5 september 2017 beoordeeld

Zeer zeer vriendelijk personeel en uitstekende keuken.
Rustige ligging in het groen
Echt een aanrader !!! Heb mensen ontmoet die hier al meer dan 20 jaar komen

Volpensioen had onze voorkeur - echt goed - prima ontbijt

Kamertip: Kamer met balkon heeft onze voorkeur
  • Verbleef: september 2017, reisde met familie
24 augustus 2017 beoordeeld

We hebben hier gereserveerd via Vakantie Uitjes.nl.
Het hotel lijkt wat aan het einde van de wereld en de toegangs-weg, kan nog wel eens wat passen en meten zijn bij een tegenligger. Vriendelijke ontvangst en in het algemeen vriendelijke bediening. De kamers zijn prima met heel goede bedden en voldoende ruimte alsmede twee makkelijke stoelen. De kamer heeft een koelkastje. De WiFi is gratis maar niet de NL snelheid. De vakantieuitjes gasten hebben voor het diner een eigen menu met drie gangen van elk 3 keuzes. De gerechten zijn prima gekookt/gebraden en het eten is zonder meer smakelijk en fantasie rijk. In het arrangement zaten ook elke keer (3 nachten) een karafje huiswijn naar keuze. Hieruit konden pp 2 glazen worden geschonken. Het ontbijt is zeer rijk, maar niet elke dag hetzelfde. Wel steeds zeer uitgebreid met bacon, worstjes en veel mooie vleeswaren. Je kan ook een champagne ontbijt maken, want de flessen en flutes staan klaar. De laatste dag was er zelfs kostelijke gerookte zalm. Uiteraard allerlei broodjes etc. Zie de foto's. Het was behoorlijk goed bezet. Wel heel veel 50 +ers, maar ja Cochem is natuurlijk wel een beetje 50+ bestemming.
Dit hotel is dus een echte aanrader en wij vinden de prijs-kwaliteit verhouding prima.

• Verbleef: augustus 2017, reisde met een partner
6 augustus 2017 beoordeeld

Vriendelijke ontvangst en bediening. Mooi huisje aan het hotel. Kamers wat gedateerd. Lekker en fijn eten. Prijs-kwaliteit zeker in orde. Mooie en rustige ligging tussen de heuvels. We gaan zeker nog terug!

Kamertip: kamers met balkon
  • Verbleef: juli 2017, reisde met familie
28 juli 2017 beoordeeld

We wilden een hotel in Cochem maar kwamen hier terecht via een aanbieding. Het hotel ligt zo'n 3 km van Cochem in het bos tussen de bergen. Even zoeken voor je er bent. Geen vrij uitzicht op de Moesel maat uitzicht op rotsen en bomen. Kwestie van smaak - wij kijken liever ver weg.
Er is voldoende parkeerplek. Gebouw en faciliteiten dateren uit de jaren '70. Niet echt één stijl te ontdekken - meer een mengelmoes van van alles. Vriendelijk personeel. Redelijk grote kamer met Ikea inrichting. Geen bad, geen koffie / thee op de kamer. Wifi werkt goed maar is niet snel.

Diner is de uitschieter. Omdat je niet effen naar een restaurant kunt lopen ligt eten in
het hotel restaurant voor de hand. Prima gerechten, echt verrassend goede keuken. Porties zijn wel klein, 3 gangen is dan wel het minimum. Heerlijke moezelwijn.

Ontbijt valt dan weer tegen - is gewoon zoals je dat in ieder Duits hotel verwacht. Kortom: zeker via een aanbieding echt waar voor je geld.

• Verbleef: juli 2017, reisde met een partner
22 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Prima hotel, prijs/kwaliteit verhouding is optimaal. De staff is erg vriendelijk en behulpzaam (wie dit anders heeft ervaren moet eens bij zichzelf te raden gaan), de kamer is compleet ingericht en schoon en het eten is waanzinnig goed. Geen wienerschnitzels met friet, maar geraffineerde gerechten die vers worden klaar gemaakt. Het ontbijt is erg uitgebreid, warm en koud en wordt prima aangevuld, zelfs als je wat later gaat.

De ligging van het hotel is idylisch, buiten de drukte van Cochem. Een verademing om 's avonds terug te komen. Het is erg aangenaam op het terras tijdens een warme zomeravond.

Kortom; niets op aan te merken.

Verbleef: juli 2017, reisde met vrienden