3 mei 2018 beoordeeld

Prachtig gelegen hotel op vijf minuten wandelen van het centrum. Eetzaal geeft uit op een groot park. Zeer proper ietwat spartaans aandoend. Zwemdok en sauna aanwezig. Zeer vriendelijk personeel. Parkeerplaatsen buiten zijn eerder beperkt. Je moet dus een beetje geluk hebben om een gratis parkeerplaats te bemachtigen. In de keldergarage kost een nachtje parkeren 13 EUR. Honden zijn welkom à 13 EUR per nacht. Wie op de zesde verdieping logeert kan last hebben van de liftmotor die niet geruisloos functioneert. Het ontbijt is meer dan overvloedig.

• Verbleef: mei 2018, reisde met een partner
DorintFrankS, Manager van Dorint Parkhotel Bad Neuenahr, reageerde op deze beoordelingGereageerd 7 mei 2018

Geachte recreatieve gasten,
dank u voor uw evaluatie.
We zouden blij zijn om u te verwelkomen binnenkort weer bij ons in Bad Neuenahr zijn. Zelfs vandaag de dag, we verzekeren u weer uw volgende verblijf zo aangenaam mogelijk te maken.
In de tussentijd wensen wij u een goede tijd en blijven met vriendelijke groet

Frank Schoenherr
Directeur / General Manager

9 november 2017 beoordeeld

De service van het baliepersoneel is zeer matig, op het onvriendelijke af. De balie was overdag miniem bezet, en 's avonds niet meer. Na wat onderzoek bleek dat er ook een ingang, met balie, was boven bij het congrescentrum. Die deur bleef altijd tot 22.00 uur open. De balie hebben we daar nooit bezet gezien. Iedereen kan er binnenkomen. Het hotel bestaat uit vier gebouwen, allen met 1 lift. Bij aankomst op 30 oktober was lift 3 buiten werking (aankondiging), en toen wij vertrokken was lift 4 niet meer in bedrijf (geen aankondiging). Gedurende die week verblijf waren wij enkele malen waarschijnlijk de enige gasten in dat deel van het hotel. Dat voelde erg onveilig. Is het hotel eigenlijk wel te beveiligen? In deze rare tijd waarin veel rare dingen gebeuren mag je van een congreshotel verwachten dat er permanent voldoende beveiliging rondloopt, ook in een plaats waar veel oude mensen en toeristen komen. Het hotel mag gerenoveerd worden, is niet meer van deze tijd. Personeel in het restaurant is vriendelijk. Het ontbijt zonder variatie elke dag hetzelfde. De parkeerplaats naast de hotelingang is klein; gedwongen om de parkeergarage tegen EUIR 13,- per nacht te gebruiken. Het zwembad is onaantrekkelijk, ouderwets en klein. En de prijsbepaling per dag klopt niet. Bij bijna geen bezetting toch een kamerprijs van EUR 137,- voor 2 personen betalen? Dat klopt niet.

Kamertip: Ik zou het hotel afraden.
  • Verbleef: november 2017, reisde met vrienden
DorintFrankS, Manager van Dorint Parkhotel Bad Neuenahr, reageerde op deze beoordelingGereageerd 10 november 2017

Beste gast,
Allereerst hopen we dat u in de tussentijd veilig thuis bent gekomen en ondanks de kritiek die u heeft geuit, uw verblijf met enige afstand positief kunt onthouden.

We willen je bedanken voor de inspanningen die je hebt geleverd bij het invullen van de online beoordeling en het benoemen van de afzonderlijke punten.

Geachte gast, we kunnen niet de indruk wekken van uw bezoek aan ons huis. We kunnen en zullen echter werken aan het overtuigen van het tegenovergestelde bij een volgend bezoek.
Voor het ongemak veroorzaakt door het falen van de lift, willen we ons nogmaals verontschuldigen.

Met vriendelijke groet en een warme weerzien in de prachtige Ahr-vallei

i. V. Frank Schönherr
Directeur

26 augustus 2017 beoordeeld

Een prima hotel, goed te bereiken, ideaal voor een doorreis overnachting. Toeristische omgeving dus ook ideaal voor vakantie en / of lang weekend. Ontbijt in orde en goed verzorgd. Kamer schoon en aan de eisen voldaan, groot balkon.

• Verbleef: augustus 2017, reisde voor zaken
DorintFrankS, Manager van Dorint Parkhotel Bad Neuenahr, reageerde op deze beoordelingGereageerd 28 augustus 2017

Geachte gast,

Wij bedanken u, dat u de tijd heeft genomen om ons Feedback te geven op uw verblijf.

Wij hopen u binnenkort weer bij ons te kunnen verwelkomen en wij wensen u in de tussentijd nog een goede tijd.

Met vriendelijke groeten,
i.V. Frank Schoenherr
Directeur/General Manager

27 mei 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

We hebben 2 nachten in dit hotel doorgebracht. Ontbijt was inbegrepen en was meer dan dik in orde: in buffetvorm en alle soorten ontbijt waren er te vinden. Diegene die hier niets naar zijn/haar smaak vindt zal nergens iets naar zijn/haar smaak vinden.

Verder ligt het hotel in een zeer rustige omgeving en toch op wandelafstand van het centrum waar verschillende restaurants te vinden zijn. Ook het hotel heeft een restaurant, doch daar hebben wij niet gegeten.

De streek is ideaal om te fietsen, wat we dan ook met veel plezier hebben gedaan.

Enig minpunt aan het hotel is dat onze kamer niet voorzien was van airco, waardoor het tijdens de nacht (overdag was het tegen de 30gr) warm bleef. Zelf had ik er niet zo veel last van, doch de vriendin kon daardoor maar moeilijk slapen.

Verbleef: mei 2017, reisde met een partner

Geachte recreatieve gasten,
dank u voor uw evaluatie.
In de tussentijd wensen wij u een goede tijd en blijven met vriendelijke groet

i. V. Frank Schoenherr
Directeur / General Manager

30 april 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Verzorgd hotel uit de jaren 70 dat al vele make-overs meegemaakt heeft. Zeer goed ontbijt, nette kamers, vriendelijk personeel en leuk gelegen. Aan de buitenkant lijkt het op sociale woningen en schrikt echt af. Binnen alles netjes. Goed basishotel en centraal gelegen voor de regio.

Verbleef: april 2017, reisde met vrienden
DorintFrankS, Manager van Dorint Parkhotel Bad Neuenahr, reageerde op deze beoordelingGereageerd 2 mei 2017

Geachte gast,

Met vriendelijke groeten,