“Leuke plek”
Beoordeling van Bahnhof Cues

Bahnhof Cues
Geclassificeerd als nr. 9 van 70 Restaurants in Bernkastel-Kues
1 juni 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Deze kant van de Moesel (Kues) lijkt me net iets aantrekkelijker dan het super-toeristische Bernkastel aan de overkant. Het Bahnhof heeft een fijn terras, en the n compacte kaart. Uitgebreide keuze aan wijn per glas. Geitenkaassalade en burger waren zeker OK. De bediening kon wat vlotter.

10 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Heel erg jammer dat de bediening totaal geen belangstelling voor ons had en telkens met oogkleppen op voorbij kwam gelopen.
Zonder ook maar iets te bestellen zijn wij vertrokken.
Jammer dit te moeten ervaren in een restaurant in zo'n schitterend gebouw.

23 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Na een vriendelijke ontvangst, kunnen genieten van bier dat ze zelf brouwen.
De kaart is Duits maar met een twist.
Lekkere gerechten waar de kok zijn eigen draai aangeeft, door o.a. te spelen met hun eigen bier in bv de sauzen.
Ook de bediening prima, ondanks dat het zeer druk was krijgt iedereen aandacht.
Bij mooi weer is het ook goed toeven op het gezellige buitenterras.
Een aanrader in Bernkastel Kues.

15 januari 2018 beoordeeld

Zeer mooiezaak, oud station van Cues met eigen brouwerij Cusanus. Na enige bieren besloten om er te eten, klassieke Flamkuchen, een zeer grote Farmer Burger, twee welvoorzien koude schotels met lokale charcuterie en een grote ovenaardappel met zalm,alles lekker. met afzakkertje 100 € betaald voor 5.

8 januari 2018 beoordeeld

Eerste dag iets gaan drinken: Niet al te vriendelijk onthaal. Deze dame had duidelijk een slechte dag. Dit was jammer genoeg zeer duidelijk waar te nemen.
Tweede dag: Oud op Nieuw: De sfeer was veel beter, en enorm vriendelijk ontvangen. De gastvrouw en gastheer van deze avond waren enorm vriendelijk en gastvrij.
Het eten was ook lekker, daar er bij één van onze gasten een probleem was, werd dit ook dadelijk op een zeer professionele manier opgelost.
Wij waren alvast zeer tevreden van ons bezoek.

Reizigers die Bahnhof Cues bekeken, bekeken ook

Bernkastel-Kues, Rijnland-Palts

In Bahnhof Cues geweest? Deel je ervaringen!