie porties, mooie sfeer.
Het hotel ligt buiten Cochem en heeft prima bewegwijzerde wandelroutes in diverse afstanden. Trier ligt op een uurtje rijden, maar Cochem biedt ook al veel.

Kamertip: Kamer 107 is comfortabel en heeft een royaal balkon met zitje.
  • Verbleef: September, 2017, reisde met een partner

5 september 2017 beoordeeld

Zeer zeer vriendelijk personeel en uitstekende keuken.
Rustige ligging in het groen
Echt een aanrader !!! Heb mensen ontmoet die hier al meer dan 20 jaar komen

Volpensioen had onze voorkeur - echt goed - prima ontbijt

Kamertip: Kamer met balkon heeft onze voorkeur
  • Verbleef: September, 2017, reisde met familie
24 augustus 2017 beoordeeld

We hebben hier gereserveerd via Vakantie Uitjes.nl.
Het hotel lijkt wat aan het einde van de wereld en de toegangs-weg, kan nog wel eens wat passen en meten zijn bij een tegenligger. Vriendelijke ontvangst en in het algemeen vriendelijke bediening. De kamers zijn prima met heel goede bedden en voldoende ruimte alsmede twee makkelijke stoelen. De kamer heeft een koelkastje. De WiFi is gratis maar niet de NL snelheid. De vakantieuitjes gasten hebben voor het diner een eigen menu met drie gangen van elk 3 keuzes. De gerechten zijn prima gekookt/gebraden en het eten is zonder meer smakelijk en fantasie rijk. In het arrangement zaten ook elke keer (3 nachten) een karafje huiswijn naar keuze. Hieruit konden pp 2 glazen worden geschonken. Het ontbijt is zeer rijk, maar niet elke dag hetzelfde. Wel steeds zeer uitgebreid met bacon, worstjes en veel mooie vleeswaren. Je kan ook een champagne ontbijt maken, want de flessen en flutes staan klaar. De laatste dag was er zelfs kostelijke gerookte zalm. Uiteraard allerlei broodjes etc. Zie de foto's. Het was behoorlijk goed bezet. Wel heel veel 50 +ers, maar ja Cochem is natuurlijk wel een beetje 50+ bestemming.
Dit hotel is dus een echte aanrader en wij vinden de prijs-kwaliteit verhouding prima.

• Verbleef: Augustus, 2017, reisde met een partner
6 augustus 2017 beoordeeld

Vriendelijke ontvangst en bediening. Mooi huisje aan het hotel. Kamers wat gedateerd. Lekker en fijn eten. Prijs-kwaliteit zeker in orde. Mooie en rustige ligging tussen de heuvels. We gaan zeker nog terug!

Kamertip: kamers met balkon
  • Verbleef: Juli, 2017, reisde met familie
28 juli 2017 beoordeeld

We wilden een hotel in Cochem maar kwamen hier terecht via een aanbieding. Het hotel ligt zo'n 3 km van Cochem in het bos tussen de bergen. Even zoeken voor je er bent. Geen vrij uitzicht op de Moesel maat uitzicht op rotsen en bomen. Kwestie van smaak - wij kijken liever ver weg.
Er is voldoende parkeerplek. Gebouw en faciliteiten dateren uit de jaren '70. Niet echt één stijl te ontdekken - meer een mengelmoes van van alles. Vriendelijk personeel. Redelijk grote kamer met Ikea inrichting. Geen bad, geen koffie / thee op de kamer. Wifi werkt goed maar is niet snel.

Diner is de uitschieter. Omdat je niet effen naar een restaurant kunt lopen ligt eten in
het hotel restaurant voor de hand. Prima gerechten, echt verrassend goede keuken. Porties zijn wel klein, 3 gangen is dan wel het minimum. Heerlijke moezelwijn.

Ontbijt valt dan weer tegen - is gewoon zoals je dat in ieder Duits hotel verwacht. Kortom: zeker via een aanbieding echt waar voor je geld.

• Verbleef: Juli, 2017, reisde met een partner
22 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Prima hotel, prijs/kwaliteit verhouding is optimaal. De staff is erg vriendelijk en behulpzaam (wie dit anders heeft ervaren moet eens bij zichzelf te raden gaan), de kamer is compleet ingericht en schoon en het eten is waanzinnig goed. Geen wienerschnitzels met friet, maar geraffineerde gerechten die vers worden klaar gemaakt. Het ontbijt is erg uitgebreid, warm en koud en wordt prima aangevuld, zelfs als je wat later gaat.

De ligging van het hotel is idylisch, buiten de drukte van Cochem. Een verademing om 's avonds terug te komen. Het is erg aangenaam op het terras tijdens een warme zomeravond.

Kortom; niets op aan te merken.

Verbleef: Juli, 2017, reisde met vrienden
25 juni 2017 beoordeeld

Hotel is mooi en rustig gelegen. Kamers zijn proper. Het eten valt ook mee, maar daar is ook alles mee gezegd. Ontbijt hetzelfde.
Ontvangst zou wat vriendelijker mogen zijn. Zijn dat zo niet gewoon in die regio.
Wifi was aanwezig maar heel moeilijk bereik zowel voor Pc als gsm zou in deze tijd niet meer mogen zijn.

Kamertip: zeker kamer met terras vragen.
  • Verbleef: Juni, 2017, reisde met een partner
Hotels die je misschien ook aanspreken ...
Reizigers hebben ook deze hotels in Cochem bekeken
op 4 km afstand
Filla Andre
nr. 1 van 4 in Ernst
137 beoordelingen
Prijzen weergeven

In Moselromantik-Hotel Weissmuhle geweest? Deel je ervaringen!

Aanvullende informatie over Moselromantik-Hotel Weissmuhle

Adres: Im Enderttal, 56812, Cochem, Rijnland-Palts, Duitsland
Locatie: Duitsland > Rijnland-Palts > Cochem
Voorzieningen:
Bar/lounge Zakencentrum met internettoegang Gratis snelle internetverbinding (wifi) Gratis parkeren Huisdieren toegestaan (hond-/huisdiervriendelijk) Restaurant Roomservice Rolstoeltoegang
Stijl hotel:
Beoordeeld als nr. 12 van 42 hotels in Cochem
Prijsklasse: € 85 - € 109 (Op basis van de gemiddelde tarieven voor een standaardkamer)
Hotelcategorie:3,5 ster(ren) — Moselromantik-Hotel Weissmuhle 3.5*
Aantal kamers: 36
Reserveringsmogelijkheden:
TripAdvisor is een trotse partner van Thomas Cook International AG, Booking.com, Expedia, TripOnline SA, Hotels.com, Thomas Cook International AG en 5viajes2012 S.L., dus je kunt je reserveringen bij Moselromantik-Hotel Weissmuhle met vertrouwen boeken. We helpen maandelijks miljoenen reizigers het perfecte hotel te vinden voor vakantie- en zakenreizen, altijd met de beste kortingen en speciale aanbiedingen.

Is dit uw TripAdvisor-vermelding?