Beoordeeld op 6 augustus 2017

Vriendelijke ontvangst en bediening. Mooi huisje aan het hotel. Kamers wat gedateerd. Lekker en fijn eten. Prijs-kwaliteit zeker in orde. Mooie en rustige ligging tussen de heuvels. We gaan zeker nog terug!

Kamertip: kamers met balkon
Beoordeeld op 28 juli 2017

We wilden een hotel in Cochem maar kwamen hier terecht via een aanbieding. Het hotel ligt zo'n 3 km van Cochem in het bos tussen de bergen. Even zoeken voor je er bent. Geen vrij uitzicht op de Moesel maat uitzicht op rotsen en bomen. Kwestie van smaak - wij kijken liever ver weg.
Er is voldoende parkeerplek. Gebouw en faciliteiten dateren uit de jaren '70. Niet echt één stijl te ontdekken - meer een mengelmoes van van alles. Vriendelijk personeel. Redelijk grote kamer met Ikea inrichting. Geen bad, geen koffie / thee op de kamer. Wifi werkt goed maar is niet snel.

Diner is de uitschieter. Omdat je niet effen naar een restaurant kunt lopen ligt eten in
het hotel restaurant voor de hand. Prima gerechten, echt verrassend goede keuken. Porties zijn wel klein, 3 gangen is dan wel het minimum. Heerlijke moezelwijn.

Ontbijt valt dan weer tegen - is gewoon zoals je dat in ieder Duits hotel verwacht. Kortom: zeker via een aanbieding echt waar voor je geld.

Beoordeeld op 22 juli 2017 via mobiele applicatie

Prima hotel, prijs/kwaliteit verhouding is optimaal. De staff is erg vriendelijk en behulpzaam (wie dit anders heeft ervaren moet eens bij zichzelf te raden gaan), de kamer is compleet ingericht en schoon en het eten is waanzinnig goed. Geen wienerschnitzels met friet, maar geraffineerde gerechten die vers worden klaar gemaakt. Het ontbijt is erg uitgebreid, warm en koud en wordt prima aangevuld, zelfs als je wat later gaat.

De ligging van het hotel is idylisch, buiten de drukte van Cochem. Een verademing om 's avonds terug te komen. Het is erg aangenaam op het terras tijdens een warme zomeravond.

Kortom; niets op aan te merken.

Beoordeeld op 25 juni 2017

Hotel is mooi en rustig gelegen. Kamers zijn proper. Het eten valt ook mee, maar daar is ook alles mee gezegd. Ontbijt hetzelfde.
Ontvangst zou wat vriendelijker mogen zijn. Zijn dat zo niet gewoon in die regio.
Wifi was aanwezig maar heel moeilijk bereik zowel voor Pc als gsm zou in deze tijd niet meer mogen zijn.

Kamertip: zeker kamer met terras vragen.
Datum van verblijf: juni 2017
Beoordeeld op 16 mei 2017

Mooie rustige ligging met uitstekend ontbijt en diner! Het familiehotel gevoel ontbrak door de wijze van ontvangst en de benadering door het personeel tijdens ons verblijf. De eigenares (?) zat achter haar buro en keurde de voorbijgangers geen blik waardig.
Ook de bediening bij het ontbijt tijdens de eerste twee dagen was zeer onvriendelijk, de laatste dag werd er bediend door de dochter (als zodanig gezien op de website) en dat was een verademing! Het diner was een ware belevenis, in een mooie ruimte werd een uitstekend diner geserveerd. De ober met baardje was een rots in de branding, (tekort aan personeel wegens ziekte?), hij bestierde met een vriendelijk gezicht de hele bediening, af en toe geholpen door een hulpje.
Wij hadden een kamer aan de achterzijde, het bed was uitstekend, de doucheruimte klein en de afzuiger maakte veel lawaai. 's-morgens om ongeveer 06.00 maakte een generator (?) ons met veel lawaai wakker. Dit duurde ongeveer 10 minuten en dus was het tijd om op te staan! De prachtige kelderbar was niet altijd open, afhankelijk van het aantal gasten denken wij. De barman was niet altijd op zijn vriendelijkst, wat blaffend stond hij ons te woord. Misschien ook vanwege het tekort aan personeel: hij viel ook wel eens in tijdens het diner.
Kortom, een rustig en mooi gelegen kleinschalig hotel met een prima ontbijt en diner.
Toch wel even meer denken aan de gasten management en niet alleen via de website!

Kamertip: Er is een lift aanwezig! Voor mindervaliden een uitkomst bij het kiezen voor een hotel. Alle vier zeventigers waarvan een mindervalide!
Datum van verblijf: mei 2017