Beoordeeld op 18 juli 2018

zeer nieuw, zeer ruime kamer, kasteelsfeer op en top. Maaltijden zeer verzorgd en gevarieerd. Super verzorgd ontbijt. Verzorgde binnen-en buitensauna's, knappe infrarood, douches ok en mooie buiten- en binnenrustruimtes. Minder geschikt hotel voor wie slecht ter pote is wegens geen lift in bijgebouwen althans, veel kasseien, veel trapjes... Toch een echte aanrader.
Hou de prijs betaalbaar aub

• Verbleef: juli 2018, reisde met een partner
Beoordeeld op 23 augustus 2016

Mooi hotel, goed eten, perfecte kamers, fijne wellness en goede wijnen.
We gaan er voor de derde keer naar toe en dat hebben we nog nooit gedaan.
We hebben er gefietst en een prachtige vulkaan wandeling gemaakt.

Kamertip: Alle kamers zijn rustig.
  • Verbleef: december 2015, reisde met een partner
Beoordeeld op 22 mei 2016

mooie kamer in nieuwe vleugel, lekker grote badkamer met prima sanitair.
Er zijn2 restaurants, vooral het restaurant in het kasteel is erg goed, met vriendelijke bediening.
De heerlijke wijnen uit het Ahrgebied waren redelijk geprijsd.

Kamertip: wij hadden een kamer met lift, meeste kamers hebben dit niet. mijn partner is minder goed ter been, een wandelstok is dan raadzaam.
  • Verbleef: april 2016, reisde met een partner
Beoordeeld op 29 maart 2016 via mobiele applicatie

Ziet er erg goed uit zowel van binnen als van buiten, persoonlijk vindt ik de buitenkant als gebouw mooier, mooi om te fotograferen.
Ook erg leuk om het dorpje rond te lopen.
Vanaf hier ook een erg mooi uitzicht.
Rondom het slot verschillende winkeltjes / restaurants.
Zeker een bezoek waard.

Verbleef: maart 2016, reisde met een partner
Beoordeeld op 28 maart 2016

We verbleven in het prachtige oude kasteel. Van binnen is alles tiptop in orde en vernieuwd. Het is er zeer rustig. De kamers zijn ruim genoeg, met een zeer grote badkamer. Enige minpuntje is dat er maar één stoel voorzien is, zodat de tweede persoon op het bed moet zitten. In half pension is een zeer ruim ontbijtbuffet voorzien - zeer lekker - en een avondmaal met keuze van het hoofdgerecht (keuze tussen vlees of vis).

• Verbleef: maart 2016, reisde met familie