14 maart 2018 beoordeeld

Mooie wellness, lekkere maaltijden en een mooie wandelomgeving. Vriendelijk personeel, mooie wijnkaart. Niet in het dropje zelf gelegen, op enkele minuten met de wagen. Vooral het buitenzwembad is zalig, ook verwarmd in de winter. Zeer tevreden van ons verblijf !

• Verbleef: maart 2018, reisde met een partner
21 augustus 2017 beoordeeld

Een heel mooi hotel in de bergen. Een rustig hotel met niet veel kinderen. Er zijn meerdere sauna' s en hammams en een super warme heerlijke jacuzzi buiten. Er is een verwarmd zwembad aanwezig. Aljona van de receptie was heel vriendelijk en deed er alles om ons verblijf aangenaam te maken. Het personeel bij het restaurant sprak niet zo goed Engels. Het eten bij het restaurant was heel lekker, vers en gezond. Je kunt in de buurt van het hotel lekker wandelen in de bossen. De kamers zijn mooi en praktisch. We hebben een fantastische week gehad in dit hotel en raden het iedereen zeker aan!

• Verbleef: juli 2017, reisde met familie
16 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Een hotel om samen met je partner van een heerlijk relax weekend genieten .Heel vriendelijk personeel waar je alles kan aan vragen . Kamer zijn super gezellig en romantisch ingericht .Ontbijt is top , van het avondeten ben ik niet zo een fan . Keuze uit 5 menu's van vlees , vis , vegetarisch , enz ...welnes over gans hotel en al de tuinen verspreid met maar liefst 3 zwembaden. Geweldig al eens geweest en gaan zeker nog eens terug.

Verbleef: augustus 2017, reisde met een partner
28 juni 2017 beoordeeld

Een van de vele wellness en relax hotels in Duitsland. Midweek en half pension. Goed eten en drinken. Groot wellness gebeuren, om te verdwalen, maar af en toe wat onlogisch ingedeeld. Buiten de plaats op een berg, maar hier is gewoon te lopen en vlak.

Kamertip: Wil je groot balkon, neem dan kamernummers in de 500.
  • Verbleef: juni 2017, reisde met een partner
18 oktober 2016 beoordeeld

Wij hebben een fantastisch weekend gehad in dit hotel. De kamer in het bijgebouw was ruim, netjes en het is slechts 1 minuut lopen naar het hotel. Een zeer uitgebreid ontbijtbuffet en ook het diner was heerlijk! Een sfeervol restaurant, een gezellig bar en een uitstekende bediening. De wellness is erg uitgebreid en netjes verzorgd. Vanuit het hotel hebben wij prachtige wandelingen gemaakt. Een zeer goede prijs/kwaliteit verhouding. Kortom het was fantastisch, wij hebben genoten!

• Verbleef: oktober 2016, reisde met vrienden