“Locatie leuk”

Hotel Zur Krone Ristorante-Pizzeria La Corona
Geclassificeerd als nr. 25 van 61 Restaurants in Boppard
Keukens: Italiaans
4 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Bij lopen Rheinsteig hapje gegeten bij La Corona. Goede ligging met uitzicht op Rijn. Vitello Tonnato prima. Gegrilde zalm te droog evenals de bijgeleverde rijst. Kan beter. Huiswijn was een magere Grüner Veltliner terwijl we middenin een heerlijk wijngebied zitten! We zaten er vooral voor de locatie. Verder niet bijzonder.

Datum van bezoek: september 2019

28 juli 2019 beoordeeld

Wij waren hier op een zondag, maar niet overdreven druk. Tafelkleed was vol vlekken en besmeurd met etensresten van vorige gasten. Werd niet schoongemaakt. Lang moeten wachten voor er werd opgediend. De pizza die we bestelden was onvoldoende gebakken, en kwam zeker niet direct uit de oven want maar net warm genoeg en ook van smaak niet overtuigend. De soep was al zo afgekoeld, dat ik ze moest terugsturen, iets wat ik zelden doe. Ze hebben veel dranken in kleine of grote portie. Als je vergeet om je keuze mee te geven, serveren ze automatisch de grote portie. Nooit meer!

Datum van bezoek: juli 2019
24 juli 2017 beoordeeld

We hebben genoten van een uitstekende gegrilde entrecote en salade. Hier weet men tenminste wat "medium" inhoudt.

Datum van bezoek: juli 2017
31 mei 2017 beoordeeld

Dit is geen gastronomisch restaurant, je verwacht m.a.w. geen gastronomie. Toch was wat we aten niet echt wat je er kan van maken. Kon beter gekruid zijn (pizza) en Calamari Fritti eet je toch niet met reis? Waren trouwens ook veel, veel te zout. We gaan niet direct terug.

Datum van bezoek: mei 2017
15 mei 2017 beoordeeld

Uitstekend, gezellig restaurant en zeer goede service. Met vrienden 4 verschillende menu's besteld, samen gebracht en lekker, een aanrader!

Datum van bezoek: mei 2017

Reizigers die Hotel Zur Krone Ristorante-Pizzeria La Corona bekeken, bekeken ook

Boppard, Rijnland-Palts
Boppard, Rijnland-Palts

In Hotel Zur Krone Ristorante-Pizzeria La Corona geweest? Deel je ervaringen!