Beoordeeld op 16 mei 2017

Mooie rustige ligging met uitstekend ontbijt en diner! Het familiehotel gevoel ontbrak door de wijze van ontvangst en de benadering door het personeel tijdens ons verblijf. De eigenares (?) zat achter haar buro en keurde de voorbijgangers geen blik waardig.
Ook de bediening bij het ontbijt tijdens de eerste twee dagen was zeer onvriendelijk, de laatste dag werd er bediend door de dochter (als zodanig gezien op de website) en dat was een verademing! Het diner was een ware belevenis, in een mooie ruimte werd een uitstekend diner geserveerd. De ober met baardje was een rots in de branding, (tekort aan personeel wegens ziekte?), hij bestierde met een vriendelijk gezicht de hele bediening, af en toe geholpen door een hulpje.
Wij hadden een kamer aan de achterzijde, het bed was uitstekend, de doucheruimte klein en de afzuiger maakte veel lawaai. 's-morgens om ongeveer 06.00 maakte een generator (?) ons met veel lawaai wakker. Dit duurde ongeveer 10 minuten en dus was het tijd om op te staan! De prachtige kelderbar was niet altijd open, afhankelijk van het aantal gasten denken wij. De barman was niet altijd op zijn vriendelijkst, wat blaffend stond hij ons te woord. Misschien ook vanwege het tekort aan personeel: hij viel ook wel eens in tijdens het diner.
Kortom, een rustig en mooi gelegen kleinschalig hotel met een prima ontbijt en diner.
Toch wel even meer denken aan de gasten management en niet alleen via de website!

Kamertip: Er is een lift aanwezig! Voor mindervaliden een uitkomst bij het kiezen voor een hotel. Alle vier zeventigers waarvan een mindervalide!
  • Verbleef: mei 2017, reisde met vrienden
Beoordeeld op 8 mei 2017

Indien U rust verkiest in kombinatie met een kwalitatieve keuken is dit hotel een reservatie meer dan waard.
Zeer goed gelegen met een ongekende rustige omgeving.
Beschikbare parking is een pluspunt.
Kamer met een degelijke uitrusting.
Beschikbare ijskast/minibar is positief.
Restaurant levert een kwalitatieve keuken.
Samenvatting: prijs/kwaliteit = OK

• Verbleef: mei 2017, reisde met een partner
Beoordeeld op 13 april 2017

Afgelegen ligging, auto nodig om naar het centrum te gaan. Vriendelijke ontvangst, maar niet meer dan dat, weinig uitleg. Ontbijt en avondmaal waren prima ! Het merendeel van de gasten zijn oudere koppels.

Verbleef: april 2017
Beoordeeld op 5 april 2017 via mobiele applicatie

Mooi hotel met propere kamers vriendelijk personeel gezellig terras en goed restaurant. Uitgebreid ontbijt en vooral rustig en goed gelegen .Mogelijkheid van daaruit te voet naar Cochem te wandelen +_ half uur.

Verbleef: april 2017, reisde met vrienden
Beoordeeld op 26 oktober 2016

Goed hotel, mooie kamers met eigen badkamer. Erg schoon. Duits (degelijk) ingericht. Prima, verse keuken. Vriendelijk personeel. Centrale ligging t.o.v. Uitstapjes in de omgeving.
Rustige ligging in een dal, ver genoeg van de drukke doorgangsweg naar Cochem.

Kamertip: Er zijn kamers met en zonder balkon.
  • Verbleef: oktober 2016, reisde met een partner