Beoordeeld op 22 mei 2016

Wij verbleven met z'n vieren, twee kinderen en twee volwassene van woensdag 4 tot en met zaterdag 6 mei 2016 in dit hotel. Wij zijn ontzettend verrast van onze junior suite. Die is ruim, schoon en lux. Heel goed te doen met twee kinderen en twee volwassene. Maar ook de vriendelijk ontvangst (tijdens ons gehele verblijf) heeft ons verblijf echt aangenaam gemaakt We hebben heerlijk gegeten, genoten van de spa/welness en van de omgeving (veel te doen) ook de locatie is top. We gaan zeker terug. Dit hotel heeft veel weg van een cruise schip, maar vooral de persoonlijke aandacht van de eigenaar maakt dit hotel uniek.

Kamertip: Junior suite is top voor twee kinderen en twee volwassene
  • Verbleef: mei 2016, reisde met familie
NFreund, Leiter Öffentlichkeitsarbeit van Ringhotel Giffels Goldener Anker, reageerde op deze beoordelingGereageerd 22 juni 2016

Dear Biharie,
thank you very much for your stay in our hotel.
We are glad you liked it and hope to seen you again.

Beoordeeld op 27 december 2015

Gezellig oldfashion hotel. Hadden juniorsuite geboekt (omdat foto op site een leuke kamer voorstelde in bootstijl) bij aankomst kregen we andere kamer, helemaal geen bootstijl maar wel ruim - met salon - en ingericht. Maaltijden lekker (op zondagavond buffet, andere dagen keuzemenu met bediening aan tafel, ontbijtbuffet is uitstekend).
Hadden voor wellnessweekend geboekt (reeds in september)maar door personeelsswitch en werken aan de wellnessruimte kon het aangeboden pakket niet gegeven worden. Alternatief was helemaal niet onze stijl. Hoteldirectie had ons toch vooraf kunnen inlichten. Toen we de directrice daarop attent maakten schoot ze in een 'franse collère'. Het zwembadje was ijskoud, de infraroodsauna hebben we niet gevonden, het dampbad werkte niet evenals de 'zoutgrot'. De finse sauna en de jacuzzi waren ok !

• Verbleef: december 2015, reisde met een partner
NFreund, Leiter Öffentlichkeitsarbeit van Ringhotel Giffels Goldener Anker, reageerde op deze beoordelingGereageerd 20 januari 2016

Dear Katrien d,
thank you very much for your stay in our Hotel. We are happy you liekd our Hotel, your room and our food.
We apologise for all the inconveniences because of the change in the management of the beauty farm. We are really sorry you were not satisfied.
We hope to see you again despite this bad experience, but we assure you everything is perfect now.

Beoordeeld op 11 december 2015

Personeel vriendelijk en behulpzaam, behalve 1 dame achter de desk. Of ze had een slechte dag. De kamer had vast tapijt wat ik persoonlijk niet zo hygiënisch vind. Heel plezant was het zwembad onder het hotel, leuk om 's morgens wat baantjes te zwemmen.

• Verbleef: november 2015, reisde met een partner

Dear Johan C,
thank you very much for your stay in our Hotel and your comment here on tripadvisor.
We are glad you had a nice stay and liked our pool.
We hope to welcome you again in our Hotel.

Beoordeeld op 28 september 2015

Hotel aan vernieuwing toe,, zeker de kamer aan de binnenkoepel,,, zeteltjes zijn versleten, en zelfs heel warm in de kamer, met airco wel maar geen frisse lucht

Ontbijt en diner zijn wel heel lekker!!!!!!!! Ontbijt geweldig zelfs!!!! Toch zou ik terug gaan en ander kamer vragen!!

Kamertip: geen kamer in binnenkoepel!!!!
  • Verbleef: september 2015, reisde met een partner
NFreund, Leiter Öffentlichkeitsarbeit van Ringhotel Giffels Goldener Anker, reageerde op deze beoordelingGereageerd 13 januari 2016

Dear myriamV333,
thank you very much for your Bikeweekend in our hotel and your comment here on tripadvisor. You are very right - we do have 82 individually furnished rooms in different parts of the hotel. If you are not satisfied with your room, please ask the reception to change it.
We appreciate your praise for our meals an our breakfast buffet.
Perhaps we may welcome you again in our hotel.

Beoordeeld op 18 april 2015

Ligging zeer goed vlak bij het Kurpark en centrum + openbaar vervoermogelijkheden (bus+trein). Vroeger (2008) er ook al geweest, is nu iets verouderd. Opvallend uitgebreid en zeer lekker en verzorgd ontbijt; avondmaal iets gewoner. Kamer van ons eerder modaal en wat verouderd, doch goede douche (met zitbankje) en goede matrassen voor de volwassenen. Het 3de bed voor onze tiener was eerder bedroevend. Zeer weinig ruimte in de kamer. Minibar oogt niet zo netjes, zeker niet met de klomp ijs rond het diepvriesgedeelte (zelfs na melding en de vraag het weg te doen om koelelementen te diepvriezen). We kwamen terug naar dit hotel voor de goede en uitgebreide welness. Echter wel al sterk verouderd en niet zo zuiver en netjes ogend. Jammer. Water na de sauna kan je enkel bekomen na de bar te bellen (is dan wel gratis). Toch liever sowieso water voorzien. Ook de reumaclub neemt 2u op woensdag het zwembad in beslag. Nergens aangeduid dat je er ook kan pingpongen en er (welliswaar verouderde) fitnesstoestellen staan. Het 1 x mogen gratis kegelen (ook verouderd) was wel leuk.
Er is voldoende parking, maar die vereist wat parkeervaardigheden! Vooral Duitsers en Vlamingen in het hotel, aangenaam... Bediening meestal vrij enthousiast, vooral Herr B.
Zeker het Kurpark met zijn Kurconcerten bezoeken. Gratis openbaar vervoer na vrij dure kurtax verplicht te betalen.

Kamertip: vraag een upgrade voor de 'nieuwere' kamers, die zijn zeer mooi, de verouderde zijn minder
  • Verbleef: april 2015, reisde met familie

Dear Bibi 144,
thank you very much for your second visit in our hotel.
We appreciate your comment here on trip advisor very much. We are sorry, you were not totally satisfied, but are glad you liked your stay in Bad Neuenahr.
We constantly renew und renovate our hotel - perhaps you come again in a few years? We would be very glad!