Beoordeeld op 24 juli 2018

We waren op zoek naar een hotel voor onderweg en omdat we vrij laat aankwamen (21.30) hebben we verder weinig gebruik gemaakt van de faciliteiten van het hotel. De receptionist was vriendelijk en gastvrij. Er was nog een (betaalde) parkeerplaats naast de ingang dus daar konden we de auto achterlaten. Hoe het verder zit met parkeergelegenheid, weet ik niet. Het is een druk bezochte bestemming om te kuren dus het zal best af en toe druk kunnen zijn. Ik heb wel een parkeergarage gezien in de buurt. Onze kamer was schoon en netjes en gaf een prima indruk. De badkamer was eender. We hadden een prima nachtrust en hebben de volgende ochtend van het ontbijt gebruik gemaakt. Dit was in buffetvorm en meer dan uitstekend geregeld. Er was overvloedige keus in brood, vleeswaren, kazen, muesli(s), fruit, marmelades, eiergerechten en nog veel meer. De dames in de bediening waren vlot met vragen wat we wilden drinken en deden dat met een vriendelijke glimlach. Al met al een aanrader. Wie weet hebben we volgende keer gelegenheid om meer van de faciliteiten van het hotel te gebruiken.

Datum van verblijf: juli 2018
Beoordeeld op 13 februari 2018 via mobiele applicatie

Voor ons de eerste maal in een wellness hotel. We waren er aan toe. Alle wensen zijn uitgekomen. Ruime en zeer nette kamer (comfort), uitstekend bed. Heerlijke massages en fitness in de bijbehorende fitness studio (apart reserveren en betalen). Hoewel niet van plan hebben we 2x heerlijk gegeten in het restaurant. Uiterst vriendelijk personeel. Kortom geld meer dan waard. Voor een volgende keer willen we graag de omgeving meer leren kennen. Voor ons voor herhaling vatbaar om een paar dagen er helemaal tussenuit te zijn. Dank aan het hotel...

Met vriendelijke groeten
Bas & Netty Bekkers

Datum van verblijf: februari 2018
Denis H, Manager van Steigenberger Hotel Bad Neuenahr, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 19 februari 2018

Dear Bas and Netty Bekkers,

thank you very much for your kind feedback.

I am very glad that you have been satisfied during your stay and enjoyed your vacation in our hotel. We hope that you returned home safely.

We would be glad to be able to welcoming you again and hope that you will remember your last stay for a long time.

Kind regards from the Ahr valley

Yours
Denis Hüttig
General Manager

Beoordeeld op 19 november 2017

Indrukwekkend gebouw met mooie en verzorgde kamers.thermaal bad en sauna in de prijs inbegrepen. Zeer goed ontbijt. Een groot minpunt is dat 2 avonden na elkaar het dessertbuffet leeg was tegen de tijd dat we klaar waren met ons hoofdgerecht. Vriendelijk en behulpzaam personeel.

Datum van verblijf: november 2017
  • Reistype: Reisde voor zaken
Denis H, Manager van Steigenberger Hotel Bad Neuenahr, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 29 november 2017

Dear Giovanni,

thank you very much for your feedback.

Kind regards from the Ahr valley

Yours
Denis Hüttig
General Manager

Beoordeeld op 9 november 2017

Vorige week op een avond in de Bistro gegeten, een eenvoudige maaltijd. Veel keus had de kaart ook niet. Een soep (2x), nudels (2x), wijn (4x) grappa (2x), groene salade (2x) en 1x Kaiserschmarren. En dat voor de vriendenprijs van EUR 91,50. Geen kassabonnetje. Dat kon er niet meer af, of de ober wist opeens niet meer hoe hij dat moest uitdraaien. Het was wat later in de avond. Had hij soms een te lange diensttijd gehad of wilde hij toeristen wat extra laten betalen? In ieder geval voldoende reden om daar de dagen daarna niet opnieuw naar binnen te gaan. Dus wees op je hoede voor de vriendelijke jonge ober met bril op.

Kamertip: Geen ervaring
Datum van verblijf: november 2017
Beoordeeld op 22 oktober 2017 via mobiele applicatie

Fantastische ervaring. Heerlijk upgrade naar junior suite met veel ruimte. Uitstekende tyservice. Prima ontbijt. Natuurlijk prachtige locatie. Jammer dat oude centrum iets verder weg is, maar natuurlijk geen probleem met taxi.

Oude badhuis in hotel echt jaren 60, daardoor aandoenlijk en mooi omlijst met oude sanatorium gangen. Wellness buiten hotel Thermen Bad is qua kwaliteit veruit minder dan Nederlandse concurrentie.

Prima hotel!

Datum van verblijf: oktober 2017